Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bane på Sola, Åpning lørdag 05.des 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ok greit det...
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • #17
      Batterier

      Hei... Batteriere...

      Disse ligger nå i Oslo..

      Kommer nok hjem til meg i løpet av få dager.

      Asgeir
      Asgeir Kinn 1979
      RRR - RB - 4PK

      Comment


      • #18
        ok men vett du om det er trening denna helga
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • #19
          Nei

          Det blir ikke trening til helgå... Neste helg klarer vi en trening og to.
          Asgeir Kinn 1979
          RRR - RB - 4PK

          Comment


          • #20
            da begyner jeg og sette på motaker esc og servo osv nå... men er ikkje så siker på om at jeg komer så tidlig.. var veldig tidlig de da
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • #21
              Du må komme deg opp å få testa ut nye bilen litt.. regner med du fikk ene motoren min av Asgeir så da burde ting være klart eller?

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X