Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dugnad

    Igjen blir dette litt kort varsel, men mesteparten av isen er gått på Sæbyhavet.
    I den forbindelse, tenkte jeg at en dugnad førstkommende lørdag 24.mars fra kl. 10, ville passe fint.


    Lars (min svoger) stiller med traktor slik at vi får flytebrygga ut igjen.
    Kai har lovet å sjekke tønner, slik at vi får plass de som mangler, så slipper vi kanskje å bytte ut og kjøpe nye hengsler i år.

    Vi har en del materialer liggende her i Sledeveien som er ØMBK sine, og tror dette holder. Da det ikke ser ut til være de største skadene på bryggeanlegget i år.

    Førsteprioritet er egentlig å få svidd av området, siden vannet er såpass lavt så får vi brent av også lenger ned mot vannkanten og får kanskje større plass?
    Ta med rive!

    Så, jeg håper flere av dere har mulighet til å stille til tross for kort varsel, jeg beklager dette.

    Formann stiller som vanlig med skolebrød og grillpølser til dugnadsgjengen!

    Fint hvis dere gir meg et lite hint om dere stiller eller ikke.

    Vel møtt!

    Jihaaaa..... sesongen er snart igang! (og dermed løp alle ut i garasjen....... )
    "You don't need balls to get to the Worlds"
    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

  • #2
    Slik ser det ut i dag 22/3-2012! 2 dager til, så er det isfritt!Click image for larger version

Name:	220312 2.jpg
Views:	1
Size:	88.4 KB
ID:	776920
    I`m BACK!

    Comment


    • #3
      Tusen, tusen takk til dere som møtte opp i dag og gjorde en kjempejobb med brygga og området vårt!!!

      Dessverre var ikke hele vannet isfritt, så banen ble ikke lagt ut i dag.
      Dette har vi derimot et stort håp om at kan skje førstkommende lørdag, 31.mars.

      Det som da skjer er at banen blir lagt ut, imens det blir gjort så tar vi andre med oss raker og river og ordner platået som Are i dag ryddet for oss! Da forhindrer vi at mye vil gro opp igjen hvis vi får tatt det nå.
      Vi prøver også igjen å svi litt mer av området. Håper at det har tørket mer i løpet av uken.

      Planen er da, at så fort vi er ferdig med siste rakejobb og banen på plass, så kan vi ta båtene frem!

      Igjen, tusen takk til dere alle! Dere gjorde en kjempejobb!
      Vel møtt igjen førstkommende lørdag!
      "You don't need balls to get to the Worlds"
      sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X