Announcement

Collapse
No announcement yet.

søker hjelp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • søker hjelp!

    ehi.
    jeg spekulerer på å gå i annskaffelse av en rc båt, men vil da ha en som går utroli godt,men ikke koster skjorta og mere til, er det noen som har forslag??

    en kammerat av meg har en genesis som er meget brukbar, men vil selvfølgelig i all hemmelighet skaffe meg noe som går mye bedre enn hannes båt.

    har drevet noen år med bil båt og helikopter, de siste årene er det fly og helikopter som ha hvert det som gjelder.
    men nå er det da båt som står for tur. har en båt som jeg kjøpte for noen år siden men den er modifisert meget, men er bare no billigreier så det er mye prakk. støpeplastikkskrog.:-(

    om det er noen der ute som har no gode forslag til båt og oppsett så tar jeg gjerne imot hjelp.

  • #2
    hei du har hatt genesis jeg og å må si at ja kan få god fart på den men er utrolig dårlig i svinger, miss geico fra pro boat er en veldig stabil å grei båt som ikke koster for mye, men mener den er ganske lik i farten. ellers så er jo zonda en hissig båt da lykke til.

    Comment


    • #3
      hei.
      takker for svar, må si at båten til han kammeraten har en oppgradering som koster litt, blant annet leopard motor og 2x 4200mAH batteri, ikke sikker på hvor stor den motoren er, men ganske så kraftig.
      har igjen litt justering av vekt å slik får den går ikke opptimalt.

      men den geico så bra ut, vet du om det er muligheter for brukbar oppgradeing av den?

      Comment


      • #4
        Har hatt begge di båtene jeg å ja du kan trimme begge en god del men genesisen har mer å gå på med tanke på lengden den har, mens geicoen er veldig go å stabil, du kan få stor fart på geico og men mener selv at det er geicoen du vil få mest gjede av jeg satte i en leopard 4074. 2200 kv i denmed en esc på 180 amp å det ble litt for mye men fart var der

        Comment


        • #5
          er geicoen go å svinge med i høy fart?
          har jo som sakt lyst på noe annet enn det kammeraten min har, å selvfølgelig noe som går mye bedre enn den båten han har.
          er geicoen go i svingene selv i høy fart?
          hvordan oppfører båten seg når det blir for mye som du sier??

          Comment


          • #6
            noen som har erfaringer med sånn budwiser select? eller hydro?

            Comment


            • #7
              Geicoen er veldig bra i sving så skal du kjøre løp mot genesis så tar du ann i svingene angående budweiser cat å bud hydro så er det veldig lett å svi esc , å er litt uberenelig , da ville jeg valgt bud cat medium eller tlf zonda den kjører du nok fletta av han med er to motorer i zonda foresten

              Comment


              • #8
                zondan er vel forholdsvis dyr har jeg lagt merke til, men det frister meget med denne budwiser select, + å sette opp med annet utstyr inni. men har ikke funnet noen plass der de selger bud enda så måå vel leite litt

                Comment


                • #9
                  Gå inn på en side som heter fuyuan di selger di båtene se etter medium den large er over 130cm å blir veldig fort litt vel stor gi en tilbake melding på hvordan det går å lykke til

                  Comment


                  • #10
                    takker for det
                    det skal jeg gjøre

                    Comment


                    • #11
                      Er vel enig med det som sies over her. Men hvis du skal ha noe som går mye bedre enn den til kompisen din så blir det ikke billig... Sett litt på de bud båtene og de lages på bestilling(hvertfall der jeg fant de) Det ligger 2stk MHZ Mystic 114 på rcmarked.no. en til 8000,- og en til 11000,- Skal du ha noe som går bedre enn genisisen ville jeg sett på en av de. Du finner videoer av disse på Utuben i godt over 150kmt. Disse er også mye breiere enn genesis og vil være mye mer stabil. Hvis jeg hadde hatt penger og sku hatt ny båt ville jeg gått for den til 11000. Den har større motorer og vil klare å dytte større propeller enn den andre. Ved riktig oppsett og 6s lipo i den båten så vil jeg tro at du nærmer deg 150kmt. Her har du samme båt med samme oppsett klokket til 155kmt på gps:

                      Comment


                      • #12
                        En til med større propell:

                        Comment


                        • #13
                          har desverre ikke så masse penger å bruke på båt, men det må vel gå an å få til noe til en billigere penge.
                          mulig jeg bare skaffer meg en genesis å bruker annen innmat enn hann.

                          Comment


                          • #14
                            noen som har et vannvitti bra oppsett til en genesis??
                            om det er så hadde det hvert kult å fått det så har jeg kunnet bestilt i morgen.
                            tenkte å bruke HK sin 180 amp regulator, så er det vertfall noe å gå ut i fra

                            Comment


                            • #15
                              En slik på 2100kv: http://www.tppower.com/sort.asp?class_id=4&news=44 Eller tilsvarende Leopard/annet.
                              En slik: http://www.prop-shop.co.uk/index.php...roduct_type=25

                              6s lipo
                              Vil tro det kan gjøre susen.. Men ikke sikkert. Propeller er noe du må prøve ut for å finne den som passer best.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X