Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comment


    • Der hadde du greid å få filmet fulltrefferen til Helge Normann, Steve Dette var også siste heatet på lørdag og der mesterskapet ble avgjordt, det var close race, til siste sekund
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Kommer det flere filmer fra NC 5 Steve?. Så du hadde kameraet fremme flere ganger.
        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

        Comment


        • Originally posted by Are17 View Post
          Kommer det flere filmer fra NC 5 Steve?. Så du hadde kameraet fremme flere ganger.
          Ja jeg har noen filmsnutter, Men ikke heile heat + at kvaliteten er heller ikke den best. Skal legge dem ut senere i kveld eller i morgen..
          Med det samme jeg er her og skriver, så ønsker jeg å takke får en utrulig artig og spennende helg. Har møtt mange trivelige og hyggelige båtgale mennesker. Håper jeg har mulighet til å komme tilbake til neste år..

          Mvh Steve

          Comment


          • Comment


            • Comment



              • Ja det va vel min dyreste nc runde noen gang, 2 knuste gas hydro og 1 motorhavari+en hel drivlinje forsvant.
                Men det er en stor sjangse å bygge noe enda råere i vinter, for neste år er det alvor. kvalik gutter og jenter

                Comment


                • Originally posted by Helge Normann View Post
                  Ja det va vel min dyreste nc runde noen gang, 2 knuste gas hydro og 1 motorhavari+en hel drivlinje forsvant.
                  Men det er en stor sjangse å bygge noe enda råere i vinter, for neste år er det alvor. kvalik gutter og jenter
                  Glasset er halvfult

                  Comment


                  • Hvor langt er du kommet på Dragcaten til Regjeringa, Jon??
                    Jeg fikk min i dag, og så langt er jeg kommet nå
                    Attached Files
                    Jørn Markset

                    Lindesnes Modellbåt Klubb

                    Comment


                    • Originally posted by Jørn Markset View Post
                      Hvor langt er du kommet på Dragcaten til Regjeringa, Jon??
                      Jeg fikk min i dag, og så langt er jeg kommet nå
                      Blir tøft dette Jørn, jeg regner med at du kommer på høsttreffet vårt til helgen, for å kjøre med denne
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Det er ikke utenkelig at jeg dukker opp på Sæbyvannet, men det blir uten dragcat, jeg har fått med meg hva slags kjøring som foregår der borte utenom norgescup rundene.... Sååååe, jeg hadde ikke tenkt å gjøre noe mer glassfiberjobb enn nødvendig i år
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • Jørn, vi pleier å ta hensyn til nybegynnere og folk med små og nye båter
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Har du lest feil i brosjyra Jørn?
                            Det skal en bensinmotor inn der hvor du har plassert glødelampa.
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • Originally posted by harald1966 View Post
                              Har du lest feil i brosjyra Jørn?
                              Det skal en bensinmotor inn der hvor du har plassert glødelampa.
                              Jeg leste noe om dette ja, og det var ikke i brosjyra, men i brosjyrene hvis det er det du ønsker å kalle det.
                              For meg er det mer en manual, eller rettere sagt; manualene.
                              Det er forskjellige manualer til samme båten, ingen av dem er særlig riktig, og båten ser ut som den kunne vært støpt i barnehagen her på Songe....
                              Sammenlignet med Delta Forcene jeg selger så ser jeg nå at de bør ligge på 6000 - 8000 kroner for et tomt 90 skrog.
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                                Jeg leste noe om dette ja, og det var ikke i brosjyra, men i brosjyrene hvis det er det du ønsker å kalle det.
                                For meg er det mer en manual, eller rettere sagt; manualene.
                                Det er forskjellige manualer til samme båten, ingen av dem er særlig riktig, og båten ser ut som den kunne vært støpt i barnehagen her på Songe....
                                Sammenlignet med Delta Forcene jeg selger så ser jeg nå at de bør ligge på 6000 - 8000 kroner for et tomt 90 skrog.

                                Påstår du at barnehagen på Songe ikke kan støpe båt???

                                Har valgt å se bortifra en komentar tidligere i år om at noen har et koorosjons problem så jeg prøver igjen
                                Det blir laterlig gøy å parkere deg med min 26cc PRO Dragcat.
                                PS: Hyggelig at du prøver

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X