Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dragon Snap 26cc offshore båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dragon Snap 26cc offshore båt

    Noen som kjenner til dette merket? Regner med det er noe Kina greier, men er det brukendes?
    Æ
    Stian Egelandsdal
    1982 modell
    HPI Baja 5B

  • #2
    Siden Sofus og Harald har slutta her så får du få mitt svar

    har du en link til denne eller?

    Nå har det seg sånn at rtr båter ikke alltid rekker helt opp til forventningene. kjenner ikke den båten men ser sikkert fin ut på "hylla".¨

    Skal du ha båt du kan ha glede av en stund ville jeg nok heller sett etter noe brukt bygd av en som driver litt seriøst med båtrace.

    Men for all del dette kan jo være den rtr båten som klarer å hamle opp med en ordentlig bygd NC-Båt!
    Trond Christoffersen 81mod

    Comment


    • #3
      Hei. Jeg kjøpte en slik båt og den er helt grei. Går greit nok for min del. Ikke verdens beste kvalitet på deler.

      Men har fått litt problemer med kjølingen. Det er 2 slanger som går inn. 1 til toppen og 1 som går gjennom først eksos potten og så selve eksos manifoilen. Begge disse lekker.

      Har og lest at det finnes bedre alternativer på eksosen som ikke bråker så mye. Hva kan jeg kjøpe?

      Er det helt nødvendig med denne kjølingen?
      Stian Egelandsdal
      1982 modell
      HPI Baja 5B

      Comment


      • #4
        Kjøpte min Dragon Saga nå i sommer med noen småting som måtte gjøres. Stopp knappen oppå skroget var ikke tett, så båten kuttettenningen hvis det kom fuktighet ned i den. Og eksosen forflyttetseg bakover ved kjøring, så festet denne med streng rundt niplene til kjølingen. Synes også styringen var seig, løste dette med å fylle gummibelgene stagene går igjennom med grease Lokket satt litt løst og vibrerte unødvendig, så tok litt teip rundt de runde sporene fremme, det gjorde susen.

        Selve merket virker greit nok, i hvertfall i forhold til pris.
        Men dette er bare småting egentlig, eller synes jeg båten er både fin og god på vannet. Men nå er dette min første rc-båt, så har ikke noe å måle den opp mot
        Last edited by RC4LIFE; 13 October 2013, 16:44.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X