Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yellow Racing med vind i seilet....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by oddis67 View Post
    [ATTACH=CONFIG]59529[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]59530[/ATTACH]
    Vinner fangsten....
    Og hvem sto for denne Det var slike mengder jeg tok på ca. et kvarter`s tid i mine glansdager på Hvaler
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #17
      Jeg vant fiske konkurransen ganske overlegent med denne fangsten.
      Odd-Erik Kanth-Lundem
      www.oms-p.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by oddis67 View Post
        Jeg vant fiske konkurransen ganske overlegent med denne fangsten.
        Grattis Oddis, du er litt av en vinner type Er det fritt fram i denne konkurransen med henblikk på valg av fiskeredskap, eller må alle stille med det samme utstyret og hva er det dere da benytter dere av

        Har det forresten blitt noe elg på deg i høst Leste på nettet om en kar fra Hedemarken som skøyt fem stykker på en time, den slår du vel ikke

        Ellers er det greit med trekken i peisen,..... her på huset
        Last edited by jokko; 17 October 2012, 23:21.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #19
          Valgfritt utstyr innen norsk lovverk, altså ikke Dynamitt.
          Jeg jakter ikke elg lenger, da min elghund døde. Sitte på post er jeg for rastløs til.
          Jeg slar alt jeg bare jeg har like vilkår...
          Odd-Erik Kanth-Lundem
          www.oms-p.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by oddis67 View Post
            Valgfritt utstyr innen norsk lovverk, altså ikke Dynamitt.

            Jeg slar alt jeg bare jeg har like vilkår...
            Du fornekter deg ikke Oddis, og selvtilliten er det ikke mangel på

            Trodde nesten at du var like tøff som Crocodille Dundee, da han fisket med dynamitt i New York

            Jeg skal fortelle deg om rekorden min når det gjelder makrellfiske, neste gang vi møtes
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #21
              har da fisket med dynamitt også... mange ganger, i Sæbyvannet... Det var i mine glansdager. Tør ikke slikt lenger nå..
              Odd-Erik Kanth-Lundem
              www.oms-p.com

              Comment


              • #22
                Originally posted by oddis67 View Post
                har da fisket med dynamitt også... mange ganger, i Sæbyvannet... Det var i mine glansdager. Tør ikke slikt lenger nå..
                Ja, vi har alle noen svin på skogen, selv er jeg ikke fra Svinndal, men det er du

                Vet ikke om du så på Senkveld med Thomas og Harald i går kveld på TV 2, men de hadde med seg Truls og Klaus fra NRK på tur til Romania. Der hadde de turnkonkurranse med øvelsene, frittstående, bukk og bom Dette ble jo et enormt show med de gutta. Kanskje vi skulle leid oss et slikt lokale i løpet av vinteren og avholdt ØMBK Klubbmesterskap i Turn, dette tror jeg kunne blitt moro,..... hvis alle hadde stilte opp, jeg stiller,.....i tettsittende trang trikot
                Last edited by jokko; 20 October 2012, 17:48.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X