Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xilian View Post
    Rekruttering til Facebook kan dere vel for faen drive med andre plasser eller..
    Xilian: du er alt for rask å komme med uttalelser.! Og dessuten så synes jeg du viser liten forståelse når du først er innpå trådene....

    Som Jokko sier,så svarte han bare på spørsmålet mitt.Ordlyden i mitt innlegg var kanskje fornærmende for RS,men såpass burde du tåle og det er god plass i cyperspace til både FB og RS.

    Jeg legger til grunn att dette er ett forum for en hobby,og velger å se bort fra din siste uttalelse,og bare la ting være som dem er foreløbig.

    - men skal du få "gammelgutta" inn her igjend nå så må det skje ett under...
    AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
    Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
    http://www.arcticrc.no/

    Comment


    • Er jeg for rask til å komme med uttalelser? Hadde det hjulpet om jeg venta til dagen etter?

      Sakset fra Wikipedia:
      Facebook (NASDAQ: FB) er et nettsamfunn, opprinnelig laget for universitetsstudenter og -ansatte i USA. Siden har det spredt seg til andre bruksområder, inkludert venner, skoler og geografiske områder. Det er et sosialt nettverk der brukeren kommuniserer ved at en profil blir opprettet. Der kan han/hun skrive om seg selv, legge ut bilder samt snakke med andre.
      Da kan vi vel være ganske så enige om at FB er en direkte konkurrent til forumer? (ellers hadde vel ikke folk gått fra forum til FB), så nei, jeg synes IKKE noe om rekruttering av folk verken hit eller dit. Det er stadig episoder hvor folk kommer hit for å reklamere for sitt nye forum og eller FB-gruppe. Hvorfor i alle dager skal jeg synes det er greit? Tror du Statoil kan reklamere for bollene sine på Shell-stasjoner?

      ok. Da regner jeg med at vi er enige så langt.
      Jeg skjønner at ikke alle er interessert i å være på rene forum, sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være.
      Sånn sett er det jo greit med litt sånt på FB også. Majoriteten er vel innom der daglig for å se hva naboen hadde til middag litt tidligere på dagen, for å ta dèt som et eksempel.
      For de fleste er jo der (foreløpig, dagens ungdom ser ut til å skygge banen for å unngå at bestemor skal få vite alt dem gjør). så sånn sett er det lett å holde kontakten, men jeg skal likevel skrive opp et par punkter man kan tenke litt på.

      * Hvor lett er det å finne en gruppe som handler om det man liker?
      * Hvor lett er det å finne noen i nabolaget som er interessert i det samme som deg?
      * Hvor lett er det å søke opp noe som en kar skrev i 2002 som du fikk bruk for i dag?
      * Hvor lett er det å finne innlegget noen skrev for 2 dager siden...
      * Hvor lett er det å følge en byggeblogg på et prosjekt på FB?
      * Hvor lett er det å rekruttere folk over i andre grener av samme sport?
      * Hvor lett er det å få med seg all informasjonen som blir pøsa ut i de forskjellige gruppene?
      * Hvor lett er det å unngå at det blir "en million" pyttesmå gjenger som driver litt for selv?
      * Hvis du lurer på noe, hvor søker du da? Vedder på Google eller lignende...

      Helt ærlig tror jeg at i alle fall deler av nedgangen på deltakere på løp (hovedsakelig bil)
      er en direkte konsekvens av mer bruk av Facebook. Har ingen data for å underbygge
      påstanden, men det er jo litt påfallende at ymse ting krysser hverandre...
      Det er selvfølgelig også en god porsjon konkurranse fra andre ting i livet,
      samt økonomi (har jo hatt ett par dårlige finanskrise-år som tok vekk en del folk)


