Announcement

Collapse
No announcement yet.

leopard 4092 2080 kv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leopard 4092 2080 kv

    hei er det noen her som vet hvor mange seller jeg kan kjøre på dennemotoren ? kjører 5 s i dag men trenger litt hjelp så jeg ikke brenner den

  • #2
    avhenger litt av propp også. litt mer info kanskje. Str på pakkene, hvilken båt osv. med 5s på den så er du oppe i 38+ rpm.

    Jeg kjører 4s på min 4074 2150 og er nokså happy med det.
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      hei du jeg har en zonda å har i to motorer leopard 4092 2080 kv propp mener jeg er 447 å 5000 mah batt håper dette hjelper

      takker for svar

      Comment


      • #4
        sent svar. Om det funker på 5s som er ca 38500 rpm så kjør på. Men pass på tempen , kanskje gå ned litt på propp str.

        har du noen video av den ?
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #5
          Originally posted by stiantrd View Post
          hei er det noen her som vet hvor mange seller jeg kan kjøre på dennemotoren ? kjører 5 s i dag men trenger litt hjelp så jeg ikke brenner den
          Hei, jeg kjører en 4092 2080kv i en HK Genesis på 6s på en turnigy 180 amp reg. Batterier 8000mah. Blir ganske varmt..., men jeg har kun original kjøling. Ca 3 min kjøretid SAW. Det gir 113 kmt på en Octura 545. Motoren tåler nok 8-9 s, amp går ned ved mer s. Turtallet blir nok litt høyt med denne kv'en på 9s..., men med en mindre prop kan det nok brukes.
          jeg har kjørt opp 9 batterisett og den har ikke tatt fyr enda, temp sperren på reg'en har slått ut et par ganger.

          Hilsen Ørjan

          Comment


          • #6
            Hei du den ene swordfish 200 amp tok fyr igjen bra lei di gammle 200 ampene , er det andre som har hatt problem med di esc at di bare tar fyr, hva er anbefalt av dere som buker leopard 4092 2080kv å turnigy 180 amp på 6s? Vurdere å ta ut escene fra carbon genesisen å sette i zondaen.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X