Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen å kjøre med/bane å kjøre på

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen å kjøre med/bane å kjøre på

    Er det noen i aust- eller vest agder som har tilgang på grei bane som passer til shortcourse? Har en elektrisk jeg ønsker å få kjørt litt med sammen med andre for motivasjonens og sosial morro sin skyld. Samt hvis jeg skaffer nitro så trenger jeg hvertfall et egnet sted å kjøre på

    Jeg bor selv på Birkeland, og er åpen for å kjøre litt avstand mellom Krsand og Grimstad for å ha det litt morro. Er gjerne med på touring/drift kjøring også men har ikke bil til det enda.

    Send gjerne en PM eller svar på tråden hvis dere vil ha litt ekstra selskap.

  • #2
    Meg å en kompis har hver sin nitro buggy, å vi trenger å noen å kjøre med, å gjerne en bane :P vi bor i Kristiansand begge, men kan kjøre litt rundt forbi så visst du vil ha selskap, si ifra :P

    Comment


    • #3
      Hvis det er 1:8 buggy dere har så er det en fin ny bane på gang oppe i sørlandsparken som KMBK har laget. Jeg holder mye på med en 1:5 bil for øyeblikket som suger lommeboka tom men går nok snart i gang med en buggy også og kommer da til å henge mye der

      For mer info om klubben kan dere ta kontakt med klubben gjennom nettsiden http://www.kmbk.net/ Har ikke fått snurra meg rundt å blitt medlem selv enda, men definitivt noe jeg kommer til å gjøre snarest.

      Comment


      • #4
        Nice var der oppe idag å så, men vet du hvor den ligger? Er 1/8 biler ja men om du vil kjøre sammen med mindre biler så si gjerne ifra! Gøyere å kjøre sammen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hoslemo View Post
          Nice var der oppe idag å så, men vet du hvor den ligger? Er 1/8 biler ja men om du vil kjøre sammen med mindre biler så si gjerne ifra! Gøyere å kjøre sammen
          Oppe i toppen av bakken nesten ved glattkjøringsbanen. Når du kjører forbi g-bil og oppover mener jeg å huske at det er i andre svingen i toppen av bakken, mot høyre bak et tregjerde. Det er på samme område som crossbanen. Ser det med engang du kjører inn, den er teppelagt og ligger inntil fjellet.

          Bilde jeg tok med mobil rett etter den var laget for en stund siden:
          Click image for larger version

Name:	2012-06-15 10.12.13.jpg
Views:	1
Size:	29.6 KB
ID:	778100

          Forøvrig kjører jeg ofte på sandtaket på Birkeland, over mollestadbrua og kanskje 200meter innover så ser du det på høyre side. Har lagt ut info om det her: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...l=1#post510279

          Usikker når jeg skal ut igjen da jeg venter på noen deler fra USA

          Comment


          • #6
            Da vet jeg hvor det er! så jo greit ut der, får ta en tur opp å se idag eller noe Hehe ja venter selv på noen deler så bilen kan svive :P

            Comment


            • #7
              Banen er til 1:10, 1:8 og shortcourse. IKKE LS. De ødelegger banen.
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #8
                Originally posted by extra View Post
                IKKE LS. De ødelegger banen.
                Bra det ikke er noen som har snakket om å kjøre LS der da

                Hadde den vært for LS hadde jeg nærmest bodd der.
                Last edited by Corvinus; 11 August 2012, 18:25.

                Comment


                • #9
                  Ja, like greit å legge LS ballen død før noen prøver seg
                  TEAM ELEFUN

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X