      Joda. Jeg er på Facebook sjæl også, men å herje med RC der gjør jeg ikke.
      FB er for meg en måte å holde kontakt med slekt og venner både her og der,
      så hva problemet med det er, aner jeg ikke...
      Last edited by xilian; 26 November 2013, 11:55. Reason: typo
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • makan til vås og dumt utspill er det lenge siden jeg har lest......
        nå verken bygger eller kjører jeg RS båt, men følger med da jeg syntes det er intressant og kommer mest sannsynlig til å prøve dette ut i nær fremtid.
        jeg kan til en viss grad være enig i at FB kan være en direkte konkurrent til et forum, men men dette kan gå begge veier. hvorfor bare se på FB som en konkurrent? hva med å fronte forumet sitt på FB/grupper osv?

        bare se på "hpibajaforum" (her er jeg bl annet bruker). her er har man flettet deler av FB inn i forumet og det ser ut som om det virker!
        et eksempel: OBR sine FB sider linker hele tiden til forumet slik at brukern(nye og gamle) blir en del av "et større samfunn".

        godt mulig du bruker FB til å holde kontakt med venner/familie, se hva naboen spiste til middag osv, men å gå i strupen på de som bruker Facebook til å holde seg oppdatert på, som i dette tilfellet, RC blir bare latterlig! det eneste du som forumsjef oppnår med det er et tomt forum hvor du til slutt kun har deg selv å sitte å fjase med!

        hvem har sagt at et forum skal ha enerett på å snakke om RC?
        og hvis du ønsker at forumet skal trekke nye folk, og ikke minst holde på de gamle, bør du først å fremst roe ned måten du komuniserer på, sørge for god PR og ta vare på "gamle travere"! ikke se på FB som en trussel, men bruk heller energien til å fronte forumet på en god måte så vil du se at flere finner veien.

        skal du være sjef får du fremstå som sjef, ikke en trassig liten drittunge som ikke får vilja si!


        da har jeg sagt nok, ønsker alle en god kveld. for min del skal det skrus på BajaŽn da nye deler er ankommet med posten
        HPI Baja 5T

        Comment


        • makan til vås og dumt utspill er det lenge siden jeg har lest......
          nå verken bygger eller kjører jeg RS båt, men følger med da jeg syntes det er intressant og kommer mest sannsynlig til å prøve dette ut i nær fremtid.
          Da er vi inne på det jeg mener med å samle flere deler av RC på samme plass, i stedet for å dele
          det opp i små kategorier over alt. Evt. må man være medlem av RC-drifting, miniz, buggy, rcbuggy osv.
          Det er mange grupper, og du må oppsøke dem ganske aktivt for å oppdage dem.
          I tillegg må du jobbe ganske aktivt for å få med deg når det skjer endringer på disse gruppene.
          Greit at du kan få beskjed, men når du får beskjed om nye endringer i 10-15 grupper/sider du liker,
          så kan det bli i overkant mye å filtrere.

          Jeg mener dette IKKE er positivt for utviklingen...

          jeg kan til en viss grad være enig i at FB kan være en direkte konkurrent til et forum, men men dette kan gå begge veier. hvorfor bare se på FB som en konkurrent? hva med å fronte forumet sitt på FB/grupper osv?
          bare se på "hpibajaforum" (her er jeg bl annet bruker). her er har man flettet deler av FB inn i forumet og det ser ut som om det virker!
          et eksempel: OBR sine FB sider linker hele tiden til forumet slik at brukern(nye og gamle) blir en del av "et større samfunn".
          Akkurat i båt-tilfellet her, så er det jo noen som har bestemt seg for å flytte alt over til FB,
          og det er null og niks jeg kan gjøre for å påvirke dette. Respekterer fullt ut at det valget er tatt,
          men det behøver ikke dermed si at jeg synes det er lurt, derfor må jeg argumentere for
          hvorfor jeg mener det jeg gjør.

          hvem har sagt at et forum skal ha enerett på å snakke om RC?
          og hvis du ønsker at forumet skal trekke nye folk, og ikke minst holde på de gamle, bør du først å fremst roe ned måten du komuniserer på, sørge for god PR og ta vare på "gamle travere"! ikke se på FB som en trussel, men bruk heller energien til å fronte forumet på en god måte så vil du se at flere finner veien.
          Takhøyde har vi da alltid hatt her, og en liten "faen" er det vel ingen som har dødd av...
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post

