Announcement

Collapse
No announcement yet.

arrow shark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arrow shark

    hei er det noen som har peilig på kvalitet på arrow shark skrog å motor ? har funnet en ganske spennende båt hos di men vet for lite så håper på noen svar fra noen som kansje vet

  • #2
    De er nok ikke så bra. De er meget tynne i skroget. En liten "dult" så blir det hull. Dyr måte å komme seg igang på.
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com

    Comment


    • #3
      Jeg fikk en Arrow Shark i innbytte for fire år siden, denne var av typen som er " identisk " med en Delta Force 90 MK 1. Jeg fikk aldri hatt den på vannet selv, da den forsvant i et stort pakkesalg av rc-båter i 2009. Han som kjøpte den ble fornøyd, men denne som jeg hadde var det gjordt veldig mye forsterkninger og ombygginger på, så da er det jo mye enklere å kjøpe en Delta Force, som vi alle vet holder mål og så slipper man den jobben med forsterkninger og ombygging.

      Importør og eneforhandler for Delta Force i Norge er Fokus Racing v/Jørn Markset.

      Når det gjelder motor, så har disse Arrow Shark blitt solgt standard med noen ubrukelige Kina motorer som jeg ikke husker navnet på, men disse må du holde deg unna !
      Her finnes det mange andre som er bra, Zenoah, CMB, Mathe og QuickDraw for å nevne noen.
      Last edited by jokko; 23 November 2012, 14:55.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #4
        [QUOTE=jokko;518900]Jeg fikk en Arrow Shark i innbytte for fire år siden, denne var av typen som er " identisk " med en Delta Force 90 MK 1. Jeg fikk aldri hatt den på vannet selv, da den forsvant i et stort pakkesalg av rc-båter i 2009. Han som kjøpte den ble fornøyd, men denne som jeg hadde var det gjordt veldig mye forsterkninger og ombygginger på, så da er det jo mye enklere å kjøpe en Delta Force, som vi alle vet holder mål og så slipper man den jobben med forsterkninger og ombygging.

        Importør og eneforhandler for Delta Force i Norge er Fokus Racing v/Jørn Markset.

        Når det gjelder motor, så har disse Arrow Shark blitt solgt standard med noen ubrukelige Kina motorer som jeg ikke husker navnet på, men disse må du holde deg unna !
        Her finnes det mange andre som er bra, Zenoah, CMB, Mathe og QuickDraw for å nevne noen.[/QUOTE


        hei å takk for svar jeg har en cat fra masterblaster men så litt på den xhydro fra arrow shark syns det skroget så ganske ba ut men hvis dette er dårlige greier så er det nok lurt å holde seg vekke vet noen her om noen sider på nett det går ann å se etter en slik xhydro båt (skrog) i bra kvalitet noen plass
        tusen takk for svara så langt

        Comment


        • #5
          De mest brukte sportshydroer som vi bruker når vi kjører NorgesCupen er Whiplach og Backlach som kommer fra http://blazermarine.com/ og andre bra fra Seaducer finner du her http://seaducerboats.com/

          Ved å velge fra disse får du veldig grei kvalitet og hvis du ønsker å begynne å kjøre løp, så har du veldig greie gashydroer.
          Last edited by jokko; 23 November 2012, 17:07.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X