Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktivitet og informasjonstråd EFKM

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Etter 2 uker fylt med feber, influensa og overtid så begynner skrotten å ta gjenger igjen! Har hatt på en ny runde dustex på offroadbana i dag å med det været som er spådd framover er det gode muligheter for at det tørker også, så jeg regner med det blir knallforhold på offroadbana! Satser på bra oppmøte på søndag kiosken er åpen
    Anders Fleischer
    Elverum
    Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

    Comment


    • #32
      Høres bra ut Anders
      Og godt du er kvitt basesluskene fra kroppen.

      Da må jeg få skiftet bulkhead og servofjør på SC'en så er jeg klar
      Nå må vi få med så mange som mulig, det er jo da det er gøy!

      Takk skal du ha!
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • #33
        Da var nok en søndag unnagjort knallfine forhold på begge baner i dag også brukbart oppmøte også til å være ferietid
        slik det ser ut framover så blir det nok folk der hver dag så sant det er tørt så det er bare å møte opp

        har kommet på plass mye den siste uka også, har fått opp hyller over benker i kjøretårnet så det kansje blir litt mer plass til å mekke.. har også laget en romslig benk med hylle og lademuligheter på offroadbana. Har også sparklet skjøter på onroadbana så den er vesentlig bedre en før, skal gjøre noe mer rund dette. satser litt mer småfiks utover uka
        Anders Fleischer
        Elverum
        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

        Comment


        • #34
          Høres bra ut, og liker spesielt det med sparkling av bana (Jess!). Tror mange vil sette stor pris på dette
          Fikk jeg egne knagger for den atomdrevne lade-kofferten min? Eller må jeg lage knagger selv hihi?

          Ikke hør på meg Anders, takk for hjelpen! Det blir mest sannsynlig dobbelt så mye plass nå som vi kan stue unna ladere, batteripakker og delebokser fra benken, pluss noen av oss har jo gått litt ned i vekt også (pfft..)

          Jeg har sittet med min egen Slash i 4 dager nå og finpusset bort binding, helt utrolig hvor lite jeg har gjort med dette i vinter, lurer på om jeg bare monterte og skulle ta 'meg av dette under setup' på våren hehe. Iallefall, nå er trucken en helt annen bil når alle ledd er frigjort inkl. bærearmer og stand ups etc. Så får vi se om det blir noen andre dekk allã Handlebar eller Wishbone fra Proline for den nye banen sånn att vi får bedre grep. Men tror det må bli sof eler supersoft. Annet blir for glatt ettersom dette ikke er leire (clay) tror jeg. Andre vurdert andre dekk? Forresten, tar dette videre i Short Course tråden

          Ses på banen
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #35
            hehe, kofferten din får vel snart egen brakke tenker jeg plass ble det automatisk mer av, men vi har uansett veldig lite plass... men for offroadfolket så er det romslig der borte.
            skjøtene ble veldig mye bedre, men det er nok litt mer småpuss som kan hjelpe. skjøten mot langstrekka vil aldrig bli helt bra pga at det er for mye nivåforskjell, men slik det er nå er det iallfall ikke noe som skades, må bare tilpasse gassen ut av svingen, treffer du riktig er det bare å holde flatt
            Anders Fleischer
            Elverum
            Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

            Comment


            • #36
              Høres bra ut, men saken er att jeg stort sett holder flatt og heller satser på å treffe svingen. Ikke omvendt hihi
              Nivåforskjellen der er snakk om ett større inngrep for å bli bra, men om vi slipper at plata lugger i sprekkene er det jo mye bedre allerede! Om formen holder ut dagen og om postmann ikke kommer med for mange pakker i dag så tar jeg med meg noen offroad-dyr og kjører litt. Regner med at folk er på plass i dag og
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #37
                hehe, ja jeg vet du gjør det det går fint å ha mer eller mindre flatt der nå om du får bilen til å styre nok å du treffer riktig

                Ble en bra dag på bana i dag å, lite folk men bra føre været ser ut til å holde seg så det blir nok aktivitet stort sett hver dag tenker jeg kjøret 11.18 med eltouring og gummihjul i dag å det tror jeg er raskeste så langt
                Anders Fleischer
                Elverum
                Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                Comment


                • #38
                  11.18 på gummi er jo bra

                  Ser fram mot bedre form og litt lengre og konsise økter med kjøring.
                  Så langt blir det ikke akkurat stress på laderen mellom batteriskifte for å si det slik, men skal jo være kos og.

                  Får hele tiden noen aha-opplevelser på små forandringer på kjørestil så da er vel det fremgang på ett vis, iallefall ser det ut som hjernen fortsatt er mottagelig for læring hehe...

                  Tror jeg og Dag tar oss en tur i morra, i så fall kun for å kjøre litt offroad og drikke kaffe tenker jeg, litt utpå kvelden vil jeg tro.
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment


                  • #39
                    Blir nok aktivitet i dag så det er bare å komme
                    Anders Fleischer
                    Elverum
                    Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                    Comment


                    • #40
                      Hallo folkens!
                      Hmm, da er vel ute-sesongen over?

                      Vil takke for en begivenhetfull sesong med mye morro på banene våres.
                      Og kan ikke vente til vi kan få komme i gang neste år med all den overhalingen hele anlegget har fått.
                      Og ikke minst hva som kommer neste sesong også, sånn jeg skjønner det er det mer på programmet.

                      I år har jeg lært mye om 1:10 EP Touring og det blir bare mer og mer morro!
                      For en utrolig fin hobby å ha så nære hjemme er fantastisk selv om vi ikke har det aller beste forholdene, så har vi med noen ildsjeler fått til ett baneanlegg som i dag fremstår som bra og veldig akseptabelt i forhold til det det var for , hmm, 3 år siden om jeg tar riktig?

                      Neste år så håper jeg for min egen del at jeg får muligheten til å være på banen mer jevnlig sånn at jeg kan ta mine kjøreferdigheter noen hakk videre opp. Jeg tror det er mulig, selv for en 'gammel' mann om man får kjørt litt oftere hehe...

                      Så med det sier jeg tusen takk for en flott sesong med mye morro, mye kjøring og mye kaffedrekking!



                      Vi ses på forum!

                      Bakstad.
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment


                      • #41
                        Snøen har ikke lagt seg ennå men det nærmer seg. Tenker å rydde bort litt i helga men jeg tar med bilen så om føret er der så tar jeg nok noen runder. Håper det kommer litt folk i helga så vi får tømt litt mer i kiosken jeg håper på en tur både lørdag og søndag
                        Anders Fleischer
                        Elverum
                        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X