Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubb Revival -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Snakk om uflaks da. Detta er slik som har kommet til og sjedd med meg. Sikkert noen i byen fræna som kan hjelpe. Kan ikke med disse fuel bilene. Det er den rissikoen for att det kan skjære seg å slikt jeg ikke liker..

    Hvor får du lånt sånn maskin?? Det passer jo utmerket. Så blir det fint vær å du kan låne så vurderer jeg stærkt på litt kjøring i helga. Burde andre og gjøre.. For der er det fint. Foruten båten da på henger pluss traktor. Men den skal sikkert på sjyn igjenn.
    Gassar til det raser
    Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

    Comment


    • #17
      Ja tror jeg skal satse på Elektro som jeg hadde tenkt i første omgang! Skal ned til Kyosho i morgen når det åpner.
      Svarte hvis jeg må kjøpe ny motor/garanti ikke gjelder!

      Får låne av EASS i Molde =)

      Passer søndag da eller?

      (Da blir det sikkert elektro Bil neste måned;P) Hvis ikke jeg må ut med mye cash for ny fukkings MOTOR;P
      William Malo - 88 -
      KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
      Kyosho Inferno 777

      Comment


      • #18
        Aha, men når startter du jobbing på lørdag da??
        Gassar til det raser
        Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

        Comment


        • #19
          Fra 1500 til 2100 - Glemte at det var lørdag hah! Starte tili da eller?
          William Malo - 88 -
          KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
          Kyosho Inferno 777

          Comment


          • #20
            Da dro jeg bort til Kyosho - fikk en helt ny bil! Det er service det!

            Da blir det morro til helga allikevel!
            William Malo - 88 -
            KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
            Kyosho Inferno 777

            Comment


            • #21
              Det var jo service delux det. Men være ser ikke så bra ut enda
              Gassar til det raser
              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

              Comment


              • #22
                Noen hær som kunne tenkt seg å bli med på nå rc kjøring i helga. Eventuellt etter treffet som moldetstucket har. På øverside av bilspectra..
                Gassar til det raser
                Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                Comment


                • #23
                  Ingen som orker å bli med å kjøre i Molde idag eller helgen??
                  Gassar til det raser
                  Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X