Announcement

Collapse
No announcement yet.

Børsteløs skravletråd.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    men er det noe formel på hvor mange amp man kan trekke fra en 4000mah 15C og en 4000mah 35c ?

    Comment


    • #32
      4ah x 15c= 60ampere
      4ah x 35c= 140ampere
      full gass!

      Comment


      • #33
        LEOPARD MOTORER 5692 730kv til salgs:

        en kamerat som har mystic 185cm tenker å oppgradere motorene derfor har han 2stk leopard 5692 730kv motorer til salgs med kjølekapper, kun gått få turer og aldri vært varme.

        Pris 5692 730kv med kjølekappe 950kr per motor.

        han har som sagt 2 stk den ene har 6mm aksel den andre har 8mm aksel. mulig han også har motorkupplinger også til disse til salgs.

        tlf nummeret hans er: 99774025 steffen hiken

        dette er billig, motorene kommer på 1500kr inn i norge fra usa med frakt og moms. motorene er som nye, dette er gromme motorer på 12cell lipo i 1meter + båter.
        Last edited by rs4evo; 2 December 2011, 14:22.
        full gass!

        Comment


        • #34
          har et oppsett på en katamuran og den har en 3660(ukjent(grå farge) på 2000kv og lurer på hviken propell jeg bør bruke på et 5-6s batteri?

          Comment


          • #35
            Originally posted by Glenners View Post
            har et oppsett på en katamuran og den har en 3660(ukjent(grå farge) på 2000kv og lurer på hviken propell jeg bør bruke på et 5-6s batteri?
            2000kv på en så liten motor da kan du glemme noe mer enn 4cell... 40mm prop.. kanskje 42..
            full gass!

            Comment


            • #36
              har en x440 jeg hadde planer om å bruke men det blir på 4s... tror selv den blir for stor på 5-6s

              Finnes det noe mindre til 3/16 ?
              Last edited by Glenners; 10 December 2011, 00:35.

              Comment


              • #37
                hvis batteri og regulator er meget kjølig og motor for varm.. hva er det tegn på? for stor propell?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Glenners View Post
                  hvis batteri og regulator er meget kjølig og motor for varm.. hva er det tegn på? for stor propell?
                  Etter å fått sjekke mere på motorn som sto i båten jeg kjøpte kom det fram til at den tålte bare max 4s og nu er den avmagnetisert!

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X