Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trening på Sæbyvannet Lørdag 21 Juli.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trening på Sæbyvannet Lørdag 21 Juli.

    Jeg har ikke hatt en båt på vannet siden NC-3 og da gikk det jævlig dårlig, så tiden er vel inn for å få kjørt litt båt igjen og derfor lurer jeg på om det er mange av dere andre som har tenkt å ta dere en tur i det flotte sommerværet som er meldt

    Til dere som skal til Tyskland for å kjøre VM, kan jeg gjerne stille som " Hare ", så kan dere jo få testet dere mot Ørje`s beste (og eneste) rc-båt pilot
    Last edited by jokko; 20 July 2012, 00:37.
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

  • #2
    Originally posted by jokko View Post
    Til dere som skal til Tyskland for å kjøre VM, kan jeg gjerne stille som " Hare ", så kan dere jo få testet dere mot Ørje`s beste (og eneste) rc-båt pilot
    Hvis du skal være "hare" er jeg redd det blir endel VM-deltakere som må reise til Tyskland uten båt.
    Har du flere gode forslag?

    Joda, jeg tar en tur til Sæby imorgen, men siden jeg husker hva som skjedde på NC-1 og NC-2 og NC-3 tror det er best at jeg prøver båten når du fyller bensin.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #3
      Har du flere gode forslag?

      [/QUOTE]

      Jo da, jeg kan kjøre trekantbane, mens dere kjører ovalbane
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #4
        Nå er det gått noen dager siden sist vi vraket båter, så det passer vel bra med litt trening denne lørdagen slik at båtene er klar til høsttreffet?
        Jon, er Elvegris klar forresten?
        Sofus, er gas hydroen reparert?
        Last edited by Haralde66; 24 September 2013, 09:58.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X