Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moss Rc-klubb!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moss Rc-klubb!

    Nå har vi endelig fått startet opp Rc klubb i Moss!

    www.anonymenerder.com/mossrcklubb
    (Midlertidig link)

    Håper på så mange medlemmer som mulig.

    Enjoy.
    Jostein Berge (1984)

  • #2
    Hei Jostein
    Sent deg svar på e-post når det gjelder en del spørsmål du har stilt til NMF.
    Jeg ble også kontaktet av Moss Kommune i dag. De virker veldig positive. Dere får ett bra svar. Kontakt meg gjerne på telefon - her kan ting begynne å skje om dere gjør ting på riktig måte i samarbeid med kommunen
    La igjen telefonnummer i e-posten jeg sente deg - bare å ringe - hadde en liten mistanke om at du var en av "Moss-gutta"

    Comment


    • #3
      Lokale for RC klubb i Moss er nesten på plass!

      Jeg har jobbet med å finne et egnet lokale for Moss RC klubb. Dette kan brukes midlertidig - og eventuelt utenfor sesong.

      Lokalet ligger er på Carlberg Gaard på Ekholt. Der har vi et helt perfekt lokale tilgjengelig.

      Tanken er å sette opp en stor Mini-Z bane for kjøring når det er snø, mørkt og dårlig vær. Det skal være et samlings sted for utveksling av erfaring samt å ha sosial omgang. Det er strøm, vann og toalett samt mulig for å kunne gjøre saker og ting utendørs - om helst ikke fuel motorer på grunn av bråket. Det er en perfekt plass for mekking og klubbkvelder! Målet er selvsagt så snart som mulig å få en egen bane, men inntil da er det kjekt å ha et sted å være. Når klubben kommer i gang, og vi får meldt denne inn i Norsk Motorsport Forbund, så er det også lettere å få støtte til utendørs bane.

      Vi trenger en medlemsmasse. Hva med 695,- pr. år inkludert 70,- i Funavgift til Norsk motorsport forbund og fri tilgang til Mini-Z bane i et år?

      Jo fler vi får med fra start - jo raskere kommer vi gang! Kanskje vi staret opp allerede i påsken?

      Ta gjerne kontakt med meg på mail eller telefon om det skulle være noen spørsmål.

      torstein@musikkverket.no - mob. 93028660
      *** Kyosho Butikken på Rygge Storsenter ***

      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by Torstein Syvertsen View Post
        Jeg har jobbet med å finne et egnet lokale for Moss RC klubb. Dette kan brukes midlertidig - og eventuelt utenfor sesong.

        Lokalet ligger er på Carlberg Gaard på Ekholt. Der har vi et helt perfekt lokale tilgjengelig.

        Tanken er å sette opp en stor Mini-Z bane for kjøring når det er snø, mørkt og dårlig vær. Det skal være et samlings sted for utveksling av erfaring samt å ha sosial omgang. Det er strøm, vann og toalett samt mulig for å kunne gjøre saker og ting utendørs - om helst ikke fuel motorer på grunn av bråket. Det er en perfekt plass for mekking og klubbkvelder! Målet er selvsagt så snart som mulig å få en egen bane, men inntil da er det kjekt å ha et sted å være. Når klubben kommer i gang, og vi får meldt denne inn i Norsk Motorsport Forbund, så er det også lettere å få støtte til utendørs bane.

        Vi trenger en medlemsmasse. Hva med 695,- pr. år inkludert 70,- i Funavgift til Norsk motorsport forbund og fri tilgang til Mini-Z bane i et år?

        Jo fler vi får med fra start - jo raskere kommer vi gang! Kanskje vi staret opp allerede i påsken?

        Ta gjerne kontakt med meg på mail eller telefon om det skulle være noen spørsmål.

        torstein@musikkverket.no - mob. 93028660
        Blir det bare Mini-Z kjøring eller kan det man drifte der også?
        Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

        Comment


        • #5
          Å neida...

