Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med å svinge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med å svinge

    Jeg har gått til anskaffelse av en Traxxas Spartan. Men jeg har noen seriøst store problemer med å svinge. Jeg kan se at servoen svinger, men synes den svinger litt lite. Det er kanskje normalt? Men hovedproblemet er at den svinger greit nok til høyre med en diameter på kanskje 5 meter, men til venstre er det sikkert 25 meter. Noen som har noe forslag? Kandet være noe med propellen eller styrefinnene?

  • #2
    vis oss hvordan det ser ut med et par bilder eller en liten snutt. Kanskje er det bare utslaget på servoen den ene veien som ikke er likt justert som den andre veien.
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      Kan godt hende du ikke har latt servoen "midtstille" seg. Du kan midtstille den ved å ta av servo-hornet, altså der du fester styre-mekanismen. Skru så på kontrollen og fest servo-hornet.. Er det standard servo?
      HPI Vorza

      Comment


      • #4
        Det har jeg prøvd, men synes ikke det hjelp noe særlig. Det er standard servo ja.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X