Announcement

Collapse
No announcement yet.

styre møte rrck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • styre møte rrck

    styret i røyken rc klubb har bestemt i dag at på gr av en sviktende medlems masse (7 medlemer i år) og dårlig økonomi vil vi legge rrck på hvil til neste år i hop om at flerre blir med for og ha et sted og kjøre på i 2009,det betyr at det ikke vil bli satt opp noe dugnader på banen i år.
    di som er medlemer i dag vil få pengene tilbake fra klubben og vi sier at den lille banen er åpen til og kjøre på i år for alle ,den er så og si dugnad fri bare leire der ,bare og kjøre gratis ut året, men kjør på disse tidene. tirsdag og torsdag 17oo til 20.00.. lørdag 10.00 til 1700... søndag 13.00 til 17.00... og dette er viktig bestemt fra grunn eier. men synnes du banen trenger litt dugnad, står alle fri til og gjøre noe med det på egen hånd.
    klubben vil da jobbe videre i år for og finne et nytt og permanent sted rrck kan ha bane i 2009.
    og er du interisert i og bli med og dra igang en ny bane i 2009 som medlem eller et verv i styret ta kontakt med meg her eller på mob 48260219.

    mvh kai rønning (formann rrck)
    Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
    x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

  • #2
    Vil bare minne om at de som har lyst til å kjøre løp i regi av NMF, så er dette fortsatt mulig.
    Eneste kravet er at du har gyldig medelmsskap i klubb tilknyttet NMF.

    F.eks Kodal RC, gmbk, omk, spyderberg ++++ ..
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Nystarta RC-tilhenger

      Hei der. Ny innflytta i spikkestad og nettop kjøpt meg en kyosho 1/8 bil med 21 motor.

      Har finni banen og jeg har tenkt å starte å fikse den. Hvordan er mulighetene for å ha den banen om den blir fiksa på? kjenner et par til som gjerne vil hjelpe til. Og om den banen ikke kan være der mer så er jeg klar for å bli med uansett

      tlf: 47401517
      Last edited by Gaialaxy; 22 August 2008, 19:56.

      Comment


      • #4
        fint at noen viser interese for banen på spikestad vert veldig stile det i år, men hvis det er interese for og fikse på banen og få den kjørbar kan vi jo prøve og få til en felles dugnad fint om dem som er interisert i dette melder seg her på forumet heller på mitt mob nr 48260219.
        mvh kai rønning formann RRCK
        Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
        x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

        Comment


        • #5
          Tilflyttet

          Hei,

          Jeg flytta til Hyggen sommeren 2007. Har desverre ikke hatt noe særlig tid til å drive med RC inneværende år, men har kjørt RC siden jeg var 12. Jeg er veldig interessert i å få til en bane og noe organisert kjøring, men det tar litt tid før jeg har tid og mulighet. Har ny bil under vurdering, og sitter på et par som trenger litt service. Men jeg blir gjerne med på noen dugnader selv om jeg ikke er kjøreklar. Om ikke annet, så for å bli litt kjent med folk. Si fra når/om det skjer noe. Jeg kan nås på mob 9710 8768, eller mail; nazgarot@gmail.com

          mvh

          Espen D
          Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

          Comment


          • #6
            Motorsenter

            Har hørt at det skal startes et motorsenter på verket i hurum. Er det noen av dere i ledelsen som har undersøkt om det er plass til en rc-bane der?
            Morten Aas 65mod.
            Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

            Comment


            • #7
              styret

              nei styret har ikke noe dialog med verket, men vi har det med røyken motorsenter og vi venter på at mororsenteret skal få klar signal til og begynne og bygge cross bane i røyken.. rrck kan da bli med og få et sted og lage pemanent rc bane.men med kommunen tar allt veldig lang tid, men det virker som om ting er på gli nå.vi har vel ventet på dette i 3 år nå, men skal vi ha en bane må vi ha en som er permanent og på et motor senter allt blir mye lettere og få til med midler,strøm og utstyr, ps den gammle banen på spikestad kan alle om vil bruke i sommer det er lagt planer for huss byging der men om det bli i år vet vel ingen enda......tutt og kjør........

              mvh kai rønning (formann rrck)
              Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
              x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

              Comment


              • #8
                Jeg bor på spikkestad og kjenner andre som garantert vil kjøre der, kan helt sikkert være med på dugnader å.
                Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sandol View Post
                  Jeg bor på spikkestad og kjenner andre som garantert vil kjøre der, kan helt sikkert være med på dugnader å.
                  da denne banen ikke har noen fremtid på gr av utbyging av boligfelt på tomten der banen er ,vil ikke styret innkalle til dugnad ,men alle som vil bruke banen kan fritt ha dugnad og kjøre der til hus bygingen begynner.mvh kai rønning
                  Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                  x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                  Comment


                  • #10
                    må vel fikses litt på banen før man kan si at det er en bane;P blir vel ganske herpa av alt det vannet som kommer når snøen smelter og det ble vel ikke gjort stort der i fjor heler.
                    |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

                    Comment


                    • #11
                      Eirik(sandol) og jeg var på banen i dag å så på tilstanden den var nok så bra har hatt en mini dugnad der og fikse litt og i løpet av uka skal vi klippe litt gress osv der oppe og så er det noen som vil kjøre er det bare å gjøre det:P kanskje vi også kan han en kjøre dag med flere som kjører er bare å si i fra her
                      |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

                      Comment


                      • #12
                        Her melder en til seg med interesse for bane i Røyken området!
                        Har tilgang på div. maskiner o.l. også når det en eller annen gang blir tilgang til ett permanent sted.
                        Beste ville såklart vært på/med Røyken motor senter (noen som vet status der for tiden egentlig? er det snakk om på/ved Follestad?)

                        Hvis noen ville vært med å kjøre/bashe litt en dag så hadde det vært morro å samlet seg/oss til en bli-kjent tur f.eks. på sandtaket på Lyngås (ev. banen på spikkestad, men den kan kanskje bli litt i minste laget?)
                        Traxxas Revo m/Sirio S27, Traxxas E-Revo Brushless, Traxxas Revo m/RB323, Traxxas Jato 3.3, Traxxas T-Maxx 3.3, FG Beetle, Tamiya TGS nitro drifter, DX2 radio. - E-sky Belt-CP carbon - Messerschmit trainer

                        Comment


                        • #13
                          banen på spikkestad er stor den da må bare klippe gres der så blir den fin å kjøre på vi kan jo avtale en dag denne uka å kjøre? tirsdag eller noe i den duren kanskje?
                          |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

                          Comment


                          • #14
                            Den ene banen er helt fin, altså den første delen. Trengs å fjerne litt ugress som nevnt tidligere. og det er steder det enda er litt vått, men det tørker om et par/tre uker. Det er lagt matter over så det kan kjøres der foreløpig Kjør i vei!!
                            Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

                            Comment


                            • #15
                              var å klipte gress og brant litt:P i dag så nå er banen grei å kjøre på er. Er det noen som blir med på å kjøre en dag? er litt kjedelig med så få hadde vært gøy å samla sammen noen
                              |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X