Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC5 2012 + Bankett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NorgesCup - NC5 2012 + Bankett

    Invitasjon og paamelding til NC5 og bankett er online paa www.nmsbf.org

    Sammenlagt resultater for NorgesCupen 2012 for de tre foerste rundene er ogsaa online.


    ...
    Stein Tumert N-217
    Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
    CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

  • #2
    Originally posted by Stein Tumert View Post

    Sammenlagt resultater for NorgesCupen 2012 for de tre foerste rundene er ogsaa online.


    ...
    Jeg har vært inne å sett på sammenlagtresultatene som nettopp er lagt ut og der er det iallefall en feil. Jeg må nesten ta det i denne tråden, fordi Stein tok dette med når han startet denne tråden.

    Feilen jeg har oppdaget, er at Trond Egil Pedersen har fått 21 poeng i NC-3 i klassen FSR-H27. Trond var syk og kjørte ikke i Kristiansand under NC-3, så derfor blir denne tabellen feil, i denne klassen.
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #3
      Originally posted by jokko View Post
      Jeg har vært inne å sett på sammenlagtresultatene som nettopp er lagt ut og der er det iallefall en feil. Jeg må nesten ta det i denne tråden, fordi Stein tok dette med når han startet denne tråden.

      Feilen jeg har oppdaget, er at Trond Egil Pedersen har fått 21 poeng i NC-3 i klassen FSR-H27. Trond var syk og kjørte ikke i Kristiansand under NC-3, så derfor blir denne tabellen feil, i denne klassen.
      Du faar si ifra til Hilde, det er hun som lager denne listen.

      ...
      Stein Tumert N-217
      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

      Comment


      • #4
        Kan opplyse at det er ny eier eller leder ved Holt Camping hvor mange av oss pleier å bo. Denne nye personen er en utlendning som snakker dårlig norsk og han treffes kun på 37155600, så bruk dette nummeret ved bestilling !

        I innbydelsen fra Sørlandet står også mobilnummeret til Johnny som drev dette tidligere, så vennligst ikke bruk dette !
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #5
          Artic RC er lagt til som klubb i paameldings skjemaet.

          ...
          Stein Tumert N-217
          Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
          CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

          Comment


          • #6
            Originally posted by jokko View Post
            Kan opplyse at det er ny eier eller leder ved Holt Camping hvor mange av oss pleier å bo. Denne nye personen er en utlendning som snakker dårlig norsk og han treffes kun på 37155600, så bruk dette nummeret ved bestilling !
            Å møe koster hyttene nå om dagen Jokko?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #7
              Originally posted by harald1966 View Post
              Å møe koster hyttene nå om dagen Jokko?
              Det spurte ikke jeg om når jeg bestilte Harald, men jeg mener de kostet Kr. 700 pr. døgn i fjor og året før. Nå har det vel muligens kommet inn noe billigere arbeidskraft inn på plassen, så jeg håper at prisene ikke er lagt på. Det er jo ikke akkurat noen luxushytter, men med 4 mann på hytta, så blir det jo billig pr. snute, men jævlig trangt !

              Ole Petter og jeg deler en hytte og det blir tredje året i hytte nr. 1.
              Last edited by jokko; 18 August 2012, 23:31.
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • #8
                6 mann med 16 båter påmeldt så langt til NC-5. Du får få opp målingsbarometeret ditt igjen Are, for dette kan muligens bli årets høydare innen rc-båtracing med avsluttning og bankett mm. Det blir spennende å se om Sørlandet med dette løpet slår NC-1 hos ØMBK, da tror jeg det var ca. 53 påmeldte med ca. 110 båter.

                Spesielt moro blir det jo at det kommer to helt nye kometer fra Arctic RC i Harstad, Ken og Steve. Disse to gutta har holdt på med båtkjøring i noen år for moro skyld, men nå blir det alvor !

                Godt å se at det spirer og gror litt i alle kanter av landet, selv om noen få mener at vi er litt for tøffe her inne på forumet !
                Last edited by jokko; 19 August 2012, 20:11.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • #9
                  NC-5 2012
                  ØMBK 2
                  SMBK 4
                  BRCBK 0
                  SRCBK 0
                  KMBK 0
                  LMBK 0
                  BHRT 0
                  INGEN KLUBB 0
                  FØRERE. 6
                  FSR-O35 3
                  FSR-O27 6
                  FSR-O15 0
                  FSR-O3.5 1
                  FSR-O7.5 2
                  FSR-H3.5 1
                  FSR-H7.5 1
                  FSR-H15 0
                  FSR-H27 Gas 2
                  BÅTER 16
                  N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                  MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                  Comment


                  • #10
                    Da er bare å ønske en ny klubb velkommen på deltagerlista. Nemlig ARTIC RC.
                    NC-5 2012
                    ARTIC RC 1
                    ØMBK 2
                    SMBK 4
                    BRCBK 0
                    SRCBK 0
                    KMBK 0
                    LMBK 0
                    BHRT 0
                    INGEN KLUBB 0
                    FØRERE. 7
                    FSR-O35 3
                    FSR-O27 7
                    FSR-O15 0
                    FSR-O3.5 1
                    FSR-O7.5 2
                    FSR-H3.5 1
                    FSR-H7.5 1
                    FSR-H15 0
                    FSR-H27 Gas 2
                    BÅTER 17
                    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                    Comment


                    • #11
                      Skal vaere Arctic RC...ser jeg bomma jeg ogsaa...

                      ...
                      Stein Tumert N-217
                      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                      Comment


                      • #12
                        Takker så mye får det.. Vil også få takke Jokko, som tok seg tid med å hjelpe meg med å fylt ut påmeldingen. Når påmeldingen var sendt oppdaget jeg at jeg hadde glemt og fylle inn Transponder nr. Så jeg lurer på om det har mye å si at det ikke er fylt ut?
                        Mvh Steve

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by steve larsen View Post
                          Takker så mye får det.. Vil også få takke Jokko, som tok seg tid med å hjelpe meg med å fylt ut påmeldingen. Når påmeldingen var sendt oppdaget jeg at jeg hadde glemt og fylle inn Transponder nr. Så jeg lurer på om det har mye å si at det ikke er fylt ut?
                          Mvh Steve
                          Jepp, Steve, det er viktig å ha med hvis du skal få noen runder i din første NC-runde og har tanker om å vinne ! Prøv å send det på et PM til Stein Tumert, så får han nok lagt det inn. Dumt at vi ikke tenkte på det, men du skjønner at jeg pleier å ha de liggende fremme når jeg melder meg på selv, men dette husker vi til neste gang !
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • #14
                            NC-5 2012
                            ARCTIC RC 1
                            ØMBK 4
                            SMBK 9
                            BRCBK 0
                            SRCBK 0
                            KMBK 0
                            LMBK 1
                            BHRT 0
                            INGEN KLUBB 0
                            FØRERE. 15
                            FSR-O35 6
                            FSR-O27 12
                            FSR-O15 4
                            FSR-O3.5 2
                            FSR-O7.5 4
                            FSR-H3.5 1
                            FSR-H7.5 1
                            FSR-H15 0
                            FSR-H27 Gas 2
                            BÅTER 32
                            SNITT 2,13
                            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har hørt at det blir en heftig 1. premie i O27 på NC5.
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X