Announcement

Collapse
No announcement yet.

Husk klubbmøte i ØMBK tirsdag 8. januar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Husk klubbmøte i ØMBK tirsdag 8. januar.

    Ta med båtprosjektene og kom til Marche i Moss. (Shell/Statoil på Storebaug ved E-6)
    Kl 1800 tror jeg det er? Noen av oss er der allerede i fem-tia for å spise middag.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

  • #2
    Originally posted by harald1966 View Post
    Ta med båtprosjektene og kom til Marche i Moss.
    Skal jeg ta med meg noe i O35 til deg Harald Jeg har alt fra komplett båt, motor, skrog og skrog med hardware som kan passe til deg Det hadde vært moro hvis du kunne stilt i klassen for gutta med hår på brøstet, i 2013
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #3
      VIKTIG MELDING TIL ALLE I ØMBK!


      Møte er som planlagt i dag kl 18 men vi har måttet bytte side på E6.


      Møte er altså på: Marche VEST (retning Svinesund).

      "You don't need balls to get to the Worlds"
      sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by jokko View Post
        Skal jeg ta med meg noe i O35 til deg Harald Jeg har alt fra komplett båt, motor, skrog og skrog med hardware som kan passe til deg Det hadde vært moro hvis du kunne stilt i klassen for gutta med hår på brøstet, i 2013
        Det behøver du tenke mer på Jokko.
        Det året jeg kjørte O-35 hadde jeg konstant vondt i ryggen. Det ønsker jeg ingen reprise på.

        Selv om møtet er på andre siden av E-6 Jokko, så må du ikke kjøre på venstre side av motorveien.
        Last edited by Haralde66; 8 January 2013, 13:44.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #5
          Originally posted by harald1966 View Post


          Selv om møtet er på andre siden av E-6 Jokko, så må du ikke kjøre på venstre side av motorveien.
          Tenkte at jeg skal kjøre om Kløfta i dag, for da kommer jeg på riktig side av E-6`n på vei nedover igjen mot Svinesund
          Last edited by jokko; 8 January 2013, 14:36.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X