Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fornye gammel tre-båt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fornye gammel tre-båt!

    Hallo der! Har funnet frem en gammel R/C båt som jeg hadde i kjelleren og som jeg fikk lyst til og fornye. Den er laget av et ganske lett tre og er malt i hvitt og rødt. Bilde1 og Bilde2. Målene på båten er: Lengde = 47cm, Bredde = 16cm, dybde =8cm. Har ikke peiling på noe som helst med R/C og gjøre så jeg trenger hjelp til og velge deler til den. Skal ha alt hardware nytt og male den på ny. Håper noen kan hjelpe meg med dette!

  • #2
    gammel R/C båt

    Originally posted by pattexer View Post
    Hallo der! Har funnet frem en gammel R/C båt som jeg hadde i kjelleren og som jeg fikk lyst til og fornye. Den er laget av et ganske lett tre og er malt i hvitt og rødt. Bilde1 og Bilde2. Målene på båten er: Lengde = 47cm, Bredde = 16cm, dybde =8cm. Har ikke peiling på noe som helst med R/C og gjøre så jeg trenger hjelp til og velge deler til den. Skal ha alt hardware nytt og male den på ny. Håper noen kan hjelpe meg med dette!

    elektro, bensin eller nitro?

    Comment


    • #3
      Originally posted by harrys View Post
      elektro, bensin eller nitro?
      Jeg har en svak følelse av at han mener elektro, siden det er det tråden er lagt under
      Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

      Comment


      • #4
        har akkurat kjøpt ny elektromotor. Nå Mangler jeg bare alt det andre

        Comment


        • #5
          tror det er like greit og ha en rett aksel som går på skrå gjennom bunnen på båten. ikke no fleks aksel.
          hva slags motor har du kjøpt?
          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

          Comment


          • #6
            Tror det er det den har.

            Comment


            • #7
              goddagmannøkseskaft.erduinterresertitipsfortellosh vadueruteetter!!! Tok du den?
              Min signatur.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Muren Motorsport View Post
                goddagmannøkseskaft.erduinterresertitipsfortelloss hvadueruteetter!!! Tok du den?
                Alt! Hart ikke peiling på noe som helst som har med radiostyrte båter. Lurer på ting som hva mer jeg trenger en en motor (ja, jeg er helt blomkål på dette området) hvormye det koster for hardware, hva typer maling jeg kan bruke på den og slikt.

                Comment


                • #9
                  blomkål jeg og hehe!

                  Jeg helt "blomkål" her jeg og, men hvis du vil gjøre det billig og enkelt, så kan du kjøpe deg denne og sette over allt sammen, det blir billig men kjedelig, da denne båten ikke har ror eller fartsregulator og revers , den svinger ved å kutte den ene motoren h eller v side.

                  Den røde på framsiden:


                  jeg kjøpte samme i Thailand på ferie der i sommer for ca 150kr., men det ble så mye styr å få den med hjem at jeg ga den bort.

                  Comment


                  • #10
                    Hvis du ikke har peiling på dette i det hele tatt burde du heller kjøpe deg en ferdig båt. det er mye jobb og pusse opp en slik båt, spesielt hvis du skal ha det pent!
                    er du ute etter fart? eller skal du bare ha en båt som kan stå på hylla i garasjen
                    Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Poakung View Post
                      Jeg helt "blomkål" her jeg og, men hvis du vil gjøre det billig og enkelt, så kan du kjøpe deg denne og sette over allt sammen, det blir billig men kjedelig, da denne båten ikke har ror eller fartsregulator og revers , den svinger ved å kutte den ene motoren h eller v side.

                      Den røde på framsiden:


                      jeg kjøpte samme i Thailand på ferie der i sommer for ca 150kr., men det ble så mye styr å få den med hjem at jeg ga den bort.
                      Jøss, selger de denne typen båt på biltema også
                      har sett den mange andre steder til 400kr.....
                      Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X