Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC3 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NorgesCup - NC3 2012

    Invitasjon og paamelding for NC3 er online paa www.nmsbf.org


    ...
    Stein Tumert N-217
    Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
    CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

  • #2
    Er det lenge til vi kan åpne innbydelsen til NC 3.
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • #3
      Trykk F5 og du kan åpne den
      Anyway her er den http://nmsbf.org/html/documents/heat...e_nc3_2012.pdf
      Kjell Gunnar Noddeland 1963

      Comment


      • #4
        Til og med jeg har lært meg å bruke denne F 5 knappen, Are

        6 påmeldte med tilsammen 16 båter er jo bra så langt, men jeg ser at vår nye komet Thom Bleikelia har glemt å legge inn hvilken klasse han stiller i, det skal vel være 027

        Tøft av dere Helge H. å arrangere en NC-runde med så få medlemmer, men blir det like bra gjennomført som for to år siden, så er det ingen problemer. Du får bare si ifra hvis du trenger noe hjelp av oss andre, så får du dirigere gjengen dit du måtte trenge folk

        Selv er jeg innehaver av et båtførerbevis og Are har kystskipper lappen, så dette må vi få i havn

        Håper at det er greit at jeg rigger opp teltet mitt inni skogen bak kjørebrygga, tenkte å komme meg nedover på torsdagen, slik at jeg er klar til trening på fredag morgen Kl. 08.00
        Last edited by jokko; 3 June 2012, 21:30.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #5
          Du er ikke helt oppdater skjønner jeg. Sofus.
          NC-3 2012
          ØMBK 2
          SMBK 4
          BRCBK 0
          SRCBK 0
          KMBK 1
          LMBK 0
          BHRT 0
          INGEN KLUBB 0
          FØRERE. 7

          FSR-O35 4
          FSR-O27 5
          FSR-O15 2
          FSR-O3.5 2
          FSR-O7.5 3
          FSR-H3.5 1
          FSR-H7.5 1
          FSR-H15 0
          FSR-H27 Gas 2
          BÅTER 20
          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

          Comment


          • #6
            Som du sikkert vet, Are, så er det avhengig av hvilket klokkeslett du er inne og sjekker, det var kommet til en til, siden jeg var der, og nå er det jammen kommet på en til, så nå er det 8 påmeldte
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #7
              Du satser hardt i år h-27 jan... du kan dårligst få 32 poeng på nc-2.. da har du 64 poeng i cupen... god start det....
              Men på mjåvann regner jeg med antallet i klassen kommer opp i 10 stk...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Helge Normann View Post
                Du satser hardt i år h-27 jan... du kan dårligst få 32 poeng på nc-2.. da har du 64 poeng i cupen... god start det....
                Men på mjåvann regner jeg med antallet i klassen kommer opp i 10 stk...
                Det forutsetter vel minst en godkjent maalgang foer det bilr NC poeng...?

                Naa greier vel Sofus det, men hvis ikke saa blir det null NC poeng!


                ...
                Stein Tumert N-217
                Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Stein Tumert View Post
                  Det forutsetter vel minst en godkjent maalgang foer det bilr NC poeng...?

                  Naa greier vel Sofus det, men hvis ikke saa blir det null NC poeng!


                  ...
                  Ja en "godkjent start" det klarer du jan,, husk at du må spare utstyret til kr.sand... for du har vel ikke noen res, båt i den klassen?
                  For Trond h, glenn s og stin. skal ikke kjøre den klassen i år.pluss leif og helge s har lite tid i år, Blir alltid litt færre førere når det ikke er kvalifisering.

                  Comment


                  • #10
                    Håper at dette skal gå bra, jeg kom jo i mål i 5 heat under NC-1, i det sjette vippet jeg rundt på en liten bølge. Viktig å passe på at redskapen er i orden og unngå bøyetreff og holde seg unna de andre. Whip`en til Harald går fort, men han får jo så ofte stopp Trond P. kjører jo på hjemmebane, så han er vel kjent med forholdene på Drammenselva. Moro blir det uansett, men det hadde vært enda mere moro om det var et fullt heat, men som du sier Helge, så bli det vel det i Kristiansand.

                    Båten må være hel til jeg kommer til Kristiansand, for jeg har kun eventuelt Thunderbolt`n i reserve, og den har jeg hørt at det ikke er så mange som er så glad i, i denne klassen
                    Last edited by jokko; 3 June 2012, 23:03.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jokko View Post

                      Båten må være hel til jeg kommer til Kristiansand, for jeg har kun eventuelt Thunderbolt`n i reserve, og den har jeg hørt at det ikke er så mange som er så glad i, i denne klassen
                      Hel båt til Kristiansand kan du bare drømme om etter at du knuste min nye Annihilator på NC1. Nå er en ny Anni klar, men jeg har også forsterket Whip'n så hvis jeg var deg Jokko ville jeg ikke satt ut hydroen veldig tidlig i første heat om du trenger 25 poeng. De neste fem heatene bruker jeg reservebåten som nå er klar igjen.
                      Skal du forresten teste hydroen på onsdag? It's payback time Jokko.
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • #12
                        Lettvindt måte å plassere skyld på Trodde vi var kamerater jeg, Harald, men kameraten min, har hvis ikke noen kamerat

                        Her på huset er det meste i vater til NC-2, så det blir nok ikke noe Whiplash på vannet på onsdag

                        PS ! Du bør nok han noen poser med seigmenner i lomma til helgen
                        Last edited by jokko; 4 June 2012, 00:53.
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Helge Normann View Post
                          Ja en "godkjent start" det klarer du jan,, husk at du må spare utstyret til kr.sand... for du har vel ikke noen res, båt i den klassen?
                          Godkjent start holder ikke, det maa en maalgang til.

                          Fra regelboka:
                          For å få NC-poeng i FSR-H løp, må man ha minst en godkjent målgang i den aktuelle NC-runden

                          (plassering i løpet).

                          For FSR-O må man ha min 1 godkjent runde for å få NC poeng.
                          Stein Tumert N-217
                          Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                          CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Stein Tumert View Post
                            Godkjent start holder ikke, det maa en maalgang til.

                            Fra regelboka:
                            For å få NC-poeng i FSR-H løp, må man ha minst en godkjent målgang i den aktuelle NC-runden

                            (plassering i løpet).

                            For FSR-O må man ha min 1 godkjent runde for å få NC poeng.
                            Ja stemmer det stein

                            Comment


                            • #15
                              NC-3 2012
                              ØMBK 3
                              SMBK 4
                              BRCBK 0
                              SRCBK 0
                              KMBK 1
                              LMBK 1
                              BHRT 0
                              INGEN KLUBB 0
                              FØRERE. 9
                              FSR-O35 5
                              FSR-O27 7
                              FSR-O15 3
                              FSR-O3.5 3
                              FSR-O7.5 4
                              FSR-H3.5 1
                              FSR-H7.5 1
                              FSR-H15 0
                              FSR-H27 Gas 2
                              BÅTER 26
                              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X