Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC1 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Stille før stormen og stille på forumet. Tydelig at det mekkes myyyye i de ganske hjem nå... Desperate etter å få ferdig "vinnerbåten" NC1 nærmer seg og jeg er klar...
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com

    Comment


    • #47
      Er spent på forholdene neste helg... I dag var det OFFSHORE-føreså det holdt... Vi fikk ihvertfall en pekepinn på hvilken O15-båt som takler slik hard nordavind og røft føre best!

      Her ser dere litt av hvordan føre kan bli...

      http://youtu.be/XATPxROVz3M
      Last edited by JohnnyStingray; 12 May 2012, 22:36.
      I`m BACK!

      Comment


      • #48
        Originally posted by JohnnyStingray View Post
        Vi fikk ihvertfall en pekepinn på hvilken O15-båt som takler slik hard nordavind og røft føre best!



        Det har jeg visst lenge..
        Odd-Erik Kanth-Lundem
        www.oms-p.com

        Comment


        • #49
          Ja har blitt en del kvelder i bua i det siste for å få alle båter ferdig. Men nå ser det ut som det meste er klart .
          Så det blir ned på vatnebuvann i morgen for å ta siste finish.
          Stian Bamle
          Sgx 21. Sgx 45. sgx 90 Wave braker. Df 90mk2. SS66. Cmb , Zenoah,Mathe. Just go fasst!

          Comment


          • #50
            Originally posted by JohnnyStingray View Post
            Vi fikk ihvertfall en pekepinn på hvilken O15-båt som takler slik hard nordavind og røft føre best!
            Nå er jeg spent...? La oss få høre.
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #51
              Start listene for NC1 er online paa www.nmsbf.org. Se Heat Racing siden.


              ...
              Stein Tumert N-217
              Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
              CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

              Comment


              • #52
                Originally posted by harald1966 View Post
                Nå er jeg spent...? La oss få høre.
                Rettelse; JEG fikk en pekepinn, Rico`n! Føreren selv var ikke utpå, så ho får velge hva ho vil, og det blir nok df (vi ønsker henne lykke til ). For min del blir det mest party denne helga, for jeg har ikke noe som duger.
                I`m BACK!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by JohnnyStingray View Post
                  Rettelse; JEG fikk en pekepinn, Rico`n! Føreren selv var ikke utpå, så ho får velge hva ho vil, og det blir nok df (vi ønsker henne lykke til ). For min del blir det mest party denne helga, for jeg har ikke noe som duger.
                  Nå blåser det kuling og jeg ser en Goldfish rib leke seg i bølgene uti fjorden.
                  Kanskje du må få klar rib'n din før helga Johnny?
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • #54
                    Ja, nå er vel race nervene under kontroll for de fleste?
                    Blir bra detta..

                    Comment


                    • #55
                      Skulle være ganske klar nå ja!
                      Stian Bamle
                      Sgx 21. Sgx 45. sgx 90 Wave braker. Df 90mk2. SS66. Cmb , Zenoah,Mathe. Just go fasst!

                      Comment


                      • #56
                        Her er en oversikt over hvor mange vi blir.
                        Click image for larger version

Name:	Påmeldte.jpg
Views:	1
Size:	47.3 KB
ID:	777685
                        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                        Comment


                        • #57
                          Rask rapport fra Sæbyvannet bare timer før NC1-sirkuset starter; Mange er allerede på plass med campingvogner, busser og bobiler. Janne & Åke fra Miniracingteknik (Stockholm) er på plass med butikken med mye snadder (bl.a noen VELDIG interesante skrog, både til 3,5, 15, og 27!). Været for treningen i morgen fra kl. 12 ser meget lovende ut, så da er det bare å håpe at det holder hele helgen. Har du lyst til å se nordens råeste racebåter i aksjon, så er stedet Sæbyvannet i Svinndal (Østfold, 3 mil fra Moss). Ta med en fluktstol og godt humør! Kaffe, vafler, pølser ,hamburgere og drikke fåes kjøpt på plassen.
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • #58
                            Resultatene fra NC1 er online, se Heat Racing siden paa www.nmsbf.org

                            Grattis til Sofus med pallplass i H-27 og til Kjell Gunnar med 94 runder i O-15, samt seier til Are i O-35!

                            ...
                            Stein Tumert N-217
                            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                            Comment


                            • #59
                              Jeg fikk tatt litt bilder på nc-1, så de kan ses på galleriet vårt på www.smbkrc.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X