Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joysway offshore warrior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joysway offshore warrior

    Har nå nettop fått meg denne båten og lurer på om det er noen andre som har samme båten.

    Den har vært påen liten prøvetur og ble skikkelig overrasket over hastigheten på denne lille rakkeren, men syntes den var litt nervøs når jeg hadde god fart.

    Click image for larger version

Name:	image[1].jpg
Views:	1
Size:	33.7 KB
ID:	788042Click image for larger version

Name:	image[2].jpg
Views:	1
Size:	29.1 KB
ID:	788041Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	21.8 KB
ID:	788040
    Last edited by Opel; 30 July 2010, 12:34. Reason: lagt til bilder

  • #2
    Ja den gikk godt den børsa

    Her er en liten video av kveld/natt kjøring i regnet

    Comment


    • #3
      har en nesten lik berre katamaran.. går godt de ja.. men regulatroen min brant opp i fjor sommer... har kje fått kjøpt meg ny enda.. men det kommer
      Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
      tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

      Comment


      • #4
        Regulatoren hans brant opp istad.

        Og min fikk seg en trøkk den og da jeg forsøkte og bølge båten hans inn og synet mitt sviktet, kjørte like godt over båten hans og bøyde propell akselen og bulket propellen.

        Comment


        • #5
          fort gjort... fikk ett sjø siv på akslingen eg.. er jo nesten like billig og kjøpe ny båt som å kjøpe ny regulator.. selger jo desse til 990 på throttlestore... men gøy båt er det .. lett og berre ta i bilen når en skal på tur.. lyst på den som er annonsert til 95 kmt og.. ,
          Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
          tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

          Comment


          • #6
            Åssen er det og kjøre på romsås der, lurte på og ta med min opp en tur bor ikke så langt unna.
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • #7
              Vannet er helt greit å kjøre på.

              Minuset er at om du har en båt som gir litt fart så blir det fort trang, det er ikke stort.

              Et annet minus er at endel unger syntes det er morro å hive stokker i vannet og de liger så lavt at de er vansklige å se samt lette å treffe.

              Det er og midt i et boligfelt så Nitro egner seg særdeles dårlig.

              Comment


              • #8
                Originally posted by JonV View Post
                Regulatoren hans brant opp istad.

                Og min fikk seg en trøkk den og da jeg forsøkte og bølge båten hans inn og synet mitt sviktet, kjørte like godt over båten hans og bøyde propell akselen og bulket propellen.
                Her er bilde av reg
                Click image for larger version

Name:	image[3].jpg
Views:	1
Size:	33.8 KB
ID:	769589

                Comment


                • #9
                  propell?

                  har en slik båt jeg å, lurer på om noen vet om en propell som gir den litt mere fart (kvalitetspropell)
                  moste min i en stein på full klipe igår, knuste nesa på båten. men fikksa det med litt epoxy, veier litt mere nu så må kjøpe nytt skrog hvis jeg kommer over en som har ett liggende

                  Comment


                  • #10
                    Tror ikke den båten har vondt av litt tyngde foran.
                    Hopper jo rundt på vannet som en gal jo.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by JonV View Post
                      Tror ikke den båten har vondt av litt tyngde foran.
                      Hopper jo rundt på vannet som en gal jo.
                      ja måtte sette bateripakken så langt frem som jeg kunne får at den ikke skulle gå rundt når den traff bølger. mye morro får lite penger

                      Comment


                      • #12
                        Sikler på en slik båt for tiden. Er det en god båt?

                        Ser ut som den går bra iallefall. Kommer det mye vann inni den? hvordan er den i bølger (da den er vel ganske liten?)?
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • #13
                          Bølger er et neinei vil jeg tørre å påstå.

                          Det bør og jobbes litt med CG på båten for å få den til å ligge pent i høy fart.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SAVAGEry View Post
                            Sikler på en slik båt for tiden. Er det en god båt?

                            Ser ut som den går bra iallefall. Kommer det mye vann inni den? hvordan er den i bølger (da den er vel ganske liten?)?
                            får den prisen så er det bare kjøpe den, så mye morro får pengene skal du lete lenge etter. kan lønnes å sette batteriet litt lengere fram. kom akkurat fra elva, var å kjørte i litt bølger får å se hvordan den fungerte å det var mye bedre. har et på 2200mah lipo å 2650mah, mereker ikke fårskjell, virker som mindre vekt er bra på den båten.
                            men er det noen som har peiling hvor jeg får tak i en balansert kvalitetspropell til offshore warrior?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SAVAGEry View Post
                              Sikler på en slik båt for tiden. Er det en god båt?

                              Ser ut som den går bra iallefall. Kommer det mye vann inni den? hvordan er den i bølger (da den er vel ganske liten?)?
                              Er en morobåt (bør ha med gummibåt til når den går under ) kommer litt vann inn, er ca 40 cm

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X