Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joysway offshore warrior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by JonV View Post
    Tror ikke den båten har vondt av litt tyngde foran.
    Hopper jo rundt på vannet som en gal jo.
    Prøver å flytte esc fram for å få mer vekt forran, bare få handlet kjøleslange....

    Comment


    • #17
      Originally posted by joppo View Post
      men er det noen som har peiling hvor jeg får tak i en balansert kvalitetspropell til offshore warrior?
      hvor tykk er akkslingen da? hjelper å fortelle hva du ser etter da ikke alle her inne vet hvilke akksling som er i den
      klaus toppe 1974

      Comment


      • #18
        Originally posted by toppe View Post
        hvor tykk er akkslingen da? hjelper å fortelle hva du ser etter da ikke alle her inne vet hvilke akksling som er i den
        tenkte det var noen som hadde skifta propell på sin egen, sto ikke hvilke mål det var på propellen å e ikke så god med det propell opplegget heller

        Comment


        • #19
          holder med å finne hvor tykk akkslingen er. bare å ta av propellen og måle akkslingen med et skyvelær det så er du i gang.

          etter å ha myst litt så er jeg rimelig sikker på at akkslingen din er 1/8"
          da kan du handle slike proppeller fra en rekke leverandører.
          orginal propellen din er 30mm foresten. ser ut til å være samme som OSE har og da er den 1,4 pitch
          Last edited by toppe; 7 September 2010, 19:12. Reason: gadd å google litt.
          klaus toppe 1974

          Comment


          • #20
            Originally posted by toppe View Post
            holder med å finne hvor tykk akkslingen er. bare å ta av propellen og måle akkslingen med et skyvelær det så er du i gang.

            etter å ha myst litt så er jeg rimelig sikker på at akkslingen din er 1/8"
            da kan du handle slike proppeller fra en rekke leverandører.
            orginal propellen din er 30mm foresten. ser ut til å være samme som OSE har og da er den 1,4 pitch
            ja den er 1/8''

            knuste propellen min idag når jeg sku berge kompisen min sin båt fra å synke så nu må jeg ha propell. kanskje dem har på elefun

            Comment


            • #21
              de selges i allefall på offshore eletrics
              klaus toppe 1974

              Comment


              • #22
                Originally posted by Opel View Post
                Har nå nettop fått meg denne båten og lurer på om det er noen andre som har samme båten.

                Den har vært påen liten prøvetur og ble skikkelig overrasket over hastigheten på denne lille rakkeren, men syntes den var litt nervøs når jeg hadde god fart.

                [ATTACH=CONFIG]36413[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]36412[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]36411[/ATTACH]



                Ikke dum den der nei ......

                Comment


                • #23
                  kjøpte en sånn båt igår på teknikmagasinet, litt dyr der men det bryr meg ikke så skulle jeg teste den idag... gikk ikke så bra! først travet den på ut i vannet men så stoppet den. Da hadde det feste mellom motor og drivstanga løsnet så den kom sakte vibrerende tilbake igjen, strammet skruven å håper det ikke kommer til å skje igjen!

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X