Announcement

Collapse
No announcement yet.

ArPro P1 med div uppdates

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ArPro P1 med div uppdates

    Ja etter å ha testa nå med ny 90A regulator og ny propell så blir man jo nærmest frelst.

    Dette går unna
    På denne kjøringa så brant den orginale regulatoren opp.


    Var så ute med ny regulator noen dager etter og testa igjen og det gikk knallbra helt til jeg kjørte over båten til Opel her på forumet.

    Måtte tilslutt lage min egen propellaksel da det ikke gikk å få tak i orginal innen fornuftig tid, så 4mm stålaksel ble gjenget og kappet for å passe i båten, var så på testtur igår og gjett om det går unna.

    4S LiPo sammen med 90A regulator og en feit Occtura X440/3 slipt og balasert fikk fart på sakene igjen.
    Sliter litt med radiostøy men det er jo Spektrum landmottagere kjent for så det kommer en Spektrum Marine MR200 inn i båten snart, tror og det kan lønne seg med ballong på mottageren så den ikke svømmer etter kjøring.

    Siste kjøring
    Last edited by JonV; 9 August 2010, 00:19.

  • #2
    De to siste videoene virker ikke. Kommer at det er fjernet av brukeren.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      ja det var jo litt av noenm videoer....

      Comment


      • #4
        Ja retta nå godt dere følger med

        Comment


        • #5
          tenkte ta meg en tur opp denne uka jeg og teste dette vannet ditt litt Har selv bestilt meg MR200 var ikke så dyr 50 usd med frakt.
          CRC - 3Racing - Tamiya

          Comment


          • #6
            Ja fin pris på den

            Ser ingen grunn for meg å ta den store mottageren.
            Du får siifra når du drar opp da, bare pass på at det er før 22 og helst ikke for mange badende.
            Det er et badevann så er mye unger frem til rundt 19.

            Comment


            • #7
              vurderer kjøp av lik båt.....den er jo ganske rå da...både fartsmessig og finishen på den....anbefales den?

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X