          Her blir det rom for alle kreative former fra Mini-Z og mekking til drifting m.m. Om det blåser surt, snør og det regner (typisk norsk vinter og hæst vær), så kan det jo være moro å være inne. Det kan hende vi får lage en offroad bane til elektrisk biler utendørs. Kanskje vi får bruke banen til fuel også, men det bråker jo en del. Det viktige er å komme i gang slik at man får startet klubben. Da blir det lettere å få støtte og penger til å bygge en skikkeig utendørsbane. Det kan hende den blir lengre unna, men da slipper vi i allfall å bruke penger på å bygge hus...

          Hva tro du?
          Last edited by Torstein Syvertsen; 10 March 2008, 23:06.
          *** Kyosho Butikken på Rygge Storsenter ***

          sigpic

          Comment


          • #6
            Hei.

            Jeg kommer ikke frem til nettsiden via linken. Er det nettsiden som er nede eller virker ikke linken lenger?

            Er godt mulig jeg melder meg på som støttemedlem for å ha muligheten til å komme innom for å kjøre litt Mini-Z i ny og ne
            sigpic
            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lathly View Post
              Hei.

              Jeg kommer ikke frem til nettsiden via linken. Er det nettsiden som er nede eller virker ikke linken lenger?

              Er godt mulig jeg melder meg på som støttemedlem for å ha muligheten til å komme innom for å kjøre litt Mini-Z i ny og ne

              Siden er nede inntil videre. Det jobbes med å få den opp igjen.
              Er oppe i løpe av kort tid håper vi.
              Jostein Berge (1984)

              Comment


              • #8
                Må bare kommentere at jeg synes dette er et knall tiltak! Håper virkelig dere lykkes med å få denne klubben oppe å gå.

                Kan være behjelpelig med å videreformidle kjøp av telleranlegg..

                Mvh.
                Per Einar
                Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
                .:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
                .:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.

                Comment


                • #9
                  dette ser bra ut!! og inne bane for elektro hadde vært helt knall.
                  JEG ER MED!!!
                  sigpicGLENN GUNDERSEN, SOON, 72 modell. TEAM KYOSHO RYGGE.
                  KYOSHO TF-5 BL, SCHUMACHER MI4L , KYOSHO LAZER ZX-5 SP BL, KYOSHO E-MP9 BL, RADIO= DX3S

                  Comment


                  • #10
                    hva var egentlig svaret fra kommunen ? kan noen poste et lite sammendrag en så lenge ? når jeg spurte hadde de ikke noen egnede plasserer.....
                    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                    Comment


                    • #11
                      Er nå temmelig interesert i dette jeg og, samt nyheter om mekkelokalet og el-banen. Hørte også noen rykter om at Kyosho butikken har bestilt opp 5 MiniZ baner for å sette opp i mekkelokalet

                      Ellers så ser det vel ut som at jeg er nødt til å kjøpe meg elektrobuggy da
                      sigpic
                      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                      Comment


                      • #12
                        Skjer det noe ute på kallberg...? Eller sitter fingrene plantet et annet sted...
                        " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                        Comment


                        • #13
                          Heisann folkens

                          Hvordan går det egentlig med planlegningen av Moss RC? Vi er et par kompiser som tok opp igjen kjøringen igjen i dag, og tenkte som så at en RCklubb hadde vært genialt.

                          Så i en annen tråd her at dere hadde prøvd å finne egnet område mm, og jeg henger meg gjerne på planlegningsfasen av dette om det er behov for det.

                          Er det egentlig stiftet noen klubb sånn rent formelt?

                          Comment


                          • #14
                            ...drifting moss

                            Vi er 3 stk som jobber i Varnaveien som gjerne skulle hatt en driftebane og jeg tror vel sikkert det er flere som er intressert i det? Vi betaler gjerne avgift vi for ett bra opplegg..

                            PM er greit å få hvis det blir noe av dette
                            /Thomas

                            HPI Sprint 2 Sport

                            Comment


                            • #15
                              Ingen bane for Fuel biler??

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X