Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zenoah EZ pull start ev. TIPS!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Noen som har denne med alu. og ikke plast til innslaget??
    Click image for larger version

Name:	pullstarter.jpg
Views:	1
Size:	26.7 KB
ID:	779616
    Fredly Andre Andresen
    President of Østfold RC Truckers
    Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

    Comment


    • #17
      Jeg har slike på lager, hvor mange trenger du ?

      Jeg snakket med Kai på telefon i kveld, han driver å pusser opp huset sitt, så han var litt usikker på når han kommer til meg, men jeg regner med at det blir i løpet av uka.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #18
        Zenoah EZ pull start ev. TIPS!

        Hva er prisen??
        Fredly Andre Andresen
        President of Østfold RC Truckers
        Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

        Comment


        • #19
          Originally posted by SSboy View Post
          Hva er prisen??
          Beklager, jeg trodde jeg hadde en del av disse, men det er de i alu som er mindre og som sitter på motorene når man bruker orginale startapparater, som jeg har noen av.

          Den du skal ha tak i har jeg også to stykker av, men da med komplette easy startere, disse koster kr. 300 pr. stk., men tar du begge to så får du de for Kr. 500. Det er ikke aktuelt for meg å selge disse delene løst fra disse startapparatene.

          Er det til bilen din du skal bruke denne delen ?

          Hvis du har tenkt å anskaffe deg el.starter, så må du jo ha reimhjul, har du ordnet med det til bilen din ? Hvis du skal bruke el. starter, så trenger du jo ikke den delen du spør etter her.
          Last edited by jokko; 26 November 2012, 23:23.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #20
            Zenoah EZ pull start ev. TIPS!

            Har fått laget reimhjul så det er klart til el starteren.
            Jeg tar begge de starterne dine. Greit å ha litt i reserve, har jo ikke kjøpt noen starter enda. også er det greit å alltid ha en plan B om noe skulle streike.
            Fredly Andre Andresen
            President of Østfold RC Truckers
            Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

            Comment


            • #21
              Originally posted by SSboy View Post
              Har fått laget reimhjul så det er klart til el starteren.
              Jeg tar begge de starterne dine. Greit å ha litt i reserve, har jo ikke kjøpt noen starter enda. også er det greit å alltid ha en plan B om noe skulle streike.
              Det er greit, da holder jeg av de til deg. Jeg vet ikke hvor mye dette haster for deg, men du kan jo ta med deg bilen din til Ørje, så kan du få prøvd el.starteren min her, samtidig som at du får med deg disse Easy starterene.
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • #22
                Skal en tur til Pro-Racing i Strømsfoss en av de nærmeste 2 ukene, kan jo kjøre en tur innom deg da?
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SSboy View Post
                  Skal en tur til Pro-Racing i Strømsfoss en av de nærmeste 2 ukene, kan jo kjøre en tur innom deg da?
                  Jepp, da er det bare å fortsetter RV 21 opp til Ørje. Jeg er for det meste hjemme hele tiden, men det er jo greit hvis du ringer meg først på 92200072.
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X