Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-REX 600 DFC PRO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-REX 600 DFC PRO

    Selger en en T-rex 600 DFC PRO med reserve deler.Denne er bygd opp av reservedele lageret mitt + noen nyinvisterte deler da jeg fant ut at jeg nesten hadde nok til en komplett 600 og som du sikkert skjønner er den nylig bygd opp fra grunnen.Har kjøpt inn noen nye deler her for å sette heliet sammen, er 2 stk nye DS615 og en DS610 servo på swash og 1 ny DS655 servo på rudder, halebom og torqetube er ny samt hovedrotorblader og halerotorblader, stabilistatorer vingene er nye.Esc er Castle original 80A HV ESC som følger med disse settene, er en original CC BEC Pro 20A loddet i parallell med batteri inngang på ESC og dermed ikke behov for eget batteri til elektronikk, her må du lodde på kontakter til ESC selv da jeg ikke har gjort detteAlt uten hovedrotorbladene og halerotorbladene er originalt Align men disse er nye og selvfølgelig fullcarbonDet står ikke noe Flybarless system på denne nå men en billig CopterX flybarless gyro kan følge med, her er link til denne http://www.mikronor.no/flybarless/co...-gyro-systemOm det er av interesse kan en eskeny JR TAGS01 flybarless gyro selges med for 700,- ekstraDette er samme gyro som følger med JR sine heli kit som blant annet Elefun selger, blir regnet som en bedre gyro enn Align 3GXFølger med 2 sett med 6S batterier hvorav ene settet på 2650mah er helt nytt og ubrukt, det andre settet er på 3000mah og flydd 3 ganger.Som du ser på bildene er det og reserve deler som følger med, har og en liten kasse med mer deler til 600 som torqetube drev, lager, linker, tailhub, ny swashplate osv.Dette vil bli lagt til ved ett eventuelt salg som en del av kjøpet.Har og bestilt en del reservedeler før salg ble bestemt som jeg venter i posten, disse vil og følge salget og eventuelt ettersendes for kjøpers regning(frakt), er følgende deler:1 x 600DFC Main Shaft Set for T-Rex 550/600 DFC (ALI-H60243)1 x Carbon Vertical Stabilizer - 1.6mm for T-Rex 600E (ALI-H55042)1 x New Carbon Fiber Tail Blade for T-Rex 600 (ALI-HQ0950A/ALI-H60128-1)1 x 600DFC Main Rotor Holder Arm for T-Rex 600DFC (ALI-H60241)1 x 600DFC Main rotor grip arm integrated control link set for T-Rex 600DFC (ALI-H60242)Er nye deler her for nærmere en tusenlapp, dette kan du sjekke på elefun.noCanopy er ett nytt Fusono men har en liten skade da jeg var for rå da jeg skulle ta den av nylig og lagde en liten brist rundt det ene canopy festet men er ellers ubrukt.Kunne sikkert satt som ny i annonsen men da noen av delene og esc og ene servoen er brukt gjør jeg ikke detKommer sikkert ikke på alt men ring gjerne for en hyggelig prat.N.B Kjøper betaler frakt.Kan sendes i oppkrav, koster 230,- etter postens satser men da vil jeg ha 600, i forskudd før pakken blir sendt for å ikke tape fraktutgifter ved uavhentet pakke, har noen dårlige erfaringer med dette og er surt å måtte betale dette selv.Betaler du på forskudd kommer frakten på 150,-

    More...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X