            Helt ærlig tror jeg at i alle fall deler av nedgangen på deltakere på løp (hovedsakelig bil)
            er en direkte konsekvens av mer bruk av Facebook. Har ingen data for å underbygge
            påstanden, men det er jo litt påfallende at ymse ting krysser hverandre...
            Jeg er ikke på FB, og har heller ingen umiddelbare planer om å bli med der.
            Likevel fikk jeg hakeslipp her om dagen da jeg leste diskusjonen på forrige side.
            FB er tydeligvis et følsomt tema.

            FB er nok en del av grunnen til nedgangen her på båtforumet, men det som har tatt piffen fra mange er måten trådene har blitt moderert. Hvis det ikke er takhøyde på forumet for litt friske diskusjoner og humor så gidder ikke folket bruke tid på å skrive innlegg som blir slettet rett etterpå, meg inkludert.

            Den beste perioden for rekruttering til båthobbyen var etter min mening da det var mest liv og røre på RS. Det overrasker meg ikke at det er nedgang på billøp når forumaktiviteten går ned. Synd, men sikkert en nærliggende konsekvens. Jeg kommer uansett til å klikke innom forumet i ny og ne.
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by xilian View Post

              Takhøyde har vi da alltid hatt her
              Dette utsagnet er det garantert mange som er uenig i, derav liten aktivitet idag.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Originally posted by harald1966 View Post
                Dette utsagnet er det garantert mange som er uenig i, derav liten aktivitet idag.
                Helt riktig Harald. Takhøyden i dette forumet er nok en av grunnene til at det blir brukt mindre. Ingen liker å få slettet innlegg som i flere tilfeller er helt uforståelig.
                N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                Comment


                • Originally posted by Are17 View Post
                  Helt riktig Harald. Takhøyden i dette forumet er nok en av grunnene til at det blir brukt mindre. Ingen liker å få slettet innlegg som i flere tilfeller er helt uforståelig.
                  Mye rett i dette ja. Administratorene på forumet blir stadig vekk diskutert i forskjellige RC miljøer har jeg hørt. Personlig er dette for meg latterlige fjortis diskusjoner... Artig å lese så mye tull, det spriter liksom opp hverdagen min... Stå på...
                  Odd-Erik Kanth-Lundem
                  www.oms-p.com

                  Comment


                  • Jeg har jo gjentatte ganger spurt om det er endringer som burde gjøres, og nevnt
                    flere ganger at bare er å tak kontakt om det er ønske om endringer, gjerne anonymt.
                    Det var båtfolket selv som "stemte" frem dagens moderatorer, og jeg sa at hvis
                    det var det dere ville, så var det helt i orden for min del.
                    Eneste kravet jeg hadde var at ting ikke måtte ta helt av.

                    Jeg mener å huske at jeg måtte ta et par grep ved 1-2 anledninger, ikke mer.

                    Også var det en sak nå med Jokko og forbundet, men det blir jo feil om jeg skal
                    legge meg opp i forbundsting. Men samtidig er så det vel feil at folk fra forbundet
                    sitter som moderatorer.

                    Jeg ser jo på loggen min at jeg har tatt kontakt med 3-4 stk. av dere og sagt
                    at det bare er å si ifra om dere har forslag på endringer + i tråder som f.eks denne:


                    Hvis jeg skal klage på moderatorene, så er det vel stort sett bare det at de har brydd seg fint lite
                    om hva jeg har skrivd i plenum til mods. Tror vel ikke de har fått med seg 1/4 av det, men jeg har
                    nå oversett det, i tro om at båtfolket klarte seg fint selv. Her er det vel bare å ta selvkritikk i etterkant.

                    Men nok en gang, muligheten er deres... Hvis det er interesse for bruk av RS er jeg "all ears".
                    Skal man stemme frem en moderator? Burde det være 1 fra forbund, og 1 fra "grasrota"?

