Announcement

Collapse
No announcement yet.

Banen 20/4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Banen 20/4

    Var en tur og testa utstyret på banen i dag. Nydelig vær og tørre og fine forhold. Litt hardt og steinete, men det er nå fortsatt tidlig på sesongen. Det er ihvertfall godt å komme igang igjen.
    Morten Aas 65mod.
    Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

  • #2
    Var der i dag, må si det var en bra bane. Tørt og hardt, men må si det var kaotisk rundt der, stoler og alt sånt lå strødd utover.:S Men ellers var alt topp! Kjørte med min nye Kyosho DBX. Noen som blir med å kjøre til uka?

    Comment


    • #3
      Lurte på om det er noen som har faste dager de kjører på? Syns jeg står alene å kjører stort sett hver gang jeg er der. Mye mere moro å kjøre sammen med andre. Vi som bruker banen kunne kanskje gi et signal her på forumet om når vi skal kjøre?
      Morten Aas 65mod.
      Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

      Comment


      • #4
        Yeah! Bruker å kjøre på tirsdager og i helgene;P Mine faste dager, skal vel dit til uka å;D Noen som joiner på tirsdagen?!?!?!

        Comment


        • #5
          Noen som skal kjøre i helgen?
          Morten Aas 65mod.
          Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

          Comment


          • #6
            Jeg etterlyser noe informasjon fra klubben jeg. Det går rykter om at klubben skal legges ned. Stemmer dette? Blir det noe dugnad? Skal banen bygges om? Det begynner å gro igjen der, så det er ganske vanskelig å kjøre nå.
            Morten Aas 65mod.
            Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

            Comment


            • #7
              klubben skal ikke leges ned styret skal ha møte i morgen 1830 info ang banen og videre planer for rrck kommer her i mogen etter møtet mvh kai rønning formann rrck
              Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
              x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X