Announcement

Collapse
No announcement yet.

Som ny T-REX 600 DFC PRO siste modell med oppgradert ramme, 750MX motor osv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Som ny T-REX 600 DFC PRO siste modell med oppgradert ramme, 750MX motor osv

    Dette er siste utgave av T-REX 600 DFC PRO med 750MX motor, forsterket ramme, forsterkede maindrev, torqetube drev.Sjekk på elefun for mer info, er samme modellen de selger nå http://elefun.no/p/prod.aspx?v=26824.Jeg har i tillegg satt på Carbon kamuflasje halebom som en fiks ide.Jeg har kun flydd denne 2 ganger og siste gang tippet heliet over da jeg skulle lette det pga av funksjonsfeil på radio, den låste aileron servo i nedre posisjon på ett øyeblikk, heldigvis før jeg fikk hovret.(Denne radioen er nå trygt kassert pga av softwarefeil)Fikk ingen skader på heli utenom hovedrotorbladene som ble ødelagt og noen merker og småskader kom på canopy men er ellers selvfølgelig helt og i topp stand.Etter dette er heliet ubrukt da vinteren ikke har bydd på vær som egner seg for flyvning før nåDet følger med ett sett 6S kvalitets Lipo batterier lite brukte i pris, kan og følge med ett godt brukt 2S lipo til becSelger denne da jeg skal i gang med andre prosjekterN.B Kjøper betaler frakt.Kan sendes i oppkrav, koster 230,- etter postens satser men da vil jeg ha 600, i forskudd før pakken blir sendt for å ikke tape fraktutgifter ved uavhentet pakke, har noen dårlige erfaringer med dette og er surt å måtte betale dette selv.Betaler du på forskudd kommer frakten på 150,-

    More...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X