Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er nå engang sånn at noen ikke har tid til å organisere en større dugnad.. Jeg er en av de. ! Håper noen av dere som har 2 mnd sommerferie har tid til å få ting på plass. Jeg stiller på dugnader som i fjor (men da møtte det opp aaalt forlite folk).. Skal prøve å sjekke forum regelmessig.
    Harald Paulsen - 1978
    Savage x 4.1

    Comment


    • Ikke enig

      Her er det vel snakk om prioriteringer tenker jeg. Det fleste har tid til å gjøre noe de vil, i tillegg til familie og jobb. Det er bare snakk om å gi slipp på endel andre ting i den perioden.
      Asgeir Kinn 1979
      RRR - RB - 4PK

      Comment


      • Drar denne litt opp igjen, nå skal vi prøve å få til en dugnad helgen om 2 uker, altså rundt 28mai, er forbehold denne dato med vær og om vi får utstyr og ikke minst folk.
        Planen er å utvide banen planere det som er der nå og en generell oppfiskning av offroad området.
        SÅ NÅ MÅ ALLE SOM HAR KLAGET PÅ BANEN MØTE OPP!!!
        Vi trenger al den hjelp som vi kan få nytter ikke med 2 stykker som skal bygge bane da blir det bare lagt på is igjen!!!
        Lag gjerne forslag til hvordan du vill banen skal være på mail christian.hovden @ nov.com.
        Ellers trenger vi tepper hvor mye av banen som blir tepper avhenger av hvor mye vi får tak i så om dere vet om noe eller har tips på hvor vi kan skaffe tepper gi beskjed

        Christian

        Comment


        • Originally posted by christian View Post
          Drar denne litt opp igjen, nå skal vi prøve å få til en dugnad helgen om 2 uker, altså rundt 28mai, er forbehold denne dato med vær og om vi får utstyr og ikke minst folk.
          Planen er å utvide banen planere det som er der nå og en generell oppfiskning av offroad området.
          SÅ NÅ MÅ ALLE SOM HAR KLAGET PÅ BANEN MØTE OPP!!!
          Vi trenger al den hjelp som vi kan få nytter ikke med 2 stykker som skal bygge bane da blir det bare lagt på is igjen!!!
          Lag gjerne forslag til hvordan du vill banen skal være på mail christian.hovden @ nov.com.
          Ellers trenger vi tepper hvor mye av banen som blir tepper avhenger av hvor mye vi får tak i så om dere vet om noe eller har tips på hvor vi kan skaffe tepper gi beskjed

          Christian
          Jeg er vanligvis med, men 28.5 er jeg i Edinburgh.. Regner med en fra Nord er med sammen med deg

          Hvilken plan har dere lagt for banen mtp størrelse? 1:8 og mindre??
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • 1/8 og mindre ja, de store 1/5 bilene flytter rett og slett for mye grus til at det er mulig å holde banen ved like...

            Comment


            • Ser den, og er forsåvidt enig selv om jeg har 1:5 selv... Til info så er det rimelig mange aktive 1:5 offroad-kjørere i regionen etterhvert.....

              Som sagt så er jeg med fremover, men 28.5 går ikke...
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

              Comment


              • Jeg sliter også med den datoen
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • Jeg blir med på dugnad den 28mai..
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • Jeg er også med, tror jeg skal klare å være på banen til kl 17.
                    Team Associated RC10T4 - Kyosho Ultima RB Type-R - Xpress MRR2 - Tamiya F103 - Xray T3 '11

                    Comment


                    • Jeg er med.
                      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                      Comment


                      • Eg kan og vær med å hjelpa, tror eg kan ver der ca 17:00

                        Comment


                        • Eg e klar for dugnad.
                          Team Associated RC10T4 - Kyosho Outrage MK-II

                          Comment


                          • Heisann, Hva krav har dere til kjøring på denne banen ettervert ? Kun Medlemmer ? Veldig få baner i omkretsen, og BMX baner nytter det ikke på da vi ikke får lov.
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Er det fortsatt dugnad fredag?
                              eller er den flytta til lørdag 29?
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment


                              • blir ikke noe i morra den 28 pga løpet lørdag, blir fort litt ekstra glatt med masse støv på banen der.
                                Vi har ikke klart å få tak i gravemaskin heller så tror nesten det lureste er å utsette dugnadden, eller bare ta det vi kan nå som å fjerne dekk fra banen.
                                Kravet for å kjøre der er vell som vanligt, maks 1/8 biler, blir for mye vedlikehold med større samt klubbmedlem, går nok greit å kjøre en gang innimellom uten å melde seg inn men vi vill jo ha mest mulig medlemmer.
                                Er jo og noe å tenke på når en skal handle ny bil, kjøper du den på sæland i sandnes for du gratis medlemskap ut året
                                Hvis folk er stemt for litt arbeid etter løpet på lørdag eller på søndag så er det nok masse å finne på på offroad banen uten gravemaskin for å forberede til stor dugnad senere.

                                Christian

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X