Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Veldig bra kvalitet! Og som du sier; det blir dårligere på tuben enn det opprinnelige, men veldig bra likevel.

    Og så det interesant; hvordan var presterande til "trippel-3"? Hørtes ut som et ganske høyt turtall... Rundt 18-18,5K? Målte dere noe?
    I`m BACK!

    Comment


    • Kanonbra film , veldig moro å se ! Men , hvorfor kjørte du ikke forbi med Whip'n din ? Gikk den nye mathe så inn i hel....bra eller
      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • Hehe jo den gikk faktisk no jævli men skulle ligge bak å filme og teste whippen i rooster..

        Ble ikke målt noe men fort går d hvertfall stian har en lik båt me35ccm i og dengår ikke så bra for å sei det sånn
        Trond Christoffersen 81mod

        Comment


        • Seier du det du ! Den må e få kikka på
          2 fast 4 U - kanskje.....

          Comment


          • Og så det interesant; hvordan var presterande til "trippel-3"? Hørtes ut som et ganske høyt turtall... Rundt 18-18,5K? Målte dere noe?[/QUOTE]

            Hei. Det ble ikke målt noe GPS-Fart eller Rpm. ja det er høyt turtall fordi jeg ønsket å la motoren gå litt lett nå i begynelsen
            Rpm blir litt uvesentlig siden det er flere ting som spiller inn Båt,prop,motor i hovedtrekk.
            Men det jeg kan si er at etter det er kjørt igjennom ca 4L bensin er jeg veldig fonøyd.
            Tarpon er ca 157cm i skroget og veier kjøreklar fort ca 11kg
            Prop på filmen er en 68\14-3 slipt av meg
            Det var heller ikke noe problem å dra 76\16-3 med et godt turtall.
            Det jeg mener er at jeg er veldig fornøyd og har troa på det jeg nå driver med, men mye gjenstår for å få en optimal båt.
            Det står ikke på motoren lengre.
            Ta en tur til NC4 så får dere se
            Største problemet er ikke båten.. det er det som skjer mellom fingrene og hjernen på brygga under et løp. For det er ikke alltid det er like lurt.

            Mvh
            Boye

            Comment


            • Vi snakker ofte om forskjellige katter her inne på båtforumet, her er en helt ny variant
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Vi snakker ofte om forskjellige katter her inne på båtforumet, her er en helt ny variant
                Skulle den kreasjonen dukke opp på Sæbyvannet mens jeg har skute utpå, så ...
                Regner med at jeg allerede er listet hos PST, så jeg blir vel snart kalt inn på teppet...
                I`m BACK!

                Comment


                • Hvilken klubb var det som vant vandrepokalen i år?
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • Originally posted by harald1966 View Post
                    Hvilken klubb var det som vant vandrepokalen i år?
                    Det var selvfølgelig ØMBK
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Originally posted by jokko View Post
                      Det var selvfølgelig ØMBK
                      Og hvem tror du får den neste sesong ?

                      Comment


                      • Originally posted by S.Boye View Post
                        Og hvem tror du får den neste sesong ?
                        Det blir selvfølgelig ØMBK
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • Originally posted by jokko View Post
                          Det blir selvfølgelig ØMBK
                          Ja da og hva med julenissen?

                          Comment


                          • Originally posted by S.Boye View Post
                            Ja da og hva med julenissen?
                            Vi kjører båter på sommerhalvåret her i Østfold og Julenissen pleier vi å få besøk av ved juletider, men det er muligens anderledes nede hos dere, for med alle de premiene under banketten, så så det jo ut som at han er tidligere ute der nede hos dere
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment





                            • Filmen fra H27 heat på lørdagen... skulle bare filme, men blei litt ivri..... på ca 4min så tror jeg man ser whippen t helge gå i brygga!
                              Trond Christoffersen 81mod

                              Comment


                              • Endelig noen bilder fra høstens vakreste eventyr
                                Kjempemorro for oss som ikke var der å ta del i.
                                2 fast 4 U - kanskje.....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X