Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skravletråd - Romerike RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skravletråd - Romerike RC

    Tenkte vi kunne ha en tråd vi kan skrive alt mulig rart..

    Begynner med å legge ut film fra kjøringa i går

    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

  • #2
    Kjempebra...

    Og som litt ekstra har jeg litt nyheter...

    Har idag fått beskjed om att vi nærmest må finne ut selv hvor mange mål vi trenger evnt ønsker.. De hadde noen tusen å ta av..

    Så i helgen skal det jobbes litt med ett grovt utkast til klubben videre fremover med tanke på banen osv, langsiktighet, fremtidsplaner osv osv

    Han var skikkelig positiv han jeg pratet med som styrte dette..
    Så om ikke månen detter ned blir det nå banen på Gardermoen for Romerike RC

    Vi må se og få gjort noe med hjemmesidene også, hvis varmecon ikke har tid eller mulighet så har jo andre også meldt seg.

    Videre verving må til, vært fin om vi fikk tatt noen bilder av biler osv i litt fart som bakgrunn på en poster som kan henges opp litt rundt om. Bl.a på hobbymix, storsenteret jessheim, kløfta, sundet osv osv osv...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • #3
      Skravletråd er fint, så kan man få e-postvarsling når det skjer noe

      Det som ryker blått på filmen er bare jeg som prøver å holde savagen min under 150C. Med tomt mottkerbatteri og en servo som det ble svidd hull i, så ble det litt stusselig med kjøring. Like greit, for baja-gutta blir så flaue når jeg kjører ring rundt dem.

      Godt å høre at det kanskje løser seg med et sted å være! Jeg kan leie ut gravemaskin til blodpris
      HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

      Comment


      • #4
        Kjøring på ØRN idag kl 17-17:30 tiden

        Håper på bedre mulighet i dag på ØRN, det regner ihvertfall ikke så vi prøver med ny photoshoot i dag

        Still opp med alt som er av RC offroad så vi får tatt noen bilder
        Send gjerne en epost til om du kommer
        Last edited by Mr-Online; 20 October 2010, 08:23.
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mr-Online View Post
          Håper på bedre mulighet i dag på ØRN, det regner ihvertfall ikke så vi prøver med ny photoshoot i dag

          Still opp med alt som er av RC offroad så vi får tatt noen bilder
          Send gjerne en epost til thomas@rrc.no om du kommer

          Klokka når da?
          HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

          Comment


          • #6
            Kjøring på ØRN idag kl 17-17:30 tiden
            Som det står i posten
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mr-Online View Post
              Som det står i posten

              Det er da bare idioter og kvinnfolk som leser headinger.

              Jeg er invitert bort til 19.00, men skal prøve å komme i 17-tida og bli en stund. Kanskje bilen holder en kvart tank hvis jeg er heldig. Litt usikker på kombinasjonen av 14/47 clutch/spur, for det passer egentlig ikke helt.
              HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

              Comment


              • #8
                Køring ØRN 17-17:30 tiden idag 29.09.09

                Hadde vært fint med en liten tilbakemelding om det dukker opp noen
                Vi trenger flere biler for å få tatt noen bra bilder til postere osv osv osv..

                Så oppmøte på ØRN idag kl 17-17:30 tiden for bilder og kjøring

                Sen meg en epost om du kommer, eller trenger veihjelp
                Ellers er det bare å svinge opp mot Statoilen tvers over veien for Letohallen, på baksiden av denne går veien ned mot ØRN (Øvre Rommerike Næringsområde).. følg denne helt til bunn, der svinger den til høyre... følg på og innerst der er vi, du hører oss sikkert...



                Innerst i industriveien
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mr-Online View Post
                  Hadde vært fint med en liten tilbakemelding om det dukker opp noen
                  Vi trenger flere biler for å få tatt noen bra bilder til postere osv osv osv..

                  Så oppmøte på ØRN idag kl 17-17:30 tiden for bilder og kjøring

                  Sen meg en epost om du kommer, eller trenger veihjelp
                  Ellers er det bare å svinge opp mot Statoilen tvers over veien for Letohallen, på baksiden av denne går veien ned mot ØRN (Øvre Rommerike Næringsområde).. følg denne helt til bunn, der svinger den til høyre... følg på og innerst der er vi, du hører oss sikkert...



                  Innerst i industriveien
                  Jeg kommer i hvertfall en tur. Får ikke vært så lenge utover kvelden, men det tar neppe lange tida før jeg har kjørt i filler noe uansett. Kanskje jeg greier en hel tank i dag?
                  HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by FrodeS View Post
                    Jeg kommer i hvertfall en tur. Får ikke vært så lenge utover kvelden, men det tar neppe lange tida før jeg har kjørt i filler noe uansett. Kanskje jeg greier en hel tank i dag?
                    Skal du kjøre ifiller en hel tank ??
                    Kan jo være du er heldig i dag ja...
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • #11
                      Hei Hei alle sammen.

                      Har vært litt stille fra meg en stund, men jeg har brukt all tid på On road da dette er noe jeg synes er mer moro.
                      Har også solgt unna alle Off road bilene mine, Hvis ikke skulle jeg ha tatt en tur på kjøringene. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en 1/5 til våren. Hvis det ikke bare blir On road, vi får se.
                      2xHB Cyclone TC-Nosram Pearl ISTC-Nosram PURE Evo SpecRacing 10.5T.TC-GT2.0 Pro-Novak Spec 10.5T- Associated 12R5.1-LRP TC Spec-LRP Vector X12 5,5t. www.lmbk.no
                      www.micromonsters.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by varmecon View Post
                        Hei Hei alle sammen.

                        Har vært litt stille fra meg en stund, men jeg har brukt all tid på On road da dette er noe jeg synes er mer moro.
                        Har også solgt unna alle Off road bilene mine, Hvis ikke skulle jeg ha tatt en tur på kjøringene. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en 1/5 til våren. Hvis det ikke bare blir On road, vi får se.
                        Få deg en LS Off road ja, glem dette asfaltsvineriet...
                        Måjo på lukka området for å kjøre da
                        Meeen får vi stort nok området på Gardermoen så kan vi jo alltids se om det er plass til en fet asfaltbane også
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • #13
                          Julebord ????



                          Noen som er interessert i ett minijulebord ???
                          Tenkte sånn bare for å treffes en gang til før Jul
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mr-Online View Post
                            Julebord ????



                            Noen som er interessert i ett minijulebord ???
                            Tenkte sånn bare for å treffes en gang til før Jul
                            Høres ut som en bra greie det
                            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                            Comment


                            • #15
                              I'm in. .

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X