Announcement

Collapse
No announcement yet.

RRC drar til Danmark :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RRC drar til Danmark :-)

    Julebordet ble såpass vellykket att vi kliner til og planlegger Superlanghelg til Danmark med kjøring på hvite strender i par dager med par kalde og bajakjøring på strandsonen.

    Så langt er det Avreise Jessheim -> Larvik -> Ferje til Hirthshals -> Rømø
    Så får vi se om det blir tysklandstur for å kjøpe bajadeler eller Øl...



    Øya midt på

    Vi leier Minibuss, og har sjåfør opp og ned.
    HEnger blir hivd på med hyller til baja'r og litt verktøy osv osv, alle må jo ikke ha med alt dem har her så vi kan vel fikse ett par "felleskasser"

    Hvis alt går i boks er det avreise fra Jessheim Onsdag 22 juni og hjem igjen søndag

    Dette blir det bindende påmelding på med innbetaling av kr 1000,- som tilfaller "fellesskapet" om du desverre ikke får blitt med. Dette er så langt ett depositum, men hvis alt går etter planen så vil det bli alt du betaler for drivstoff av 1:1 bil opp og ned, ferje og overnatting

    Høres dette bra ut ????????????
    Jeg er ihvertfall klar for litt bajakjøring på stranda..
    Tenk deg selv å stå med vann til knæra, kald pils i hånden og samtidig kjøre baja...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    og hvorfor i helve....te kan jeg ikke legge inn avstemning her ????
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • #3
      her ligger det planlagte sommer hus http://map.krak.dk/
      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

      Comment


      • #4
        Originally posted by gjh View Post
        her ligger det planlagte sommer hus http://map.krak.dk/
        Tror du glemte å kopiere riktig link der gitt, får bare opp ett kart over hele danmark
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mr-Online View Post
          Tror du glemte å kopiere riktig link der gitt, får bare opp ett kart over hele danmark
          he he men her er en link til huset
          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

          Comment


          • #6
            hei så har jeg fått 4 forskellige sommer huse "reseveret" lidt etter hvor mange vi blir med men mindste hus er til 6 pers og største er til 20 det kunne være morro hvis vi kunne fylde det største

            jeg har veret lidt i kontakt med noen baja gutter i kolding og deres klub vi gjerne møtes med os og kjører lidt med os på stranden og på deres bane
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

            Comment


            • #7
              Originally posted by gjh View Post
              hei så har jeg fått 4 forskellige sommer huse "reseveret" lidt etter hvor mange vi blir med men mindste hus er til 6 pers og største er til 20 det kunne være morro hvis vi kunne fylde det største

              jeg har veret lidt i kontakt med noen baja gutter i kolding og deres klub vi gjerne møtes med os og kjører lidt med os på stranden og på deres bane

              Dette blir bra. Gleder meg allerede
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

              Comment


              • #8
                Me 2, kommer en binnende frist rett utpå nyåret tenker jeg...
                Vi må låse hvor mange osv snart, greit med par usikre, men er vi bare 4 sikre og 3 usikkre så er det ikke noe poeng i å ha hus til 20 ihvertfall.. Da blir det de som var med fra start, og førstemann til mølla etter det
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  Minibussleie for 16 seters med digital ferdskriver vil koste ca 20.000

                  Dette da juni og den tiden vi drar på er aboslutt den dyreste og mest travle tiden å leie på. Dette er da med ca 200mil kjøring osv noe som bør holde opp og ned

                  Videre koster sjåførkort ca 600kr pr pers for de 2 som skal kjøre. Dette sponses selvsagt av "fellesskapet"
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • #10
                    har du sett på prisen for 8+sjåfør hva det koster da har alle lov til kjører uten henger???

                    Comment


                    • #11
                      Vi har da minibuss for 10 personer
                      Denne er i boks, vi har reservert 3 hus, 1 med sengeplass til 6, 1 med sengeplass til 12 og 1 med sengeplass til 20 stk
                      Minibussen har sitteplass til 10 stk og hengerfeste. Denne går som vanlig personbil på ferje og vi tar da ferja fra oslo til fr.havn og tar en fæst på vei ned til festinga.. ehh køringa.....

                      Vi må ca 15.03 si ifra oss de feriehusene vi ikke skal ha, det er også selvsagt mulig å kjøre egen bil nedover, men vi prøver å fikse alt i regi av RRC og kjøre sammen nedover.. 10.03 blir det låst med tanke på personer, etter dette så er det førstemann til mølla hvis det er noe ledig...

                      så fort vi runder 1.1.11 skal jeg opprette en konto for innbetaling av pæng, kan gjøres i 1 gang, eller du deler det opp i f.eks 3

                      Mer detaljer kommer vel også på www.rrc.no så snart vi kommer på nyåret...
                      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                      En Baja

                      Comment


                      • #12
                        Så langt er vi da 7 stk som er klare for å dra til Danmark så vi er på Hus #2 med 12 sengeplasser
                        Dette vil bli knallbra... Onsdag til Søndag med kjøring i Danske sanddyner
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mr-Online View Post
                          Så langt er vi da 7 stk som er klare for å dra til Danmark så vi er på Hus #2 med 12 sengeplasser
                          Dette vil bli knallbra... Onsdag til Søndag med kjøring i Danske sanddyner

                          gleder meg til kjøre baja og kald øl

                          Comment


                          • #14
                            hei så har jeg tjekket litt priser på ferge ned fra oslo den 22 kl 19.30 og med standart lugar 3 stk 10 personer en bil/minibus og tilhenger
                            retur den 30 frederikshavn til gøteborg avgang kl 14.30 med 10 pers. bil tilhenger total pris er 5370 nok og til bussen ca 2000 nok til disel,3200dkr for huset
                            800dkr for slutt rengjøring,
                            strøm koster 2.25dkr pr kw/h så vi regner 1500 dkr
                            så vil prisen pr pers bli ca 1200-1400 kr ved 10 personer
                            for en uke bare kose seg med sin baja på stranden og lidt godt selskab kanskje en lille enn og en pils
                            (og komme vekk fra kjærringa i en hel uke dog ikke x-ray der rejser kjærringa med og holder vakt med x-ray
                            )
                            men det blir årets tur
                            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                            Comment


                            • #15
                              da er bajan klar for sand dynene i danmark litt tidlig men det er da ikke feil å glede seg


                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X