Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jokko View Post
    Grunnen til at jeg ikke tok noen bilder under NC-1, var at jeg var så mye i hentebåten.

    Hehe.... ja det så vi jo, ute på kose tur mellom hvert heat, mangla bare fiskestanga og ei hel ei....
    Richard Andreassen BRCBK N-245 www.brcbk.org

    Comment


    • Blir det noe fart på Sæby imorgen, eller blir det for mye vind?
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Blir det noe fart på Sæby imorgen, eller blir det for mye vind?
        Det er med vind det blir fart på skutene, Harald, så du har å stille opp
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Jeg kommer seint.
          I`m BACK!

          Comment


          • Sorry Harald, det ble mere vind enn jeg trodde, så derfor snudde og kjørte hjem igjen !

            Jeg tror dette er fjerde eller femte lørdagen denne sesongen hvor det har blåst alt for mye, vurderer å selge unna alt jeg har og heller kjøpe meg en enveis sydenbillett !
            Last edited by jokko; 2 June 2012, 11:11.
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Originally posted by jokko View Post
              Sorry Harald, det ble mere vind enn jeg trodde, så derfor snudde og kjørte hjem igjen !

              Jeg tror dette er fjerde eller femte lørdagen denne sesongen hvor det har blåst alt for mye, vurderer å selge unna alt jeg har og heller kjøpe meg en enveis sydenbillett !
              Ja idag var det bortkastet å pakke bilen. Onsdag ser det bedre ut ift vind. Vi prøver igjen da.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Originally posted by harald1966 View Post
                Ja idag var det bortkastet å pakke bilen. Onsdag ser det bedre ut ift vind. Vi prøver igjen da.
                Hva om klubben begynner å vurdere å kjøpe inn en vindpølse som legges i vannet ovenfor svingen.... det er jo snakk om ganske mange dager det er vind.... eller så må dere få dere større båter,.. hehe

                Comment


                • Originally posted by Helge Normann View Post
                  Hva om klubben begynner å vurdere å kjøpe inn en vindpølse som legges i vannet ovenfor svingen.... det er jo snakk om ganske mange dager det er vind.... eller så må dere få dere større båter,.. hehe
                  Vi har jo en veldig lokal pølsemaker i klubben, så det er mulig han kan få lagt ut en voksen knakkpølse i nordresving

                  Det er unormalt mye nordavind for tiden, så vanligvis pleier det ikke å være noe problem
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • Originally posted by Helge Normann View Post
                    ...eller så må dere få dere større båter,.. hehe
                    Jobber med saken! Men da går det vel som den gangen jeg til slutt kjøpte meg drage... Det ble den mest vindstille sommer`n i manns minne...

                    Originally posted by jokko View Post
                    Vi har jo en veldig lokal pølsemaker i klubben, så det er mulig han kan få lagt ut en voksen knakkpølse i nordresving
                    Jeg har mer tro på ei skikkelig vifte i søndre sving med motvind...
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Her ser dere ett bilde fra i fjor den dagen det var stille og solskinn.


                      Click image for larger version

Name:	SAM_0905 [640x480].JPG
Views:	1
Size:	71.1 KB
ID:	777755
                      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                      http://www.arcticrc.no/

                      Comment


                      • Originally posted by Ken View Post
                        Her ser dere ett bilde fra i fjor den dagen det var stille og solskinn.


                        [ATTACH=CONFIG]56443[/ATTACH]
                        Skikkelig Spike vær der, ser jeg Ken
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • Originally posted by jokko View Post
                          Vi har jo en veldig lokal pølsemaker i klubben, så det er mulig han kan få lagt ut en voksen knakkpølse i nordresving
                          Om ikke den lokale helten kan hjelpe, så kan eg ordne noe rå Brattwurster fra meg, siden eg og er i det virket
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • Ja, må jo bare si at dette jeg sa om "Gratispremier" var ikke ment personlig til noen, var bare min mening om dårlig deltagelse.. var ikke på nc-2 selv, men av å til kan det bare ikke passe..håpet litt at det innlegget skulle få folk til å melde seg på.. For som jeg sier:
                            JO FLERE DELTAKERE, JO MER RACING..

                            Comment


                            • Noen som vet størrelsen på båtenes reg nr (N-XXX) i VM.
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • Originally posted by harald1966 View Post
                                Noen som vet størrelsen på båtenes reg nr (N-XXX) i VM.
                                Side 7 her: http://www.nmsbf.org/html/documents/...O-2003%20A.pdf
                                Odd-Erik Kanth-Lundem
                                www.oms-p.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X