Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål om racing?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by JohnnyStingray View Post
    Reguleringen av motor i racing går kun på ccm og drivstoff. Fri trimming og bruk av hvilken motor du vil.
    Vi har litt krav til støy...
    Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

    Comment


    • #32
      Men det står det vel litt om i regelverket.
      Mer du lurer på Claus, så bare spør i vei. Hvilken klasse har du i tankene?
      I`m BACK!

      Comment


      • #33
        27cc / 35cc......

        Comment


        • #34
          Originally posted by blaze View Post
          27cc / 35cc......
          Hvorfor ikke vurdere nitroklasser, vi behøver rekrutering til disse klassene
          MVH

          Rudi Arnesen

          Comment


          • #35
            ...!

            Ikke for å være frekk, (selv om det virker sånn), men jeg har hatt mine dager med fuelbiler/motorer....og de dagene er garantert over.

            Vet det har vært fremgang med fuelmotorer siden den gang, men som sagt ikke noe for meg.

            Kun èn ting som slår kubikk vet du.......og det er mer kubikk.

            Comment


            • #36
              Originally posted by blaze View Post
              ...!

              Kun èn ting som slår kubikk vet du.......og det er mer kubikk.
              Kubikk slår kubikk?,,,,minste nitro klasse drar fra største bensinklasse,hehehehe
              MVH

              Rudi Arnesen

              Comment


              • #37
                Med riktig redskap får selv JEG til nitro. Nå vet ikke jeg hva slags nitro-redskap du har vært borti tidligere, men er det sånt som du får kjøpt på kjøpesenter, så skjønner jeg deg godt. Been there, done that. Men jeg skal love deg at det finnes bedre saker enn det, ja!
                Du får ta deg en tur på en NC-runde og oppleve og se hva som duger. Mye å lære der bare ved å spørre og se litt.
                I`m BACK!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by JohnnyStingray View Post
                  Med riktig redskap får selv JEG til nitro. Nå vet ikke jeg hva slags nitro-redskap du har vært borti tidligere, men er det sånt som du får kjøpt på kjøpesenter, så skjønner jeg deg godt. Been there, done that. Men jeg skal love deg at det finnes bedre saker enn det, ja!
                  Du får ta deg en tur på en NC-runde og oppleve og se hva som duger. Mye å lære der bare ved å spørre og se litt.
                  Sier ingenting jeg men min gamle blå ble nå forespurt om den ville være med i VM da.Slå den du pølsemaker.
                  Stig Bekkhus 1958

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Bekkhus View Post
                    Sier ingenting jeg men min gamle blå ble nå forespurt om den ville være med i VM da.Slå den du pølsemaker.
                    Er det denne du tenker på Stig
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by jokko View Post
                      Er det denne du tenker på Stig
                      Helt riktig,den er under oppgradering og gjøres klar for å slå selveste markset og noddeland.Om den ikke blir solgt da.Stor inntresse for denne her.
                      Stig Bekkhus 1958

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Bekkhus View Post
                        Helt riktig,den er under oppgradering og gjøres klar for å slå selveste markset og noddeland.Om den ikke blir solgt da.Stor inntresse for denne her.
                        Den kan bli verdensmester den båten der Stig, med rett fører Får nok 20-25000 for den, såpass må da et VM-gull være verdt
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X