Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blade 350QX BNF quadkopter m/ oppgraderinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blade 350QX BNF quadkopter m/ oppgraderinger

    Blade 350QX BNF quadkopter selges.Kun testfløyet et par ganger.Modellen er oppgradert med propadaptere i aluminium fra SmallParts CNC, slik at man kan benytte ordentlige propeller (det sitter APC 8x3.8 på nå, men funker fint med karbon/tre også) istedenfor de selveksploderende som følger med. Det er i tillegg montert ekstra langt understell for bedre bakkeklaring ved bruk av kamera, og modellen er lakkert i lekre discofarger for bedre synlighet.Det som følger med:* Quadkopter* Ekstra sett APC 8x3.9 SF propeller (2x CW / 2X CCW)* 2 stk 3S 2700 mAh LiPo-batterierDet du trenger i tillegg er en Spektrum-sender og en LiPo-lader.Nypris på hele settet er 4800,- så pruting kan du gjøre på rommet ditt. Jeg vil bare gi det et bedre hjem og putte pengene i andre prosjekter. Er heller ikke interessert i bytte.Ved hurtig avgjørelse kan du få med et AEE Magicam SD22W actionkamera (får ikke legge lenke i teksten, men google AEE SD22W). Kameraet er helt brillefint og kvaliteten på film/bilder er i GoPro-land, men det har ett stort problem som gjør at jeg ikke kan bruke det: interferens fra ville helvete. Det kan sikkert løses med kobbertape/alufolie/whatnot, men det er ikke noe jeg gidder å surre med. Kanskje du gjør det? Kan sendes i oppkrav for kjøpers regning eller hentes i Oslo.

    More...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X