                    Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det opp til dere...
                    Og jeg er ikke sur på noen, bare så det er sagt.


                    edit: Stein Tumert er nå fjerna fra moderator-lista. Mer får ikke jeg gjort pdd.
                    Last edited by xilian; 26 November 2013, 21:31.
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • Originally posted by xilian View Post
                      Skal man stemme frem en moderator? Burde det være 1 fra forbund, og 1 fra "grasrota"?
                      Er ikke dette et åpent forum for alle som driver med RC-båt?
                      Ser ikke helt hvorfor forbundet trenger engasjere seg i byggetråder, Kina-båter, salgsannonser og feilsøking.
                      Her må vi skille mellom snørr og bart.
                      Last edited by Haralde66; 26 November 2013, 22:49.
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • 1: Da forbundet i 2006/7 la ned sitt eget forum pga lite deltagelse bland de 40-50 utøverene, ble det av en eller annen grunn RS Båt og Vann som ble forbundets "offisielle forum", som egentlig var helt greit. Jeg mener å ha sett, ved å holde pila over forum-linken på forbundets sider, at det står nettopp "offisielle" (skyt meg gjerne om jeg tar feil, for minnet mitt er ikke slik det engang var...). I dag kommer ikke dette opp lenger... (?).
                        2: Hvem som valgte moderator vet jeg lite om, men kanskje det falt seg naturlig for forbundet den gang å bruke den som tidligere hadde moderert forbundets eget forum? Fornuftig tenkt, den gang antagelig.
                        3: Jeg har egentlig aldri forstått hvorfor/hva forbundet har med RS å gjøre, siden RS er et privateiet forum. I så fall skulle de etter min mening hatt en "lukket avdeling" for nettopp forbundets medlemmer. Etterpåklokskap er fortsatt den eneste skikkelige klokskap, så dermed har vi kommet dit vi er i dag. Vi kaller det erfaring.
                        4. RS har gitt oss alle mange gode stunder, diskusjoner, svar, osv. Men når noen ferskinger spør om en båt til tusenvis av kroner er bra, og "alle" som er inne i dette vet at nettopp DEN er noe jævla dritt, og svarer på "særpedialekt" som en viss storkjefta Særping kaller det ( ); i rene ordelag, og deretter bare får kjeft tilbake fra moderatorer og andre "viktigperer" at slike svar skader rekruteringa... Gidder vi da å hjelpe nykomlingene til å kjøpe noe som de vil bli fornøyd med? Jeg vet ikke hvor mange ganger slike spørsmål har kommet, og hvor mye tid jeg har brukt på å rettlede, for så å få beskjed om at jeg SKADER rekruteringen til sport og hobby...

                        En gang ble jeg så forbanna at jeg brukte 2 dager på å slette over 1,000 av mine innlegg. Mye var bare svada, men mye var også nyttig info og erfaringer. Du vet du er lei da.

                        Jeg savner å bruke forumet, og jeg vet mange andre gjør det samme. Og forumet har stått for MYE av rekruteringen til sportsdelen av denne hobbyen.
                        Jeg driver også med en annen type rc, som har eget forum i tillegg til egen FB-side. De kombinerer dette på en flott måte, og forumet benyttes MYE i tillegg til FB. Ofte er det via FB de finner forumet. Det kan og bør gjøres her også etter min mening.

                        Nå er moderatoren fra forbundet borte, og dermed er det igjen et "åpent forum" for alle med rc-båt; sport eller hobby. La det være uavhengig, men tilgjengelig for forbundet.
                        Og som man spør får man svar, og de fleste jeg vet som har spurt, er fornøyd med advarslene eller rådene de har fått her.

                        Nå legger jeg meg for kvelden, og håper ting roer seg ned over natta, og at det jeg har skrevet her fører til noe positivt for alle, slik det var "før i tiden"
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Hei.

