Announcement

Collapse
No announcement yet.

TFL apparation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TFL apparation

    Skal kjøpe meg båt og på denne står det at den skal ha 2200mh batt, det er vel ikke noe prob med 6000? hva kan jeg gjøre for å få denne båten til å gå raskere?
    Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

  • #2
    problemet med så stort batteri i båt er at vekta blir høy og dermed blir det tungt å skyve båten i vannet så da blir det bare overbelastninger på el utstyret, ville ikke gått så mye over anbefalte mah på apparition
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

    Comment


    • #3
      Jeg kjører min Apparition me 2stk 6400mah 3s lipo. Det er nesten 1 kilo batteri og det er ikke mye av den båten som er nedi vannet. Fungerer utmerket for meg. Minste batteriene jeg har er 5000mah...

      Comment


      • #4
        hvordan i reine verden fikk du programmert den?
        Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

        Comment


        • #5
          Programmert? Har en 120a esc med programkort

          Comment


          • #6
            bilde? hva heter den?
            Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

            Comment


            • #7
              Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.

              Comment


              • #8
                Er det en ny type ESC ? Så barsk ut. Min 'gode gml' T180 er still going.

                her er den med program kort.

                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X