Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by redlama View Post
    Jeg er også med på dugnad. Jeg har som nevnt ikke kjøpt meg bil enda, men vil jo gjerne ha et bra sted å kjøre når jeg får en Det virker i alle fall på meg som om det er endel som vil bidra så dersom dere ikke bare har det i tastaturet, får vi nok til noe. Hvis ikke går det jo ann å stafett en egen off-road klubb?
    Vi har jo allerede en up rising off road klubb med verdens beste og mest sosiale medlemmer da SMBK
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Ja hører dere sier dette, men det er jo så j.... Langt unna for meg som bor på Kverneland nærmeste nabo er jo banen på klepp
      Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

      Comment


      • Originally posted by redlama View Post
        Ja hører dere sier dette, men det er jo så j.... Langt unna for meg som bor på Kverneland nærmeste nabo er jo banen på klepp
        Vi har sjåfører fra både klepp og hommersåk men selvfølgelig opp til deg. . . Om ikke værmeldingen blir enda dårligere så ligger d an til tur over fjorden med 11-båten. . . Blir nok ikke den største gjengen i morgen, men blir min 2 fra byen + kara fra strandalandet
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Får nok ilke blitt med.i morgen uansett, skal på grønn mose turnering, men hold meg gjerne oppdatert
          Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

          Comment


          • Jeg bor på Tjelta, IKKE så stor forskjell på avstanden for meg og deg, så kom opp med en bedre unnskyldning eller skal jeg si velkommen i SMBK hihi...
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by redlama View Post
              Får nok ilke blitt med.i morgen uansett, skal på grønn mose turnering, men hold meg gjerne oppdatert
              Jeg blir sikkert og filme noe i morgen om været er høveligt.. Så da kan jeg heller gi deg link
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Jeg bor i Haugesund, og tar en tur til Tau en gang i måneden ca. Jeg synes ikke Klepp er langt unna tauferga i det hele tatt....
                HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                Comment


                • Originally posted by Polardegos View Post
                  Jeg bor i Haugesund, og tar en tur til Tau en gang i måneden ca. Jeg synes ikke Klepp er langt unna tauferga i det hele tatt....
                  Velli nais kenneth. . . . Tenk at jeg glemte å nevne hgsd tidl
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Blir det noe av dette? Hadde vært sinnsykt kult, har alltid hatt lyst å kjøre med noen.. Hvis det evt blir noe av dette, vil det bli en egen bane for nitrobiler og en for elektriske biler?
                    Kyosho DBX VE

                    Comment


                    • Hei.
                      Jeg har nettopp kjøpt meg en RC bil.
                      En HPI pulse buggy, som jeg kjører sammen med en kammerat rundt på områder der det ikke vandrer folk slik vi som noen sikkelige amatører skal kunne kjøre for og ha det gøy.
                      Hørte det skulle være en bane på klepp fra en som jagde oss vekk fra BMX banen på sola/tananger.
                      Hvordan er det for oss og komme ut ditt og kjøre? er det krav om medlemskap i klubb e.l.?
                      Når er det folk som kjører der ute? er det en terminliste en plass og finne?
                      MvH. Håkon

                      Comment


                      • Gå inn på klepprc.no der har du terminlister og trennings tider. Er folk der i dag vet jeg.
                        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                        Comment


                        • Det er kun asfalt løp dere holder på med der ute? ikke noe offroad som passer min buggy?

                          Comment


                          • Jeg var og så på den banen for noen uker siden, og den var ikke kjørbar i det hele... Men da var det vått, og hele banen var en dam. Godt mulig at den er kjørbar nå, men spesielt god er den ikke. Jeg fikk dog kjøre på asfaltbanen med buggyen min, men det resulterte i totalt utslitte dekk.. Så det kosta meg 600.
                            Han jeg snakket med der (som var medlem av Klepp RC) sa at de skulle lage til en asfalt-bane der for mindre biler (1/10).
                            Du må kun ha medlemskap for å delta på løp. Åpningstider på banene finner du på nettsiden.
                            Kyosho DBX VE

                            Comment


                            • Det var jo dumt. Jeg har ikke særlig lyst og kjøpe meg en asfalt bil, nå i første omgang. så får håpe jeg kommer over en offroad bane, evt. ett område der det er muligt og bygge en offroad bane.

                              Comment


                              • Ja, det er dumt... Men jeg har hørt at Vigrestad RC (tror det var de hvertfall) har en kjempeflott RC-bane, men har ikke sett den selv.. Må bort og teste den ut en gang ;D
                                Kyosho DBX VE

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X