Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jepp, det har jeg, og ny mk 2 i 27,,, så dette blir bra,,
    thor asbjørn nielsen

    Comment


    • Ja. Da stiller du betraktelig sterkere enn i fjor..
      Gleder meg.

      Comment


      • Originally posted by Helge Normann View Post
        Hei hei godtfolk...
        Nå nærmer vi oss sesongstart og litt over en mnd til vi er i gang med nc1.
        Så va er statusen nå? Burde nærme seg fælt, gleder meg til å komme i gang å konkurrere med dere igjen.
        Hei Helge N.

        Kult at du har redskapen klar og er klar for nye fighter, det skal bli moro å møtes igjen
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Originally posted by jokko View Post
          Hei Helge N.

          Kult at du har redskapen klar og er klar for nye fighter, det skal bli moro å møtes igjen
          Hei jan.. åssen er båt parken din?
          Åssen klasser blir det i år for din del?

          Comment


          • Originally posted by Helge Normann View Post
            Hei jan.. åssen er båt parken din?
            Åssen klasser blir det i år for din del?
            Det blir standard Zenoah med den gamle gode DF MK 1, O27 med klin ny DF MK 2 med CMB 26, gas Hydro med Eaglen jeg byttet til meg fra deg, så blir det Nodd V-180 med CMB 35 RS i O35, reservebåt her blir DF Annihilator med Zenoah 285 som jeg brukte i hele fjor og så har jeg jo Thunderbolt med Zenoah i reserve i O27.

            Nodden ble bygget om sent i høst, men jeg har ikke hatt den på vannet enda, men tror vel at jeg skal kjøre fra det meste med den
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Hei på dere alle sammen
              Skal bli moro å treffes til nye dyster. Gleder meg til å se hva du klarer med den eaglen Jan . For min del er whip'n lappet sammen og god som ny. I bakhånd har jeg Backclashen om det du raser i fra meg i Kristiansand
              Skal og prøve meg litt i nitro i år , det blir spennende å se om jeg klarer å få til det med plugger , metring osv. føler kanskje ikke det blir så enkelt for meg......tålmodighet er en dyd er det noen som sier !
              2 fast 4 U - kanskje.....

              Comment


              • Originally posted by Helge Simonsen View Post
                Hei på dere alle sammen
                Skal bli moro å treffes til nye dyster. Gleder meg til å se hva du klarer med den eaglen Jan . For min del er whip'n lappet sammen og god som ny. I bakhånd har jeg Backclashen om det du raser i fra meg i Kristiansand
                Skal og prøve meg litt i nitro i år , det blir spennende å se om jeg klarer å få til det med plugger , metring osv. føler kanskje ikke det blir så enkelt for meg......tålmodighet er en dyd er det noen som sier !
                Dette høres bra ut Helge S. Hvilke klasser er det du skal stille i med nitro ? Regner med at du fortsatt skal kjøre O27, gas Hydro og O35, eller ?
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Jeg skal prøve meg i O-7,5. Kjøpte den gamle skuta til Norman. Det er en gir båt med direkte motor Fin nybegynner båt innbiller jeg meg. Håper jeg klarer å få denne til å funke , nitro er som sagt ikke min greie , men velger likevel å prøve da det ser så gøy ut å kjøre disse båtene.
                  Ellers fortsetter jeg i O-27 , O-35 og Gas Hydro.
                  2 fast 4 U - kanskje.....

                  Comment


                  • Originally posted by Helge Simonsen View Post
                    Jeg skal prøve meg i O-7,5. Kjøpte den gamle skuta til Norman. Det er en gir båt med direkte motor Fin nybegynner båt innbiller jeg meg. Håper jeg klarer å få denne til å funke , nitro er som sagt ikke min greie , men velger likevel å prøve da det ser så gøy ut å kjøre disse båtene.
                    Ellers fortsetter jeg i O-27 , O-35 og Gas Hydro.
                    Så det var der den 7,5 båten til Helge N. havnet Jeg skulle gjerne kjørt både 7,5 og 15 selv også, men jeg er heller ikke noen nitromann og nå begynne jeg å dra såpass på åra at jeg tror jeg lar det være.

                    Nå er ingen av dere to Helge på facebook, men det er jo en gjeng spesielt fra Østfold som skal ned å kjøre VM i Dessau i Tyskland og jeg har fått plasser i O35 og gas Hydro og gleder meg til dette. Jeg har aldri vært tilsted under et VM tidligere, så dette tror jeg blir moro, det er vel 12-13 deltagere som stiller fra Norge
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • O-7, 5 er utrolig moro klasse. Men måtte se mine begrensninger for antall klasser.
                      Hiv deg på i sammen med simonsen du jan så går detta så greit atte

                      Comment


                      • Jeg må vel få lært meg å starte dette spetakkelet snart og få meg noen runder rundt bøyene. Snart NC løp og greier
                        Skal nok finne ut av det etter hvert.....
                        2 fast 4 U - kanskje.....

                        Comment


                        • Click image for larger version

Name:	20140521_152711.jpg
Views:	1
Size:	22.4 KB
ID:	782812

                          Tilbake til å kjøre whiplash som jeg liker best. Nå blir det racing gutter

                          Comment


                          • Originally posted by Helge Normann View Post
                            [ATTACH=CONFIG]68672[/ATTACH]

                            Tilbake til å kjøre whiplash som jeg liker best. Nå blir det racing gutter
                            Grattis, Helge, hvor kommer den fra ?
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Originally posted by jokko View Post
                              Grattis, Helge, hvor kommer den fra ?
                              Det er min første whip som e kjørte før den e kjøpte av jarle Larsen.

                              Comment


                              • Jeg har montert noen overvåkningskameraer på eiendommen for å følge med på hva som foregår når jeg ikke er hjemme.
                                For en stund siden forsvant den ene båten mens jeg var bortreist.
                                Er det noen som drar kjensel på denne tvilsomme karen på bildet?
                                Attached Files
                                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                                sigpic
                                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X