Announcement

Collapse
No announcement yet.

kjøp av båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjøp av båt

    hei
    lurer litt på kjøp av elektro båt, hva annbefales...? v skrog eller kat. ????
    har sett på mini cat,apparation og genesis....
    disse er vel noe slappe ut av esken men liker og bygge,så litt forskjellige oppgraderinger er jeg klar for. vil ha noe som det er mulig og få litt fart i
    noe som har noen forslag???

    takker på forhånd.

    Tom-S.J
    Tom-s. Johansen 72mod
    - axial 10 (carlsberg-grønn)-ansmann 1/8 børsteløs 11,1
    og noe hjemmelagd rask med hjul. flymaskin og et bitte lite helikopter

  • #2
    først hadde det vært greit å vite hva som er "litt fart i" og hvilke budgett du har.
    Tage kommer sikkert inn her da han har ( eller hadde) minicat twin som gikk som et uvær. jeg har genesis som ikke akkurat er noe sinke i trafikken.
    hva som er best av V og katte er i grunnen en smak sak. begge gjør det de skal gjøre og det kommer helt an på hva du liker og hvor du skal kjøre
    klaus toppe 1974

    Comment


    • #3
      V-båt gir mere rom for oppgradering.... de flese små katamurana er begrensa va man har av plass....

      Comment


      • #4
        tror ikke det er noe problem i de kattene han nevnte.
        klaus toppe 1974

        Comment


        • #5
          hehe å jaggu her var jeg :P er mye som har potensiale med litt modifikasjoner minicaten min er feks målt til 102kmt med gps, ca 13min kjøretid og ikke varme i elektronikk i det hele tatt, genesisen er nok litt gøyere nettopp pga den er en del større, og som toppe sier er det nok smak det går på med v bunn og cat, personlig liker jeg best cat, di er rett og slett litt lettere og få til, v bunn krever litt mere erfaring, men er absolutt knallmorro å kjøre
          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X