Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubb Revival -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klubb Revival -

    Da har jeg snakket med, Endre Hoem og fikk høre muligheten til å få flyttet MiniZ banen til oppvarmet lokale i Kleive ink, tv, sofa etc..

    Det klubben trenger er da hjelp i form av dugnads timer/hjelp til oppsett og vedlikehold.

    Defor ville jeg ha funnet ut hvem som fremdeles har et hjerte for hobbyen/sporten + tid til å delta som et aktivt medlem.
    Mange av dere ser vel ikke engang etter i trådene her lengre så sender PM eller så vet vel, Endre en måte å få ny kontakt med dere på!


    William Malo - Dette hadde vært gøy å få til!
    William Malo - 88 -
    KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
    Kyosho Inferno 777

  • #2
    Skal være med jeg hvis jeg kan...
    Killermax.Savage Nosram 28. Hitec CRX.
    Mini-z awd
    Romsdal RC klubb

    Comment


    • #3
      Supert! Turbo-fever er vist keen på å starte opp igjen også.
      Kanskje Endre får igang et møte eller noe.

      Jeg kjøper meg Mini-z om en uke så jeg er spent på å prøve. =)
      William Malo - 88 -
      KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
      Kyosho Inferno 777

      Comment


      • #4
        Originally posted by WilliamMalo View Post
        Supert! Turbo-fever er vist keen på å starte opp igjen også.
        Kanskje Endre får igang et møte eller noe.

        Jeg kjøper meg Mini-z om en uke så jeg er spent på å prøve. =)
        Hvilken bil skal du kjøpe?
        har noen awd er på lur
        Killermax.Savage Nosram 28. Hitec CRX.
        Mini-z awd
        Romsdal RC klubb

        Comment


        • #5
          Skal vi se - poster info snart. Så får du se om det duger! =)
          William Malo - 88 -
          KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
          Kyosho Inferno 777

          Comment


          • #6
            miniZ MRo1 med div optiones. og Mange karoserier.
            Du kan få en med ett par karoserier og hjul for 600 komplett med radio
            eller alle 3 med 6-8 karoserier og hjul (bare en radio) for1400

            Men 2 av dem har alu diff bak i tillegg følger det med en ekstra diff. (koster 399 for stk) ellers er fjøringa bak i karbon samt litt alu skruer i blått og forskjelige farger i forstiling på dem (har noe med spissing eller camber caster å gjøre)


            Detter er da infoen som selgeren skrev - Vet ikke hva som er bra nok eller ikke. =)
            Last edited by WilliamMalo; 10 April 2009, 23:22.
            William Malo - 88 -
            KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
            Kyosho Inferno 777

            Comment


            • #7
              Jeg var i byn igår å kikka litt på plassen over bilspectra. Virker som att asfalten er veldig fin enda. Bare ett par ting som grus å en stor båt på henger i veien.. Skulle fått sopet vekk+opp grusen så haddet vært på tide med litt kjøring snart?? Om noen tenker på å startte opp. Tenker jeg får øve meg på driffting, får det var perfekt forhold til det i fjor.
              Spørs i år da
              Gassar til det raser
              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

              Comment


              • #8
                Jeg kan godt bli med en gang - blir nok bare å se på siden jeg ikke har kjøpt inn noe enda! ^^,
                William Malo - 88 -
                KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                Kyosho Inferno 777

                Comment


                • #9
                  Det å kjøpe bil er ikke lett det. Mye mye bra. Å når du først har fått smaken av det vil du teste mer. Jeg har 4 1\10 biler og kunne tenkt meg å testa mange til.

                  Men hva tenker du på å kjøre da. On road racing som touring, offroad\truck, drifting?
                  Jeg kan jo gjøre alle siden jeg har en bra touring, xray T2 07. Drift med losi xxx-s +g og tt01. Offroad med tt-01 litt modda
                  Gassar til det raser
                  Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                  Comment


                  • #10
                    #1 Buggy
                    #2 Drift
                    #3 Onroad Racing


                    Har siklet litt på rockclimbing også!

                    John Marius Bakken har planer om bygging av baner snart, ettersom han har plass til det!
                    eneste han trenger en folk!

                    Vanskelig å få tak i alle samtig må jeg si^^

                    Har "snakket" med Endre angående www.romsdalrcklubb.no domenet og hvis jeg får tillatelse så får vi opp et forum eller en mindre hjemmeside som folk kan Fast forholde seg til og planlegge ting sammen! =)
                    William Malo - 88 -
                    KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                    Kyosho Inferno 777

                    Comment


                    • #11
                      Ah baner ja. Skal bygge offroad da. Det er vel ennklest sikkert Og er asfalten som fin som jegt håper på bilspectra har vi jo plass å drifte på. Når det er rydda der for grus da.

                      Lurer på en buggy\truck først asså? Sett litt på jeg og. Liker Losi High roller og traxxass e-max jeg da. Synnst dem ser kul ut. På batteri da så klart.
                      Gassar til det raser
                      Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                      Comment


                      • #12
                        Ja Buggy først ja! =)

                        Men "aller" først blir Mini-z ettersom storlønna ikke kommer før 10 mai!

                        Hvilken Buggy har jeg null peiling på! en enkel Nitro som jeg kan lære meg og mekke på hadde vært supert!
                        William Malo - 88 -
                        KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                        Kyosho Inferno 777

                        Comment


                        • #13
                          Da har jeg bil! Drar ut å kjører nå - 41643011 si ifra hvis noen er ute å tuter en gang!
                          William Malo - 88 -
                          KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                          Kyosho Inferno 777

                          Comment


                          • #14
                            Oi det gikk jo fort. Hva blei det da?? Må ta deg en tur å hoppe lit på gocart banen i malmedalen nå.. Det er kult vettu. Ralla lit der med tt'n min

                            Du har ikke mulighet til å sjekke litt i byen om mulighet for leie av en feiemaskin?? Som du skubber eller går på strøm. Skulle sjekket molde jærnvarer, mekonomen, fkbutikken.
                            Kommer ikke på andre som har sånn? Tools? Da hadde mann fått vekk grus på plass på null komma nikks da Ser andre plass det er til leie. 140 for en dag, rundt 200 for en helg etc
                            Last edited by turbo_fever; 16 April 2009, 20:44.
                            Gassar til det raser
                            Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                            Comment


                            • #15
                              Inferno GT ble det!

                              Sånn maskin får jeg lånt gratis! =)
                              Jeg jobber kveld fredag og lørdag - Kanskje prøve noe på Søndag, Mandag eller tirsdag?

                              By the way.. jeg skulle kjøre inn motoren og så stopped den mens jeg hadde gass - skulle starte den opp igjen og der SMALL den i 100%gass! uten at jeg gjorde noe. klarte å klemme igjen fuel ledninga og stoppe den - kom ingen ulyder men nå står motoren helt fast. Kan den være floodet?

                              Trenger en mekke kyndig! =)

                              PS: gjorde ALT etter boken riktig - men noe galt må jeg ha gjort siden den plutselig starta i 100%gass.

                              Uff, uff
                              William Malo - 88 -
                              KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                              Kyosho Inferno 777

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X