Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC1 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NorgesCup - NC1 2012

    Innbydelsen til NC1 2012 er online paa www.nmsbf.org. Paamelding er kun mulig online via www.nmsbf.org. Se Heat Racing siden.


    Merk at paameldingsfristen er 8 Mai. NMSBF styre har vedtatt at fra 2012 vil ingen etteranmeldelser bli akseptert.

    ...
    Stein Tumert N-217
    Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
    CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

  • #2
    Merk dere dette:
    Overnatting på kjøreplassen er mulig, MEN; vi ha beskjed i GOD TID hvis duønsker dette. Det har de siste årene blitt veldig mye store campingvogner og bobiler, ogdisse tar mye plass. Parkering av vogner skal gjøres etter henvisning avparkeringsansvarlig (og det er meg!).
    MERK: Vi må plassere vognene tettere enn forskriftene tilsier. Detteikke er en godkjent campingplass og siden plassen er begrenset må vi gjøre det på dennemåten. Ansvar for sikkerheten må den enkelte vogneier stå for.De som kommer med campingvogner må parkere tilhørende bil på parkeringsplassen nede i”svingen” (ca 200 meter unna).Pris for overnatting på kjøreplassen er kr. 100,- pr. vogn/bobil (betales på stedet kontant.).
    For de som skal campe i telt har vi rigget i stand en egen plass til disse. (platået over parkering på andre siden av veien. Fin plass!)
    I`m BACK!

    Comment


    • #3
      Godt at det er igang igjen, gleder meg Jeg vant iallefall påmeldingen, så gjenstår bare resten
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #4
        Originally posted by jokko View Post
        Godt at det er igang igjen, gleder meg Jeg vant iallefall påmeldingen, så gjenstår bare resten
        Ja, hvis du ser bunnen av lista som mål så,,,,,,, nei bare kødder jan....

        Comment


        • #5
          Jeg får ikke åpnet hverken oversikt eller påmeldingd skjemaet på min Mac. Noen som kan komme med noen tips til meg?
          Odd-Erik Kanth-Lundem
          www.oms-p.com

          Comment


          • #6
            Kjøpe en pc... Neida. Formdesk skal være støttet av mac (http://www.formdesk.com/our_forms/co...ity2/?nobutton). Det kan være noen sikkerhets innstillinger som er satt for høyt, en feil satt brannmur eller lignende.

            Hvis noen har problemer, kan dere prøve hos en venn, eller vent litt. Gi gjerne Stein en tilbakemelding om ting som ikke fungerer. Det kan da være nyttig å gi beskjed om hvilket operativsystem dere bruker, og hvilken nettleser og versjon. Skjærer det seg ret før fristen kan dere kontakte meg asap, så fikser jeg det. Det nytter ikke å komme tre dager for sent å si at det ikke virket...
            Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

            Comment


            • #7
              Safari nettleser...
              Odd-Erik Kanth-Lundem
              www.oms-p.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by oddis67 View Post
                Jeg får ikke åpnet hverken oversikt eller påmeldingd skjemaet på min Mac. Noen som kan komme med noen tips til meg?
                Ser ut som om du har problemer igjen Oddis.

                Dette virker paa alle nettlesere (PC og Mac). Som Morten sier. Har du noen spesielle sikkerhets programmer eller settinger paa maskinen din?

                ...
                Stein Tumert N-217
                Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Stein Tumert View Post
                  Ser ut som om du har problemer igjen Oddis.

                  Dette virker paa alle nettlesere (PC og Mac). Som Morten sier. Har du noen spesielle sikkerhets programmer eller settinger paa maskinen din?

                  ...
                  Har ikke så mye peiling på området og har søkt litt rundt, men finner ikke ut av det. Det virket noen ganger i fjor men ikke nå. Sikkert som du sier, men jeg finner ikke ut av hvor jeg skrur av eventuellt brannmur. Mac er etter min mening et hav bedre enn pc, men det er litt andre veier å gå når det en sjeldent gang blir problemer...
                  Odd-Erik Kanth-Lundem
                  www.oms-p.com

                  Comment


                  • #10
                    virker ikke med google crom heller, men vindows gikk det greit
                    thor asbjørn nielsen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stein Tumert View Post
                      Ser ut som om du har problemer igjen Oddis.

                      Dette virker paa alle nettlesere (PC og Mac). Som Morten sier. Har du noen spesielle sikkerhets programmer eller settinger paa maskinen din?

                      ...
                      Da har jeg vært hos naboen. Han hadde HP pc med XP og explorer. Han kunne heller ikke få opp disse skjemaene. Så da vet ikke jeg.... Kanskje det er søndre del av Akershus som ikke får dette opp da...
                      Odd-Erik Kanth-Lundem
                      www.oms-p.com

                      Comment


                      • #12
                        Vil bare legge til at jeg har prøvd med Safari, Google Chrome, Firefox og Explorer...
                        Og det virker som bare rakkern alle sammen...
                        Hvis det ikke virker, prøv dette
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jørn Markset View Post
                          Vil bare legge til at jeg har prøvd med Safari, Google Chrome, Firefox og Explorer...
                          Og det virker som bare rakkern alle sammen...
                          Hvis det ikke virker, prøv dette
                          Ja du er jammen meg flink og best til alt du.... ehh bortsett fra i RC båt, der er nok en litt lenger syd i landet din evige overmann...Fortell meg heller hvordan i H.... jeg får dritten til å virke da.... eller noen av dere andre som kan og vet og får det til...
                          Last edited by oddis67; 25 April 2012, 19:24.
                          Odd-Erik Kanth-Lundem
                          www.oms-p.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by oddis67 View Post
                            Ja du er jammen meg flink og best til alt du.... ehh bortsett fra i RC båt, der er nok en litt lenger syd i landet din evige overmann...Fortell meg heller hvordan i H.... jeg får dritten til å virke da.... eller noen av dere andre som kan og vet og får det til...
                            Ja det er det ingen tvil om. Men hvilken relevanse det har for at du ikke klarer å melde deg på er det vel større tvil om
                            Har ikke du iphone, bruk den da vel, eller ring en som har orden på sakene og kan melde deg på
                            Jørn Markset

                            Lindesnes Modellbåt Klubb

                            Comment


                            • #15
                              Haster nå Oddis. Det er allerede 20 båter 10 påmeldte. Blir fort fullt i år.
                              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X