Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heftigste Zenoah?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heftigste Zenoah?

    Noen som har noe formening om hvem som leverer den heftiste zenoah motoren?
    Tom Andersen.81 mod. Tunderbolt/Hornet, Drifter xl, hydro 45, og en liten ota m/11ccm
    Om ikke idag, så kanskje imorgen..

  • #2
    Originally posted by Tomcandersen View Post
    Noen som har noe formening om hvem som leverer den heftiste zenoah motoren?

    Smaken er nok som baken. Tror nesten ikke at man blir enige om hvilken som er den råeste, men er er en kort liste over noen trimma utgaver:





    Fokus Racing leverer også en verstingzenoah.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tomcandersen View Post
      Noen som har noe formening om hvem som leverer den heftiste zenoah motoren?
      Må nok legge til CC Racing Engine på listen også, samt M&D Design Racing. Sistnevnte har nok en av de heftigste spesielt med den nye toppen de har laget.
      Last edited by eirik72; 31 August 2007, 08:41.
      Eirik Engevik (1972)
      www.etracingteam.com | www.srcbk.org

      Comment


      • #4
        Originally posted by JohnnyStingray
        Er den godkjent i racing? (har ikke sett den selv enda...)

        Tøff er den, men det hjelper så lite hvis den er så modifisert at den ikke kan regnes som Zenoah lengre.

        Comment


        • #5
          Originally posted by JohnnyStingray
          Er den godkjent i racing? (har ikke sett den selv enda...)
          Tja, det vet jeg ikke. Så godt kjenner jeg ikke regelverket til forbundet. Den er i hvertfall godkjent og innenfor regelverket i USA.

          Skulle jeg hatt en ny motor i dag, hadde jeg prøvd en CC Racing dersom ikke M&D er "lovlig" i her på berget.
          Eirik Engevik (1972)
          www.etracingteam.com | www.srcbk.org

          Comment


          • #6
            he he

            Fin fint, ser at det er flere tunere som ikke er nevt. Og det er gull, litt hemliser skal man ha.
            sigpic
            http://www.kyosho.no/

            Comment


            • #7
              Originally posted by OZZY View Post
              Fin fint, ser at det er flere tunere som ikke er nevt. Og det er gull, litt hemliser skal man ha.

              Ahh.. vi glemte å nevne Dremelguruen fra Hobøl

              Comment


              • #8
                Originally posted by Øyvind! View Post
                Ahh.. vi glemte å nevne Dremelguruen fra Hobøl
                Hva med Søyleborkongen fra Bergen, han gjør det ivertfal bra med CMB 90..... ?
                Hvorfor utvide portene når man kan lage flere ????
                Mo®ten - Full knotroll !!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by eirik72 View Post
                  Tja, det vet jeg ikke. Så godt kjenner jeg ikke regelverket til forbundet. Den er i hvertfall godkjent og innenfor regelverket i USA.

                  Skulle jeg hatt en ny motor i dag, hadde jeg prøvd en CC Racing dersom ikke M&D er "lovlig" i her på berget.
                  den er ikke lovlig i norge. vil du ha versting motor så ring fokus racing og bestill en hornet motor eller en jeron tunet motor
                  Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stin View Post
                    den er ikke lovlig i norge. vil du ha versting motor så ring fokus racing og bestill en hornet motor eller en jeron tunet motor
                    OK. Har allerede en Hornet, og en Jeroentunet 260 er også på vei. Men, som sagt, CC Racing Engine sin tunet 260 får mye skryt over dammen (og den er "lovlig" hos oss).
                    Eirik Engevik (1972)
                    www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                    Comment


                    • #11
                      Hvor mye sånn cirka koster en værsting Zenoah med bend og pipe levert på døra?
                      F.eks en Jeroen med den nye pipa.
                      Bygger O-35 båt.
                      Ellers seriøst ute av tellinga.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Anbjørn View Post
                        Hvor mye sånn cirka koster en værsting Zenoah med bend og pipe levert på døra?
                        F.eks en Jeroen med den nye pipa.
                        Standard 260 kan du få fra USA for rundt 1500 dersom du er heldig og slipper mva. (jeg var det). Sender du denne nedover til Jeroen for modding vil det koste ca. følgende: modding €130, tunepipe inkl. bend $170, ny forgasser $50. Totalt €350 / 2800 NOK eks. motor, dvs. 4300 NOK med motor. Kjøper du motor her på berget eller får Jeroen til å kjøpe motor kan du legge på ca. 1000 NOK. Alt dette uten frakt til/fra Nederland.
                        Eirik Engevik (1972)
                        www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by eirik72 View Post
                          Standard 260 kan du få fra USA for rundt 1500 dersom du er heldig og slipper mva. (jeg var det). Sender du denne nedover til Jeroen for modding vil det koste ca. følgende: modding €130, tunepipe inkl. bend $170, ny forgasser $50. Totalt €350 / 2800 NOK eks. motor, dvs. 4300 NOK med motor. Kjøper du motor her på berget eller får Jeroen til å kjøpe motor kan du legge på ca. 1000 NOK. Alt dette uten frakt til/fra Nederland.
                          Det var jo et kjapt og greit svar

                          Driver å funderer i å kjøpe en Zenoah.
                          Hva tror du? Er det Jeroen eller CC Racing som gjelder?
                          Tror det kan bli billigere for meg fra USA.

                          Jeroen pipa er vel allerede såpass stillegående at den er godkjent uten noe ekstra demper. Det er vel værre med Yankee pipene. Quickdraw motoren min bråker i allefall for mye enda jeg har "silent" demperen.
                          Bygger O-35 båt.
                          Ellers seriøst ute av tellinga.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Anbjørn View Post
                            Det var jo et kjapt og greit svar

                            Driver å funderer i å kjøpe en Zenoah.
                            Hva tror du? Er det Jeroen eller CC Racing som gjelder?
                            Tror det kan bli billigere for meg fra USA.

                            Jeroen pipa er vel allerede såpass stillegående at den er godkjent uten noe ekstra demper. Det er vel værre med Yankee pipene. Quickdraw motoren min bråker i allefall for mye enda jeg har "silent" demperen.

                            Bruker Jeroenpipa, og støyen er grei på denne. Har innvendig demper, så man trenger ikke noe mer enn dette.
                            Pipa fra Mr. Marles er kongebra, men da har du ikke pipe før neste sesong.. Han er ingen kjappis denne Dave

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Anbjørn View Post
                              Det var jo et kjapt og greit svar

                              Driver å funderer i å kjøpe en Zenoah.
                              Hva tror du? Er det Jeroen eller CC Racing som gjelder?
                              Tror det kan bli billigere for meg fra USA.

                              Jeroen pipa er vel allerede såpass stillegående at den er godkjent uten noe ekstra demper. Det er vel værre med Yankee pipene. Quickdraw motoren min bråker i allefall for mye enda jeg har "silent" demperen.
                              Tja, si det. Biter jo meg selv i halen dersom jeg sier CC Racing ettersom jeg har en Jeroen på gang. CC Racing får i hvertfall mye skryt på JRCBD.com både for motoren og jobben som gjøres med den, tror neppe du trår feil med denne motoren. Skulle jeg kjøpt enda en til ville jeg prøvd denne, men det er jo bare synsing fra min side.
                              Eirik Engevik (1972)
                              www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X