Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt område.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nytt område.

    Idag Søndag 8/5-2011 var Styret i Smbk minus Morten i møte med grunneiere om leie av område som Smbk skal bruke fast.

    Grunneire er veldig positive til dette og vi har blitt enige om et område på 3,5mål som vi skal disponere som vi vil til en leie av kr:4000 pr år.

    Området er ved den gamle Meste veistasjon eller der hvor Dekk1 er idag. så er ganske sentralt og ligger bra plassert i forhold til sol.

    tida fremover nå vil styret bruke til planlegging av den nye buggybanen til Smbk og vi er åpne for forslag fra alle dere. Vi vil da helst at dere medlemmer tar dere tid til og beskrive hva dere tenker på. Hvis dere kjenner noen el kan bidra.. ka så helst..Men lever det på papir, eller elektronisk så me kan ha kontrollen på det.

    Me går en spennende til i møte nå å det ska ble skamkult å ver me i denne prosessen me å få lagt t ein rå bane, ståplass, mekkeområde og parkeringsplass. Eg glede meg.

    Kenneth.
    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
    € Team Sjølsponsa2012 €

  • #2
    Vet ikke helt hvor dette er, Men blir det en annen sand enn dagens sand ? Og hvordan er området rundt ? Bare buggy bane ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Det bler buggybane i fyste omgang vaffal kjetil. Se på dekk1 si side kor dn i strand e så blee d rett øve veien.
      D bler ikkje sand her men jordblanding. Område rondt e gras å skog.
      € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
      € Team Sjølsponsa2012 €

      Comment


      • #4
        Originally posted by K-man View Post
        Det bler buggybane i fyste omgang vaffal kjetil. Se på dekk1 si side kor dn i strand e så blee d rett øve veien.
        D bler ikkje sand her men jordblanding. Område rondt e gras å skog.
        Blir det mulig da gressmatter ? Fått tak i noe slikt ?
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          iflg reglemange så kan me ha opp t 50% av banen med det så ja du ska sje se vekk ifra det, Me har jo en del m2 med grønt terasse teppe, mn kunstgrass hadde vert d besta.
          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
          € Team Sjølsponsa2012 €

          Comment


          • #6
            Noe planer om å legge inn strøm på sikt?
            OnRoad: Kyosho V-ONE R4 - Xray T3 2011
            Offroad: Baja 5Bv2 - Slash 4x4 Ultimate TQi - Savage Flux HP - Team Associated SC8e - HPI Vorza
            Mini: Team Losi SCT - MiniZ MR02 Aston Martin - Thunder Tiger ZK2

            Comment


            • #7
              håper det blir med kunstgress over hele banen. liker og kjøre på det, og blir vell mindre vedlikehold ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • #8
                nei nei nei!!! DIRT i want DIRT!!! er jo tross alt offroad vi kjører ;D
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  nei nei nei!!! DIRT i want DIRT!!! er jo tross alt offroad vi kjører ;D
                  hehe, jo. men kunstgress hadde vert konge med 10TT`en som jeg skall bestille da tenkt deg det!!
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • #10
                    Hei! Jeg har kjøpt vêr sin sin offroadbil til meg og 2 av guttene mine. Jeg holder til på Forsand, så jeg lurte litt på banen dere har. Kunne du gitt meg litt info rundt det dere holder på med? Vi er nybegynnere så ikke bruk for mye faguttrykk

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X