Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup 2013 - NC2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NorgesCup 2013 - NC2

    Da er paamelding og invitasjon for NC2 i Drammen online paa www.nmsbf.org.
    Paameldingsfristen er 23 Mai.


    ...
    Stein Tumert N-217
    Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
    CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

  • #2
    Hvor skal flesteparten overnatte denne gangen?
    MVH

    Rudi Arnesen

    Comment


    • #3
      Husk paameldingsfristen for NC2 som er 23 mai.


      ....
      Stein Tumert N-217
      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

      Comment


      • #4
        Originally posted by Stein Tumert View Post
        Husk paameldingsfristen for NC2 som er 23 mai.
        Siden Sofus har forlatt forumet for evig og alltid får jeg ta meg av oppsummeringen.
        Paameldingsfristen har utløpt og det ble 33 påmeldte førere med stort og smått denne gangen.
        Laber deltakelse i rigger-avdelingen. Samtlige påmeldte i nitroklassen er garantert pallplass med minimum en målgang.
        Da får vi krysse fingrene for bedre vær enn på NC-1. Moro blir det uansett.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #5
          Påmeldingsfristen har ikke gått ut !!! Den går ut i dag 23/5 kl.24.00
          Kjell Gunnar Noddeland 1963

          Comment


          • #6
            Det har du rett i, ser jeg nå.
            Min feil.
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #7
              38 deltakere, med nesten 90 båter,så dette blir bra, enda noen timer igjen
              thor asbjørn nielsen

              Comment


              • #8
                Fasiten ble 40 deltakere.
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • #9
                  Det står 42 på lista til nmsbf.http://www.smbkrc.no/nmsbf/2013/nc2-2013-vis.php men Leif Rasmussen står oppført 2 ganger.
                  -anyway,så betalte jeg også i går,så det hadde vært fint om det kom en oppdatering.

                  Edit: Frode Lundgren står også oppført.2.ganger.!
                  Last edited by Ken; 25 May 2013, 16:28.
                  AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                  Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                  http://www.arcticrc.no/

                  Comment


                  • #10
                    Statment: jeg tar ikke co-pilot oppdrag denne helgen for andre enn N-711!
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • #11
                      heisann spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp ? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by stiantrd View Post
                        heisann spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp ? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar
                        Det må bero på feil informasjon, selvfølgelig kan du kjøre med Spektrum radio.
                        Det er mulig noen kan ha mistolket informasjon fordi vi for noen år siden prøvde Spektrum sine moduler og mottakere for å bygge Futaba 3PK om til 2,4 Ghz, hvilket viste seg å være fullstendig ubrukelig.
                        Men mye har skjedd siden den gang. Bare kjør i vei, stram wire!!!!
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stiantrd View Post
                          heisann spørsmål ,, hørte rykte om at det ikke er lov å bruke spektrum dx3s å andre spektrum sine kontroller på løp, kan noen forklare hvorfor dette ikke er lovlig i løp ? da jeg å en del andre bruker disse uten noen form for problemer, motakere i el båt spektrum mr200 å bensin blir spektrum mr3000 håper på svar



                          Du kan i grunn bruke hva du vil, så fremt du har radiokontroll på eget utstyr. Øvrig kontroll er ikke et krav, men et ønske...
                          Odd-Erik Kanth-Lundem
                          www.oms-p.com

                          Comment


                          • #14
                            kjempe takk for svara ble litt forvirra når en fortalte meg at det ikke var lov å bruke spektrum.trodde jeg måtte selge alt av utstyr for å kjøre løp, ellers så venter jeg en ny båt i dag å lurer på om noen har erfaring med insaine hydro glassfiber? er det noe som er brukende på løp eller er det bare en kose båt ?

                            Comment


                            • #15
                              Som allerede nevnt, Spektrum var "rektum" for noen år siden. Helt ubrukelig! Men nå har de visst fått orden på sysakene sine.
                              Tut og kjør!
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X