Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miss geico . Sliter med vann i båten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miss geico . Sliter med vann i båten.

    Nå trenger jeg noen tips her. Har prøvd 'alt' ( ikke bytta flex eller plastikk rør, det er det eneste omtrent igjen)

    Slik var det på slutten i fjor.



    Startet helt plutselig, og jeg gikk litt lei å satt det på hylla.

    I år har jeg satt i nye lager i strutten, lagt på krympeplast rundt strutten og stuffing tuben, sjekket for lekasjer, både i selve båten og i kjøleslangene.

    Etter en tur (rundt 4 min) er det et lite spray mønster på lokket, og etter en pakke til er flexen helt rein for fett og det er ei bøtte med vann i båten.
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

  • #2
    Noen bilder. Slik ser flex'en ut etter et par pakker.
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      Prøv å tett igjen skruehullene fra roret med litt silikon. Hadde samme problemet på min Joysway, men det funket fjell med litt silikon! Prøv det.
      HPI Vorza

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X