                          Som noen av dere muligens har lagt merke til så er nesten hele rc flåten min til salgs nå,men det betyr ikke att jeg skal slutte å kjøre båt.
                          Men sesongen 2014 ser ut til å bli ett fri-år på rc fronten på alle måter pga.jobb.

                          Saken er att jeg har hadd en drøm i mange år om å bli skipper på egen 1:1 skute/fiskebåt ca.10-11meter lang./ca 35 fot.Dette skulle skje denne sesongen,med fiske på åpen gruppe og med kvotebelagt torskefiske som hovedgrunnlag.45 - 50 tonn, tillegg til sei og krabbefiske.

                          På lille julaften åpnet vår nye geniale fiskeriminister Elisabeth Aspaker,for FRITT torskefiske for båter under 11,00m å da ser jeg i spåkula att jeg havner langt mot Øst-Finnmark på sensommeren,helt på russegrensen.....Egentlig hadde jeg regnet med å være ferdig med kvoten til 17 mai,og etter det skulle det være god tid og anledning til å kjøre litt seriøs Norgescup sammen med dere,men det tar jeg igjend 2015.


                          Det hele starter rett utenfor her nå i jan-feb,dvs.Vesterålen/senja,og/eller Lofoten/Vestfjorden men det er det tidende som bestemmer hvor man havner.Jeg har god erfaring fra fiskeri tidligere både små sjarker og store trålere,og gleder meg utrolig mye til å komme i gang igjend for meg selv ca.1 februar. Det er ett veldig fritt liv.!!!

                          Ps.fint hvis dere kan tipse om det som jeg har til salgs,og jeg går god for att det som står i annonsen er korrekt.! Jeg mener det er greje priser,og båtene er bygget holdbare og alt på stell.Det er jo bare for galt att båtene ikke skulle bli brukt...http://www.radiostyrt.no/forumdisplay.php/216-Bensin

                          Fortsatt god jul,så får dere ha ett godt nytt-år alle sammen.


                          Mvh.Ken
                          Last edited by Ken; 30 December 2013, 15:26.
                          AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                          Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                          http://www.arcticrc.no/

                          Comment


                          • Dette misunner jeg deg. Trenger ikke altmuligmann vel?
                            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                            Comment


                            • Hehe..ja,dette blir morro vettu.!! Det kommer til å bli skikkelig "will west" denne sesongen.!

                              I oppstarten skal jeg fiske med 3.stk juksamaskiner,men båten er rigget for garn også,og med sånne mengder fisk som det er nå, så trenger jeg nok en mann når garnene skal i havet,men inntil videre blir jeg alene ombord.

                              Vi er 8-10 stk.båter her fra Harstad som driver på samme måten,og det er slik att vi er sammen når vi er på kysten og overalt.! Vi passer på hverandre,og vi spiser sammen å har det sosialt når vi ligger på land.! Vi bruker å ta oss litt joddle-vann åsså av og til om kvelden når vi ligger ved kai..hehe
                              Ett par-tre båter er det 2 mann på,alt etter hvilken tid på året og hvilket bruk som benyttes.

                              - du skjønner nevøen min blir nok den som får tilbudet,når det rigges om til garn,men han må bare temmes litt først så får vi se...

                              Har du erfaring fra "fesske" Are.?
                              AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                              Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                              http://www.arcticrc.no/

                              Comment


                              • Veldig bra skrevet av Johnny der.Takk skal du ha.! Nå vet man litt mer om historien om hvorfor det har vært litt frem og tilbake det siste året her inne.Jeg for min del har ikke skjønt bære.! Det var jo så trivelig før her inne på RS. med masse aktivitet ,og det var en av grunnene til att jeg ble rekruttert til denne fabelaktige hobbyen.Det var en god følelse å ha ett forum hvor det kunne være hjelp og gode råd å få.

