Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup 2013 - NC2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Startlister for NC2


    ...
    Race Listing nc2 2013 zenoah.pdf
    Race Listing nc2 2013 offshore.pdf
    Race Listing nc2 2013 hydro.pdf
    Stein Tumert N-217
    Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
    CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

    Comment


    • #17
      Der var startlistene klar. Takk til Stein.!
      En takk til Morten Hatlevoll også som ordnet det slik att jeg kan få kjøre NC 2,selv om jeg hadde gjort feil ang.påmelding.

      Denne gangen har jeg maskineri som fungerer slik det skal,og dessuten har det blitt ett par runder med bøyetrening her på hjemmebane siden i fjor da jeg var med på "sirkuset for første gang.

      Nå driver jeg å pakker i bilen,og regner med å starte utpå kvelden.Plukker 100 mil med en gang,og da er jeg i Trondheim torsdag formiddag.Der slenger jeg inn på ett bra hotell.Etterpå er det bare "sjarmør-etappen igjend med 50 mil,så da er jeg i Drammen utpå fredagen en gang.

      Gleder meg utrolig mye til å få kjøre sammen med dere igjend.

      Mvh.Ken
      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
      http://www.arcticrc.no/

      Comment


      • #18
        Jeg skal også ta med godvær nedover,for det har vi massevis av her oppe i "syden"...haha

        - håper ikke jeg får solstikk før bilen er ferdig pakket...
        AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
        Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
        http://www.arcticrc.no/

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ken View Post

          Nå driver jeg å pakker i bilen,og regner med å starte utpå kvelden.Plukker 100 mil med en gang,og da er jeg i Trondheim torsdag formiddag.Der slenger jeg inn på ett bra hotell.Etterpå er det bare "sjarmør-etappen igjend med 50 mil,så da er jeg i Drammen utpå fredagen en gang.


          Mvh.Ken
          Jammen bra du har en bra bil!
          Kjør pent og god tur! Ses i Drammen.
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • #20
            Resultatene for NC2 er online paa www.nmsbf.org. Se Heat Racing siden.


            ...
            Stein Tumert N-217
            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

            Comment


            • #21
              Originally posted by harald1966 View Post
              Jammen bra du har en bra bil!
              Kjør pent og god tur! Ses i Drammen.
              Takk skal du ha Harald.! -turen nedover/oppover gikk bare fint.!

              En stor takk til Buskerud rc båtklubb,Thor Nielsen,hans far,og øvrige medlemmer som hadde stellt i stand ett superflott arrangement som jeg og Steve fikk lov til å være med på.! Både jeg og Steve hadde en stor opplevelse sammen med dere i Drammen.!! Det er jo extra skøy for oss fra nord å konstatere att vi er på rett vei for og hevde oss.!

              Det var jo seff.litt spionering på konkurentene under stevnet.Det var nøye studering av propellvalg og oppsett av båtene.
              Når jeg kjørte hjemover så fikk jeg god tid til å tenke over ting å tang ang.hvordan det skulle gå ann å få en bedre båt,
              så gårdagen gikk med til testing av ett par nye propeller og små endringer her og der på oppsettet.

              Resultatene etter endringene var meeget oppløftende,så nå er begge båten ett hakk vassere enn tidligere.
              Mange av dere skal få kjøre ganske hardt nå for å henge på N-666... -the number of the beast." haha-!

              Nå jobber jeg med en plan om å sende skutene nedover med posten/bring,eller noen andre,-så tar jeg fly selv.

              Mvh.Ken
              AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
              Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
              http://www.arcticrc.no/

              Comment


              • #22
                nc2

                Originally posted by Stein Tumert View Post
                Resultatene for NC2 er online paa www.nmsbf.org. Se Heat Racing siden.


                ...
                Får ikke opp noen resultater
                Stig Bekkhus 1958

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Bekkhus View Post
                  Får ikke opp noen resultater
                  De er der... Har du samme problem som Jan Sofus hadde, i.e. maa trykke en refresh/F5...?

                  ...
                  Stein Tumert N-217
                  Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                  CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ken View Post
                    Takk skal du ha Harald.! -turen nedover/oppover gikk bare fint.!
                    Mvh.Ken
                    Hei Ken.
                    Er du hjemme igjen allerede???

                    Skuta di går jo som bare juling. Synd at transponderen din ikke funket på lørdag. Hadde den gjort det ville du kommet langt opp på resultatlista. Man lærer så lenge man lever...

                    Da håper jeg vi ser deg igjen om ikke så lenge.

                    PS: Velkommen tilbake på forumet Sofus. Du kan ikke være langsint...
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • #25
                      Takk igjend Harald. Det blir nok ikke lenge til vi ses igjend vettu.! - og Sofus : Det stemmer som Harald sier,-du er savnet på forumet her.! - Ertnes også...!
                      + flere andre som var innom her tidligere.
                      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                      http://www.arcticrc.no/

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Ken View Post
                        Takk igjend Harald. Det blir nok ikke lenge til vi ses igjend vettu.! - og Sofus : Det stemmer som Harald sier,-du er savnet på forumet her.! - Ertnes også...!
                        + flere andre som var innom her tidligere.
                        Hei ken.

                        Takk for hyggelig omtale, det var hyggelig at du tok turen til drammen,, følte selv det var ett bra arrangemang,,, hvis du skal sende båtene dine, så send dem med bring, jeg jobber der,og kan få sendt dem gratis for deg, til drammen,, parkeringsboten er slettet,,,

                        Mvh
                        Thor
                        thor asbjørn nielsen

                        Comment


                        • #27
                          Takk skal du ha Thor.Det er fint å ha mulighet å sende til Bring/Drammen og terminalen der når det er kjøring hos dere eller Østfold.

                          Hvis jeg får til ett opplegg nå,så sendes en 1.båt til min kamerat Steve som arbeider nede i Holmestrand.
                          Han får låne bil på jobben,så tar han alt av utstyr direkte til vannet og jeg kan fly til nærmeste flyplass.

                          Hvis båten overlever nc 3,så kan den bare være der nede hos Steve,og han tar den med på event.neste løp.
                          Vi jobber med en løsning som tar en palleplass og med ca 1,5-1,6 m høyde hvor det må bli plass til 2.stk. gashydro og 2.stk. mono.
                          Når vi først tar den lange turen,så må vi kjøre 2 klasser.

                          Ennå er det usikkert om jeg kan ta fri en dag eller to til nc3.,-men håper og tror det skal gå seg til....

                          Toppers att du fikk ordnet med parkeringsopplegget !!
                          AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                          Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                          http://www.arcticrc.no/

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X