Announcement

Collapse
No announcement yet.

Navicraft Outrage. Bra nybegynner båt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Navicraft Outrage. Bra nybegynner båt?

    Hei.
    Sitter her og lurer på å kjøpe meg båt.
    Har drevet litt med Rc bil,båt og fly, men har aldri hatt noen ordentlig båt.
    Er dette en bra nybegynner båt, og er de noen som har noen erfaringer med denne båten?
    Har ikke så veldi lyst til å kjøpe noe dyrt, vil bare ha en å kjøre med.

    Takker for svar.
    Hilsen Jonas.

  • #2
    Hvor mye må du gi for denne da? Kjenner ikke til denne men RTR båt er vel ikke kjent for være av kjempe god kvalitet....
    Trond Christoffersen 81mod

    Comment


    • #3
      Det er ofte dårlige (og lite vanntette!) radiobokser i rtr-båter. Det er det værste problemet...
      Kjenner ikke denne båten spesielt, så jeg vil ikke si hverken ja eller nei. Vi "racere" har ofte litt andre krav en vanlige hobbyentusiaster, og vi har sett mye elendig a rtr-båt dessverre...
      Rtr-bil og rtr-fly har blitt veldig bra de senere årene, men båt ligger generelt noe bak enda i kvalitet.

      Men for all del; kom deg på vannet og ha det gøy! Det er jo sommer! Og alt kan utbedres etterhvert!
      I`m BACK!

      Comment


      • #4
        Takk for svar
        Båten ligger vanligvis på 9000kr på globy, men var på tilbud til 5898kr nå.
        Og for den prisen syns jeg den gjikk ganske bra.
        Her er en link til båt (der ligger en video litt nede på siden av båten): http://www.globy.no/rc-hobby/rc-bat-...tr-supertilbud

        Comment


        • #5
          Den båten er visst ikke så veldig bra. Det var en kar her på forumet som kjøpte en slik og begynte visst å bygge den om til elektro av en eller annen grunn. Største "aberet" er vel Kina-motoren, crispy glassfiber-kjeks og en bråkete potte. Radioen er FM. Burde vært DSM.

          Ville heller kjøpt en billig brukt løpsbåt om jeg var deg.
          Last edited by Haralde66; 22 July 2011, 08:16.
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • #6
            Takker for svar
            Ja hadde sikkert vert greit å kjøpt en løpsbåt, sånn at en er sikker på at en får noe ordentlig.
            Men jeg får tenke meg litt om før jeg bestemmer meg

            Comment


            • #7
              En dugelig brukt racebåt koster nok litt mer enn 6,000, men ikke så langt unna 9,000, men er som Harald sier, ganske sikkert bedre. Så har du litt is i magen så dukker det nok opp noe bedre. Fortsett gjerne å spørre her hvis det dukker opp noe av interesse, så skal vi geleide deg i "riktig retning".
              I`m BACK!

              Comment


              • #8
                Takker så meget for de du

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X