                                Håper og tror att alle benytter anledningen nå ved det helt nye året 2014,til å prøve å legge bak seg eventuelle negative opplevelser her på forumet,slik att vi kan få det som i gamle dager med artige kommentarer, byggetråder å greier.Vi hadde jo bla. Janne og Rille fra Sverige inne her.To hyggelige karer som var svært villig til å dele av sin erfaring. Synd å "tappas" broderfolket her inne med sin kunnskap.!!

                                Johnny Stingray og Jokko var/er to samlende personer,som jeg savner svært mye her inne.Født med gullkorn i munnen...!
                                + ALLE andre som var innom her før...

                                Det må legges til grunn at det kun er snakk om en hobby,og det skal ikke være noen grunn til å få høyt blodtrykk annet enn når det rigges for racing.!

                                Vi trenger ett rent forum for radiostyrt for å utveksle erfaringer for å få båtene til å kjøre så fort og bra som mulig.Jeg synes att det var litt "harde, kontante" svar på mine spørsmål i starten,men har jo forstått i ettertid att alt var i beste mening,men som Johnny sier så skal det kansje ikke mer til enn litt feil dialekt/tonefall,så kan en kommentar bli misforstått.!

                                Alle må bare være snille å greie med hverandre,og prøve å tenke seg om 2. ganger eller flere før mann svarer på noen innlegg fra nye folk.!- eller kommenterer en båt-venn,eller andre sitt innlegg.

                                Kapittel 2 .

                                Det blir internett i 1:1 skuta,så når det er tid så blir jeg å skrive litt sjit her. Dessuten er det fullt mulig å skru rc-båtmotor og det meste ombord.Mange ting som kan times og tillrettelegges på bordet i lugaren.Boremaskin,skrustikke,220v.osv er jo tillgjengelig.
                                Det er alt for artig å kjøre ræs med rc-båt til att jeg skal slutte med det.

                                Dave Marles Stratos 53" og Backlash skal jeg sette i stand når når anledningen byr seg.! - så har jeg jo seff.ett Sigma 51" skrog på lur også,så da er alle klassene innen rekkevidde vettu.... - moddet Tiger-King i Bakclash.....så må jeg prøve å få TomterTraktorTrim til å til å file litt på en motor til Sigma.! ( hvis ikke Steve kjøper skroget) Stratos er uviss ennå.Artig å se hva som dukker opp av motorer etterhvert.... - så " førbannja søringa" - faren er ikke over... LOL x10

                                - kansje kan vi klare å få med oss en " forbannet Nordlending" til med på sporten etterhvert.....- det kommer vell mye ann på oss selv.! - men som sagt i år ser det veeeldi dårlig ut for min del,men jeg håper mine venner Steve og Morten tar turen ned å konkurerer sammen med dere.
                                Den Df.Annihilator til Morten kjører veldig bra,og Steve sin Sigma går noe jævlig.! I tillegg ser det ut som om han har lært seg å "stenge døra"
                                Begge de to gutta der er gode sjåfører i tillegg.

                                Nå er det bare 2.stk. båter og noen få propeller tilbake etter storsalget mitt.Takk for all drahjelp i forbindelse med det.I tillegg har det gått ett T-rex 700 nitro heli + en hpi Baja 5b på ett par tre dager.- men det har kanskje vært ok.priser.?! Bedre att det ble solgt til en god penge enn att det står seg i hjel.!
                                Nå har jeg pakket for hardingen her i dag.Hvis noen har noe å kikke på eller lurer på noe som helst når båtene ankommer,så må du ikke nøle med å ta kontakt.!

                                Svarte altså dette ble ett langt innlegg dette,men det ble en alt for lang middags-hvile åsså.hehe.
                                - men uansett så er jo dette en tråd for pratesyke modellbåtførere så da passet det jo fint.

                                Snart er det kanskje på tide å ta kvelden her så jeg når postkontoret i dag,men først gjennstår det å ønske deg og dine ett......

                                RIKTIG GODT NYTT ÅR.!
                                Mvh.Ken
                                Last edited by Ken; 31 December 2013, 13:42.
                                AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                                Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                                http://www.arcticrc.no/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X