Announcement

Collapse
No announcement yet.

HK Genesis kjøp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Måtte ikke bytte rør for octura 3/16" drivverket.. som linket til på forrige side. Samme wire, bare strut og shaft som er forskjellig

    Comment


    • #17
      Gode greier.
      Kjøpte denne http://www.ebay.com/itm/130299299334...ht_1380wt_1163

      Comment


      • #18
        Originally posted by TageMathiassen View Post
        Må nok ha struten å ja, og er verdt ver eneste krone di oppgraderingene der, org drivlinja er håpløs rett og slett, ville ikke kjørt org motoren så fryktelig hardt hvertfall (ikke på mere en 3s) da ødelegger du bare mer en det er morro, uten strutt er du like langt pga org er 4mm aksling og 3/16" er nesten 5mm
        Jeg er litt uenig i den påstanden... Kjører en Genesis selv, med standard motor, Turnigy 180 amp regulator. Har kjørt den på både 5 og 6cell Nano tech.Synes den spinner helt fint, og ikke hatt noen problemer med temperatur. Bruker en 2 blads alu. propell- 45 mm.
        Går som et skudd... (men alltids mer å hente
        Kristoffer-1981
        ###More power...!! For god's sake.... MORE POWER..!!##

        Comment


        • #19
          Helt enig med deg tamiya_newbee.
          Har kjørt 6S med X637 og det holder fortsatt.
          Har hatt ute fleksen flere turer og den ser like fin ut.
          Kan da ikke være så håpløst drivverk som tråden her gir uttrykk for da?
          B4.2; RC8.2e; DNX408Te; SCX10 Hilux; SCX10 G6; Tamiya Nitrage; Tamiya TL-01 WRC Escort; Tamiya Porsche 959
          Smash shark m/3674
          HPI 4life

          Comment


          • #20
            Jeg ville ikke kalle det håpløst hvertfall.. Jeg har den også ute med jevne mellomrom, for å smøre og sjekke slitasje.
            Kan ikke se noe enda.
            En ting jeg HAR gjort bak, med litt diverse propell tester. Det har vært ørliten glipe mellom aksel og propell på stort sett alle propellene jeg har testet. Så jeg laget en liten foring mellom akselen og propellen.
            Dette fjernet ALL vibrasjon og drivverket ble nesten lydløst...!
            Borret opp hullet i propellen til 5mm. Tok en 4,5mm bullet kontakt som jeg slipet ned litt så den passet i hullet og kappet lengde tilsvarende propellen. Denne sklir rett på standard akselen og sitter som et skudd..!
            Kristoffer-1981
            ###More power...!! For god's sake.... MORE POWER..!!##

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X