Announcement

Collapse
No announcement yet.

Div spørsmål om en Twister

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by vanndam View Post
    lenge siden det har vært liv i denne tråden nå.. men nå er det da meg som har den gammle båten til harrald igjen.. 4 gangen jeg har den nå.. denne gangen skal den forbli i mitt eie til den råtner.. men jeg savner noen ting til denne! den åpne cowlingen og propellen som satt på.. en 4 bladers messing propell.. også savner jeg den gammle motoren som satt i den før jeg skar den.. med den motoren gikk den som værst med den propellen.. har blitt noen twistere på meg opp i mellom tiden.. å ingen har var så råe som denne med den gode gammle motoren.. noen som har en blod trimma mathe 35 for salg?? å ja.. en ting til.. den cupen som satt på innsuget??? hvor har det blitt av den??


    kanskje noe seint, men har den 4-bladers propellen liggende her hehe

    Comment


    • #62
      Får vi sett bilder/ video av min gamle Twister på vannet i 2014 mon tro?
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • #63
        Det ligger jo en komplett og nyoverhalt Mathe Corsa 35 til salgs her på forumet til Kr 4500, den er det Stin fra Arendal som selger.

        Du finner annonsen der hvor ting ligger til salgs her inne.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #64
          Originally posted by jokko View Post
          Det ligger jo en komplett og nyoverhalt Mathe Corsa 35 til salgs her på forumet til Kr 4500, den er det Stin fra Arendal som selger.

          Du finner annonsen der hvor ting ligger til salgs her inne.
          nå står den å støver ned i en garage på konnerud.. blei ikke til at jeg brukte den.. så luksus ho....... vandrer videre.. ender sikkert opp her igjen snart.. da får den bosette seg på hylla som en ende stasjon om den ikke blir brukt.. hehe..
          fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X